Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-18, 19:56   #81
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Her vi bor er dette den eneste inneklemte dagen som er skolefri Iår, dermed er det nok mange som avspaserer idag. De 2 andre innklemte dagene har jeg vært på jobb, i likhet med andre med skolebarn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:02   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg tror deltakelsen i årets barnetog var lavere enn vanlig her, Teo. Mine barns lærere sa i alle fall at i år var det bare halve klasser, mens det i «vanlige» år er mye mer.

Det er mulig det var kortere, og det var visst to videregående skoler som trakk seg på grunn av lav deltakelse. Men uansett er det jo mer enn langt nok her da, det er verre med små plasser. Absolutt mer enn nok folk i byen også, særlig når vi fikk tilføyd noen tusen ekstra, med boblejakker og selfiestenger, fra den enorme cruisebåten som kom inn den dagen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:06   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Kiden påstår at de var 6 av nesten 20 barn tilstede i klassen hans i dag.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:08   #84
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vel, jeg synes vel i grunn at når man sender ut jobbmail til prosjektgruppa på kvelden 17. mai, som er dagen før en inneklemt dag, da kan man takke seg selv for dårlig respons.

Enig.
Hvorfor sende ut jobbmail på en offentlig festdag?? Høres ut som litt dårlig planlegging, spør du meg.

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Enig. Jeg synes det er håpløst at man knapt kan forvente å få tak i folk eller svar på en mail på inneklemtdager.

Jeg tror nesten bare du må innstille deg på at det er slik det er. Det avhenger jo av bransje, men vi har i alle fall altfor mye å gjøre. Det betyr at vi må ta ut fleks til stadighet, og da er det helt vanlig å gjøre dette på inneklemte dager. Dette er selvsagt avklart med leder, og legges inn i outlook.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har irritert meg over den feilen i årevis. Jeg tenker det er enkelt, en spasserer jo ikke, en spaserer! Og da avspaserer en også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:43   #85
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg tror deltakelsen i årets barnetog var lavere enn vanlig her, Teo. Mine barns lærere sa i alle fall at i år var det bare halve klasser, mens det i «vanlige» år er mye mer.

Her var det veldig stort oppmøte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:50   #86
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men kanskje vi burde innse at folk tar seg fri, og gi alle fri. Både de som var igjen og de som var borte taper på det, undervisningen blir dessverre mangelfull når halve klassen er borte

Her var ikke mange borte. Det var mer det at noen var overrasket over at der ikke var fri.

Jeg synes det er supert at ikke elever får fri tre inneklemte dager i mai. Tre langhelger «miniferier» i mai skaper en del forskjeller og jeg tenker at det er fint å minnes om at inneklemte dager faktisk er arbeidsdager.
Evt kan man velge å gjøre dem til skikkelige fridager med stengte kontorer og butikker slik at flere kan benytte seg av dem.

Dagen i dag har vært skikkelig rush i varehandel og folk der må jobbe overtid.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 20:57   #87
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Her var ikke mange borte. Det var mer det at noen var overrasket over at der ikke var fri.

Jeg synes det er supert at ikke elever får fri tre inneklemte dager i mai. Tre langhelger «miniferier» i mai skaper en del forskjeller og jeg tenker at det er fint å minnes om at inneklemte dager faktisk er arbeidsdager.
Evt kan man velge å gjøre dem til skikkelige fridager med stengte kontorer og butikker slik at flere kan benytte seg av dem.

Dagen i dag har vært skikkelig rush i varehandel og folk der må jobbe overtid.

Det er jo ikke hvert år det er så mange inneklemte dager, den eneste faste er jo Kristi himmelfartsdag der ene fredagen er inneklemt. Her var det ikke fri dagen før 1.mai, men de to neste inneklemte fredagene har vært fri.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:00   #88
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Ja det var spesielt i år, men jeg synes ikke det er en grunn til å gi alle skoleelever tre langhelger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:03   #89
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ja det var spesielt i år, men jeg synes ikke det er en grunn til å gi alle skoleelever tre langhelger.

Har dere hatt fri alle langhelgene? Den eneste grunnen til at skoleelevene skal ha fri alle tre er jo dersom de ikke har hatt de fridagene de skal ha i løpet av året.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:06   #90
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Har dere hatt fri alle langhelgene? Den eneste grunnen til at skoleelevene skal ha fri alle tre er jo dersom de ikke har hatt de fridagene de skal ha i løpet av året.

Nei som sagt hadde vi ikke det.

Det var jo poenget mitt. At det ikke alle inneklemte dager trenger å tas for fridager.
Jeg synes det er veldig bra at det var helt normal skoledag i dag. Hadde det vært fri hadde vi nok ikke fått et så stort arrangment i går.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:13   #91
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Jeg hadde forventet at nærmeste leder hadde kontroll på slikt og ville disponert sine ansatte på en måte som ikke laget forskrekkelse over manglende respons mot tidsfrist.

På mannens jobb bedriver de tvangsferie. Det innebærer at romjul, stille uke og inneklemte dager er pålagt ferie. Arbeidsgiver er kul og tar dette som en en ferieuke, men der i gården er man altså tvunget til fri disse dagene.
Jeg tror det er viktig å huske på at dette ikke er unnasluntring og slækking, men enten opparbeidet ferie eller avspasering, altså at man har jobbet mer en man skal forut, og at ansvaret plasseres hos øverste leder som har ansvar for bemanning.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:36   #92
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Jeg har vondt for å tro at barnetoget i Oslo hadde blitt tomt i det var fri i dag.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:37   #93
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Her var både skole og SFO stengt i dag og barnehagen vår var stengt (liten barnehage, tror de fleste andre var åpne). Oppmøte på 17. mai var veldig bra så det var tydelig at det var prioritert selv om det er langhelg. Både skole, SFO og barnehage hadde også stengt den inneklemte dagen 11. mai, men ikke 30. april, så barna har fått to langhelger denne måneden. Skal sies at det var unormalt mange barn borte i mine barns klasser mandag 30. april så det var nok en del som enten antok at det var fri eller bare rett og slett tok seg fri.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:39   #94
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Jeg så ikke noen stor forskjell på klassene til mine barn heller, men det trenger ikke bety at det ikke vistes på andre skoler. Barnetoget kunne sikkert bli halvert uten at jeg fikk det med meg, jeg ser aldri hele uansett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 21:44   #95
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vondt for å tro at barnetoget i Oslo hadde blitt tomt i det var fri i dag.

Nei, men det var bare halvparten som gikk av f.eks. femteklassen i år, og det er ekstremt lavt. Det gjør absolutt ingenting for togets del når det gjelder lengde, men det gjør jo noe med de som går - det var nesten ingen sang og roping, en del barn hadde ingen å gå med men havnet inni andre trinn osv. Det viktigste er antagelig dog at det var lite folk på skolearrangementet, som er viktigste inntektskilde for FAU. (Vi gikk i toget, men droppet skolen, for øvrig.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 23:02   #96
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Her omkring har skoler fri i dag. Vi var ikke så mange på jobb i dag heller. Akkurat som forventet.

Det som beskrives i HI gjelder vel helst dårlig planlegging. Både av den som har personalansvar og den som leder prosjektet. Jeg kan ikke forstå at det kom som en overraskelse at det var mange borte i dag, og dårlig respons på e-posten.

Kalenderen sier jo sitt. Å sende ut e-post på kvelden 17.mai og forvente svar dagen etter? Fredag før pinse? Det er forunderlig. Ikke at folk tar ferie eller avspasering den dagen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-18, 00:40   #97
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Her har elevene fri i dag, andre inneklemt fredag på rad. Jeg måtte dog jobbe. Skulle tatt seg ut å latt pasientene klare seg selv. «Inneklemt fredag, skjønner du, medisinene er i skapet».

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-18, 14:51   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Tror hi skrev kvelden før 17. Mai.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-18, 15:28   #99
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tror hi skrev kvelden før 17. Mai.

Nei, det står jo at hun skrev mailen " i går kveld" , og HI ble skrevet i går.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-18, 19:09   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Skulle tatt seg ut å latt pasientene klare seg selv. «Inneklemt fredag, skjønner du, medisinene er i skapet».

Men det er vel ikke et argument for at andre, som ikke jobber slik, ikke skal kunne avspasere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no