Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-18, 18:11   #301
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Datteren min er hjemme igjen fra leir!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-08-18, 20:31   #302
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.056
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Sol, musikk og hyggelig selskap på festival i nærmiljøet!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 02-08-18, 21:25   #303
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At togturen for barna gikk så fint. De ble sendt avgårde i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-08-18, 21:30   #304
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

En kollega som sa: -Dette var helt glitrende! om noe jeg hadde skrevet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 13:47   #305
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At jeg, som har mild telefonangst, på jobb får dyttet ei lang liste i hånda, over personer jeg er nødt til å ringe og spørre om noe litt vanskelig, med en litt kronglete forklaring. Fordi jeg gruer meg en hel del for å ta den første telefonen, også blir det så utrolig mye lettere når jeg kommer litt lenger nedpå lista, og til slutt er det ikke vanskelig i det hele tatt. Så nå har jeg snakket med mange ulike typer; tunghørte folk, folk som forstår dårlig norsk, svært gamle folk, yngre folk, glade folk, sure folk, svært skravlete og svært ordknappe folk, folk som er lettvinte og folk som problematiserer og gjør alt vanskelig. Så nå er jeg ganske sliten i hodet, og svært fornøyd med meg selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 14:03   #306
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Helg! Og snart båttur med min kjære.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 15:23   #307
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Koselig kafetur og rusletur etterpå med venninner som er hjemme på ferie.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 17:23   #308
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At timen på Ullevål Sykehus gikk veldig bra- så nå skal livmor fjernes og jeg blir kvitt alle smertene jeg har der nede.
At mannen til seg fri og ble med meg på sykehuset for jeg gruet meg så fælt, og tok fri resten av dagen. Så da gikk vi til byen- tok frokost på Kaffebrenneriet, gikk en tur på Nasjonalgalleriet, Stolpejakt i sentrum og avsluttet med deilig lunch ute på Aker Brygge, og nå at jeg fikk sove litt på sofaen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 03-08-18, 19:04   #309
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At jeg tre måneder inn i ny jobb blir blid inni meg når jeg kommer ut til den kule kontorbygningen vår.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 20:01   #310
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Bytur i folkehavet med snart 11-åringen min. Hun er altså så enkel å glede (nyter før tenårene setter inn.....)

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 21:15   #311
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

All oppmerksomheten den fantastiske førpremieren av M:I 6 har fått i hele verden. Det har vært ett eventyr fra innspilling til premiere.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 23:18   #312
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Jeg og junior på ti så filmen idag. Vi storkoste oss og junior satt storøyd med et glis under hele filmen. Han syntes den var spennende, men ikke skummel. Første actionfilmen han har sett på kino. Var i tvil for det er jo tolvårsgrense, men den var innafor til han altså. Litt sånn som jeg så james bond med mine foreldre da jeg var lita.

vixen er aktiv nå  
Gammel 03-08-18, 23:25   #313
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

All oppmerksomheten den fantastiske førpremieren av M:I 6 har fått i hele verden. Det har vært ett eventyr fra innspilling til premiere.

Jeg gleder meg til å gå med mine to og se den. Nå er de hos faren i Ryfylke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 23:28   #314
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg og junior på ti så filmen idag. Vi storkoste oss og junior satt storøyd med et glis under hele filmen. Han syntes den var spennende, men ikke skummel. Første actionfilmen han har sett på kino. Var i tvil for det er jo tolvårsgrense, men den var innafor til han altså. Litt sånn som jeg så james bond med mine foreldre da jeg var lita.

Da satser jeg på at det går fint med min også. De har ønske om å gå til Prekestolen. Faren bor ikke så langt unna. Jeg får gå med dem neste år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-08-18, 23:57   #315
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Dette bilde sier alt om kvelden som går inn i lokalhistorie bøkene. Sånn nå skal jeg ikke mase mer om det.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 05-08-18, 10:19   #316
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Å stå opp og kjenne på at dette nye leiligheten vår er så utrolig perfekt. Trodde jeg kom til å slite med å sove opp i 2.etg da jeg er veldig husredd og har en over snittet høy angst for husbrann, men jeg har vært veldig rolig og sovet utrolig godt siden vi flyttet hit forrige søndag.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 05-08-18, 10:56   #317
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Å stå opp og kjenne på at dette nye leiligheten vår er så utrolig perfekt. Trodde jeg kom til å slite med å sove opp i 2.etg da jeg er veldig husredd og har en over snittet høy angst for husbrann, men jeg har vært veldig rolig og sovet utrolig godt siden vi flyttet hit forrige søndag.

Så godt! I forrige hus sov vi i 2.etasje. Jeg fikk montert brannstige utenfor mitt vindu. Det er jo noe du kan gjøre også hvis du føler for det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 05-08-18, 11:04   #318
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Å så godt Luvi! Og ingen bråkete naboer?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-08-18, 11:17   #319
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Har du vært involvert i innspilling av filmen, Frøy? Har ikke fått med meg det. Var det utevisning av premieren i nærmiljøet? Ikke på Prekestolen i mørket vel?
Uansett kult.

Vi var i London en sommerferie når det var premierefest for Woolwerine og vi kom forbi kinoen akkurat når kjendisene skulle ut så vi snakket med en vakt og han fant et flott sted vi kunne stå så vi har video og bilder av kjendisene når de gikk ut og vi så de skikkelig nære. Utrolig stas.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 05-08-18, 11:22   #320
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Skjønner godt at du forteller oss om opplevelsen, Frøy, for det må virkelig ha vært helt magisk! Det har vært fortalt om det på amerikansk tv også. Jeg skal nok se filmen til uken og gleder meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no