Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 23:26   #281
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg har ikke lest hele tråden, så vet ikke om dette er nevnt fra før, men nøstebarn har fått skinnposer som kan åpnes, men husker ikke hvilket materiale som er utenpå den typen.

Takk for tips, då kan eg sjå der.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 21:51   #282
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

No har eg funne ein ting eg angrar på at vi ikkje kjøpte til yngstemann, og som vi ikkje kjem til å kjøpe no pga kort brukstid: Stokke tripp-trapp (den kjøper vi), med Newborn-settet. Kjenner at det hadde vore veldig kosleg å ha han "med" ved bordet no - det er mogleg det er ein andre-barn-greie, dog, trur ikkje eg tenkte likedan med Ungen.

(Ok, KANSKJE eg løper&kjøper lell...sjølv om den kun er til 9 kg. Med mindre nokon fråråder det sterkt.)

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 21:54   #283
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av naima, her.

No har eg funne ein ting eg angrar på at vi ikkje kjøpte til yngstemann, og som vi ikkje kjem til å kjøpe no pga kort brukstid: Stokke tripp-trapp (den kjøper vi), med Newborn-settet. Kjenner at det hadde vore veldig kosleg å ha han "med" ved bordet no - det er mogleg det er ein andre-barn-greie, dog, trur ikkje eg tenkte likedan med Ungen.

(Ok, KANSKJE eg løper&kjøper lell...sjølv om den kun er til 9 kg. Med mindre nokon fråråder det sterkt.)

Den har faktisk svigers sagt at vi skal få av dei.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 21:56   #284
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Kort brukstid? Vi brukte vår til han var 9 mnd, og den var helt fantastisk. Jeg anbefaler den varmt, spesielt om man har flere barn. Sønnen min satt i den når jeg spiste, mens jeg laget mat, mens jeg ryddet kjøkkenet, mens jeg holdt på med ting på bordet og ikke minst var det veldig deilig å kunne sitte på stol og ha han i øyehøyde når vi skulle "prate sammen" litt, i stedet for å sitte på gulvet med ham i vippestol. Newborn-setet er utvilsomt det beste kjøpet jeg gjorde.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:06   #285
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Vi hadde også Newbornsetet, men brukte det ikke lenger enn til 6 måneder, da var hun for lang til å sitte godt, selv om hun var langt unna 9 kilo. Jeg syntes det var kjempefint, og er glad for at vi kjøpte det, særlig nå som vi får brukt det igjen. Med en fra før av tenker jeg at det blir enda finere å kunne ha minien ved bordet når hun er våken samtidig som vi spiser. Så om dere får den i gave til og med tenker jeg at det er en fin ting, og skal dere ikke ha flere barn er de kjempelette å selge på Finn.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:33   #286
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Jeg elsket Newbornsettet og har vurdert å saksøke Stokke for å ikke ha funnet det opp for seksten år siden. En fantastisk oppfinnelse.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 22:58   #287
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Vi fikk Gotlandssauskinn som svigermor laget til minsten, og det er f a n t a s t i s k. Intet mindre. Hun kryper frivillig opp i vogna bare for å kose, det er en komplett annen følelse enn fra vanlige skinnposer. Knapper i siden, bare å supplere med et teppe oppå for å isolere på de aller kaldeste dagene.

Men så går vi i kirken også...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 23:51   #288
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Vi fikk Gotlandssauskinn som svigermor laget til minsten, og det er f a n t a s t i s k. Intet mindre. Hun kryper frivillig opp i vogna bare for å kose, det er en komplett annen følelse enn fra vanlige skinnposer. Knapper i siden, bare å supplere med et teppe oppå for å isolere på de aller kaldeste dagene.

Men så går vi i kirken også...

Det er kanskje slik jeg venter på det? Gleder meg!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 00:22   #289
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Jepp, prikk likt. Det er høyt elsket!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no