Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 21:06   #201
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Hun sa at jeg ikke fikk tlf nr dirkete til avdelingen. Det var sentralbordet som satte meg over da. Men fint visst noen her inne kan gi meg tlf nr dit nå.

Men du ble jo beroliget.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:08   #202
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men du ble jo beroliget.

Men jeg skal vente til jeg får tlf nr dit nå.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:15   #203
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg skal vente til jeg får tlf nr dit nå.

Ja, hvis du venter til 31/7 så kommer vi til å gi deg det da. Pæresord.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:19   #204
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, hvis du venter til 31/7 så kommer vi til å gi deg det da. Pæresord.

Nei, jeg må få tlf nr enten i kveld eller i morgen. Det haster.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:24   #205
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Visst jeg får tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland enten i morgon eller i kveld, så lover jeg å slutte å mase.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:26   #206
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:31   #207
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Virkelig. Ingen, ingen, ingen kommer til å gi deg det, og det med god grunn. Veldig god grunn. Så, du kan like godt gi opp.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:33   #208
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Visst jeg får tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland enten i morgon eller i kveld, så lover jeg å slutte å mase.

Du kan mase til du blir blå. Du kommer ikke til å få noe telefonnummer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:39   #209
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men jeg skal ha det tlf nr NÅ. Og jeg håper virkelig at de som vet tlf nr direkte til Barneposten gir meg det med en gang eller i morgon. Jeg gir meg ikke før jeg får det.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:40   #210
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jeg gjentar: #ignore. Det kommer ingenting godt ut av å mate dette spesifikke trollet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:41   #211
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg skal ha det tlf nr NÅ. Og jeg håper virkelig at de som vet tlf nr direkte til Barneposten gir meg det med en gang eller i morgon. Jeg gir meg ikke før jeg får det.

Hvordan tenker du at du skal klare å tvinge noen til å gi deg dette nummeret? Hvis det skulle være noen som har det så er de ikke så uprofesjonelle at de gir det til en "hvem som helst" på internett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:43   #212
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg gjentar: #ignore. Det kommer ingenting godt ut av å mate dette spesifikke trollet.

Herved på ignore ja

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 21:50   #213
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Gi meg tlf nr nå!!!!!!!!!. NÅ SKAL JEG HA TLF NR DIREKTE TIL BARNEPOSTEN. HØRER DERE???

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:00   #214
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hvordan er det, Floksa, er det telefon installert på kvinne-barn-avdelingen som du leder?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:03   #215
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvordan er det, Floksa, er det telefon installert på kvinne-barn-avdelingen som du leder?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:05   #216
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Gi meg tlf nr nå!!!!!!!!!. NÅ SKAL JEG HA TLF NR DIREKTE TIL BARNEPOSTEN. HØRER DERE???

Hvis ikke så..

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:06   #217
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men jeg forventer iallfall å få tlf nr til barneposten på Haukeland i morgon.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:09   #218
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg forventer iallfall å få tlf nr til barneposten på Haukeland i morgon.

Hvis ikke kan du trygt si opp abonnementet ditt på forumet og få refundert medlemsavgiften til fulle. Vi har gode garantiordninger der.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:13   #219
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er en guttefant

Jeg er en skikkelig biff

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 22:17   #220
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er en guttefant

Eg er ein bil med personlighet.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no