Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 15:05   #81
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Vurderer snarere å ringe bare posten og advare de ansatte mot en som ikke bør få noen opplysninger.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:07   #82
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men det var sentralbordet jeg pratet med og ikke avdelingen. Fint visst dere kunne oppgi flere Bergens Nr til Barneposten.


Ingen kommer til å gi deg noe nr.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:12   #83
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ingen kommer til å gi deg noe nr.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:13   #84
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Det er da helt greit å harselere med trollet. Hvor humørløse skal man være?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:40   #85
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ingen kommer til å gi deg noe nr.

Men jeg må snakke med dem nå. Så vær så snill og gi med tlf nr til Barneposten. Jeg er dønn seriøs her.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:42   #86
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hør her, ingen kommer til å gi deg det nummeret, så det er bare å gi opp forsøket her inne på FP. Det kommer rett og slett ikke til å skje.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:44   #87
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg må snakke med dem nå. Så vær så snill og gi med tlf nr til Barneposten. Jeg er dønn seriøs her.

Men kjære deg, det er INGEN som kommer til å gi deg det her. Hadde det vært meningen at du skulle hatt det så hadde du hatt det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:49   #88
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men jeg er veldig engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og henne har et nært forhold til hverandre. Det må være noen her inne som kan tlf nr til barneposten.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:51   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jeg gjentar, det er INGEN som kommer til å gi deg det her inne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:51   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg er veldig engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og henne har et nært forhold til hverandre. Det må være noen her inne som kan tlf nr til barneposten.

Poenget er at om dette stemte, så ville du (i et normalt tilfelle) som mor, mest sannsynlig vært på sykehuset. Med barnet. Du ville hatt informasjon og telefonnummer og alt du trenger.
Så derfor er det ingen som tror deg. Ikke på dette forumet iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:52   #91
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men jeg er veldig engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og henne har et nært forhold til hverandre. Det må være noen her inne som kan tlf nr til barneposten.

Hadde det vært meningen at du skulle hatt det så hadde du hatt det. Her er det bare å gi opp

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 15:53   #92
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Haha. Det er jo ikke noen som mener dette i fullt alvor og fortsetter å poste. Syk eller ei. Det er nok noen som har det morsomt bak tastaturet. Hadde det vært seriøst så hadde det nok blitt fullt forsvar mot de innleggene som har kommet. Det jeg ikke skjønner er at noen finner det morsomt nok å holde på slik på forum.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:12   #93
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Jeg har vært på sykehuset men dem nekter å gi meg informasjon. Vær så snill og tro meg. Jeg er helt seriøs her. Jeg må ha tlf nr til barneposten NÅ ellers får jeg ikke sove i natt.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:20   #94
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:21   #95
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Jeg har vært på sykehuset men dem nekter å gi meg informasjon. Vær så snill og tro meg. Jeg er helt seriøs her. Jeg må ha tlf nr til barneposten NÅ ellers får jeg ikke sove i natt.

Hvorfor nekter de deg informasjon? Tror du at den der barneposten gir deg informasjon? Også lurer jeg på hvorfor du syns dette er noen vits å fortsette med? Det er ingen her som kommer til å gi deg noe tlfnr.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:27   #96
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Må si du er imponerende utholdende, Lindamor32

Jeg skulle gjerne hatt en mdf-panelplate. Nå. Noen som kan hjelpe meg med det?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:29   #97
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor nekter de deg informasjon? Tror du at den der barneposten gir deg informasjon? Også lurer jeg på hvorfor du syns dette er noen vits å fortsette med? Det er ingen her som kommer til å gi deg noe tlfnr.

Jeg vet ikke hvofor dem nekter meg det. Men dem sier at jeg ikke har tilatelse til å få informasjon. Men jeg må ha et tlf nr her nå. Vær så snill og send med det.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:30   #98
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men da har du jo ikke det, og kommer ikke til å få noen info uansett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:36   #99
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

#ignore

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 16:38   #100
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men jeg bor i Bergen og jeg er Bergenser, så tlf nr til Barneposten må jeg få.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no