Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Året er en sirkel, uken er en linje

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Året og uken
Året er sirkel og følger klokken 57 48,31%
Året er sirkel som går mot klokken 20 16,95%
Året er en linje fra høyre mot venstre 1 0,85%
Året er en linje fra venstre mot høyre 16 13,56%
Året er en kule 2 1,69%
Året er en ellipse som går mot klokken 9 7,63%
Året er en ellipse som går med klokken 5 4,24%
Året er en halvsirkel 2 1,69%
Året er et slyngende bånd 7 5,93%
Året har årstidsfarger/mørketid 25 21,19%
Året har ikke farger 37 31,36%
Året har farger 24 20,34%
Uken er en linje fra venstre mot høyre 90 76,27%
Uken er en linje fra høyre mot venstre 6 5,08%
Uken er en sirkel med klokken 1 0,85%
Uken er en sirkel mot klokken 3 2,54%
Uken er en halvsirkel 2 1,69%
Uken er et trappetroll/slinky 0 0% 8 6,78%
Uken har ikke farger 58 49,15%
Uken har farger 17 14,41%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 118. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-17, 17:38   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

På jobb bruker jeg årshjul, men "hjulet" er firkantet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 17:48   #22
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Åja, siden jeg ikke kan forskjell på høyre og venstre svarte jeg like godt feil. 🤓

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 18:44   #23
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Året er en kule,
uken ei diger eng.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 18:45   #24
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Jeg tror alt i hodet mitt er tredimensjonalt

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 20:26   #25
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Året er en sirkel som går mot klokka og som starter klokka seks. Den aller mørkeste tida er nederst og så blir det lysere og lysere mot toppen og sommeren før det blir mørkere igjen nedover mot oktober, november og desember.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 23:18   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Året er en sirkel som går mot klokka og som starter klokka seks. Den aller mørkeste tida er nederst og så blir det lysere og lysere mot toppen og sommeren før det blir mørkere igjen nedover mot oktober, november og desember.

Ja,yes endelig noen som har det likt inni hodet som meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-17, 11:07   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Året er en sirkel, som følger klokken. Noe annet er jo uhørt. Jeg testet forresten min sindige 13-åring på dette i går, hans år går motsatt vei og månedene er ikke like lange. Kan det være fordi han er venstrehendt? Han er en av de mest logiske og regelbundne skikkelsene jeg vet om.

Jeg tenker som deg, og er venstrehendt. Eller strengt tatt tenker jeg vel knapt på dette overhodet - det er nå bare som det er, og det eneste logiske er jo at det følger klokka og starter på 12 hvis det nå først på død og liv skal være en sirkel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-17, 23:03   #28
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Året er en sirkulær skive i horisontalplanet! LP-plate if you like.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 10:50   #29
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Jeg er ambidekster, kanskje det er derfor året mitt går mot klokken? Mannen min er veldig høyrehendt og hans år er en klassisk stående sirkel som går med klokken. Han var helt himmelfallen over min liggende ellipse/veddeløpsbane som gikk mot klokken.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 10:57   #30
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er ambidekster, kanskje det er derfor året mitt går mot klokken? Mannen min er veldig høyrehendt og hans år er en klassisk stående sirkel som går med klokken. Han var helt himmelfallen over min liggende ellipse/veddeløpsbane som gikk mot klokken.

Jeg er ekstremt høyrehendt og året mitt går også mot klokken.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 21:16   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Herrefred, alt er da en tallinje. Hvor vanskelig kan det være.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 13:19   #32
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Whatever. I'm late anyway.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 00:04   #33
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Mitt år passer ikke inn i noen av kategoriene. Det er som om man legger en stige foran seg med en måned i hvert "hull". Altså linjeformet foran meg.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 17:23   #34
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Høyrehendt her også, og året mitt går mot klokken.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no