Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal meg en mobiltelefon!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 11:50   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg må ha en ny og ønsker meg en liten og lett telefon, gjerne en fancy jentete telefon med flipflap. Den må ha kamera (med en del pixler), radio og ikke være så irriterende treg (sånn som Nokia'en jeg har nå ). Gjerne rååååsa!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:10   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg vurderer denne:



Sitat:

Produktbeskrivelse
Hold deg tilgjengelig med stil %u2013 når du tar steget inn i Nokia 7390-telefonens elegante og sofistikerte verden.

Bli kjent med dette slanke, smidige motetilbehøret som øyeblikkelig løfter stilen din mange hakk opp. Ta vare på alle de beste øyeblikkene – selv de minste detaljene – og del dem med andre ved hjelp av det innebygde kameraet med 3 megapiksler og Carl Zeiss-optikk. Eller kom nærmere vennene dine med VGA-kameraet som bringer deg direkte til begivenhetenes sentrum gjennom videoanropsfunksjonen.

3G mobilbredbånd sørger for at dagens gjøremål gjennomføres med 20 i stil, og at du alltid holder deg oppdatert. Du kan også enkelt utveksle informasjon med andre trendsettere ved hjelp av Bluetooth-teknologi eller infrarød.

Har du lyst til å komme i den rette stemningen med litt musikk? Ikke noe problem. Med den innebygde musikkspilleren og stereohøyttalerne med 3D-effekt kan du være trygg på at du har alle yndlingslåtene dine for hånden. Med Nokia 7390 kan du alltid holde stilen og vite hva som skjer.

Noen med erfaring?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:20   #3
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Den så i hvert fall fancy og jentete ut!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:23   #4
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg skal også kjøpe meg ny mobil. Den så fancy ut den du har bilde av der. Må nok snike litt i denne tråden for å låne noen tips

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:31   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jag har også en TREG nokia. Vurderer ta i bruk min gamle Nokia N75. Verdens beste telefon, men finnes ikke jentete.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:33   #6
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

På kamerasiden ville jeg valgt Nokia N95 8Gb, jeg, altså. Og på alt det andre. *kjempefornøyd* Men ikke det minste feminin.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:30   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg har alltid valgt så fornuftig, men nå tenkte jeg å slå ut håret og være skikkelig råååsa! Jeg får jo aldri noen jenter å kjøpe rosa til så...

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:36   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Dere som sier dere har treeeeg Nokia, hvilke modeller har dere? Jeg har N73, og knoter veldig med den, var enklere på den forrige gamle. Men så har jeg ikke lest bruksanvisninga heller...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:43   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg har nettopp kjøpt Nokia 5610 og er foreløpig meget fornøyd (fikk den i går ).

Ikke råååsa og ikke flip, men rød og skyvete. Jeg syns kameraet er bra, men har et elendig kamera å sammenligne med, så er ikke sikker på hva slags "krav" du har til et mobilkamera.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:50   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg vurderer denne:





Noen med erfaring?

Jeg har denne i sort/brun. Jeg er fornøyd med den, men tenkte å bytte den ut nå snart. :duppedingsfreak:

Den er så absolutt ikke treg, og kameraet har 3 megapixler (mener jeg). Jeg har i grunnen ingenting negativt å si om den.
Hør med Guniss, hun har den i rååsa.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:03   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har denne i sort/brun. Jeg er fornøyd med den, men tenkte å bytte den ut nå snart. :duppedingsfreak:

Den er så absolutt ikke treg, og kameraet har 3 megapixler (mener jeg). Jeg har i grunnen ingenting negativt å si om den.
Hør med Guniss, hun har den i rååsa.

Det må bare blir denne!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:15   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Litt svakt kamera kanskje, men verdens lekreste rååååsa telefon!


Kif har denne i samlingen, og hun er fornøyd vet jeg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:17   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Den var lekker, Miss Norway!

Også var det Sony Ericsson, ser jeg.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:58   #14
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Litt svakt kamera kanskje, men verdens lekreste rååååsa telefon!




Kif har denne i samlingen, og hun er fornøyd vet jeg.

Åh!! Den var virkelig lekker!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 00:00   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Guniss er i den telefonen sin, så den trur eg er bra.

Eg anbefale IKKJE Samsung 830, sjøl om den er en smekker sak.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 00:05   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har denne i sort/brun. Jeg er fornøyd med den, men tenkte å bytte den ut nå snart. :duppedingsfreak:

Den er så absolutt ikke treg, og kameraet har 3 megapixler (mener jeg). Jeg har i grunnen ingenting negativt å si om den.
Hør med Guniss, hun har den i rååsa.

Jeg har den også i sort/brun. Jeg er veldig fornøyd med den. Har ingenting negativt å si om den. Veldig bra kamera også. Den har veldig store og gode taster, mye bedre enn de Sony Ericsson jeg har prøvd.
Har ingen planer om å skifte den ut.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 08:17   #17
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Åh!! Den var virkelig lekker!


Jeg har denne, og er forsåvidt fornøyd, men siden den er et år så er det jo på tide å bytte den ut

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:55   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Eldste datteren fikk ny mobil i gave av kjæresten sin nettopp, en iPhone.
Absolutt helt RÅlekker.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 22:57   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Hvis det duger med rød, er denne helt ok.



  Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 23:15   #20
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en mobiltelefon!

Jeg har Nokia N73 i fargen pale pink.

http://www.nseries.com/products/n73/...cts,n73,colors

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no