Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner man en lekker morgenkåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-17, 23:09   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner man en lekker morgenkåpe?

Jeg ønsker meg en morgenkåpe til jul. Ikke badekåpe i frotte, men morgenkåpe. Gjerne silke eller sateng. Ikke noe blondefjas.

Både mannen og jeg har lett og finner enten bare veldig korte, totalt upraktiske saker som passer best på soverommet eller den varianten som passer best til svigermor.

Jeg har funnet en skitlekker en i kashmir, men den kostet mye mer enn jeg synes mannen skal bruke på en morgenkåpe.

Hvor finnes de?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 23:28   #2
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvor finner man en lekker morgenkåpe?

Hva med morgenkåpe i lin fra H&M?



De har den i antrasittgrå i tillegg:

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 18:55   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner man en lekker morgenkåpe?

Jeg ville sett i undertøysbutikker.
Evt bestilt på nett
https://www.zalando.no/badekaper/?upper_material=silke

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 12:11   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man en lekker morgenkåpe?

Jøss, de fra La Perla har jeg ikke sett på Zalando. Mulig jeg ikke tenkte å søke på badekåpe, for det er jo frotte for meg.

Takk!

De fra HM er et rimelig alternativ, men ser for meg at de blir veldig krøllete og ser shabby ut?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no