Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vakkert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket bilde bør vi forstørre og henge ved siden av Mathias?
Bilde 1 22 24,18%
Bilde 2 27 29,67%
Bilde 3 33 36,26%
Bilde 4 27 29,67%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 17:37   #1
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Vakkert

I dag har jeg fått halvtårsbilder av Hannah (hun var rundt 7 måneder, da) Er hun ikke usannsynlig vakker?
Jeg klarer ikke se meg mett på de nydelige barna mine. Legger ved en kopi av storebror sitt halvtårsbilde og. Nå gjelder det bare å velge hvilket av Hannahbildene som skal henge sammen med dette av Mathias. Forslag tas imot med takk. Jeg lager en poll, jeg . (Lager flervalgspoll i tilfelle noen ikke klarer å bestemme seg for ett)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg HLH1.jpg (109,7 KB, 173 visninger)
Filtype: jpg HLH2.jpg (103,6 KB, 174 visninger)
Filtype: jpg HLH4.jpg (118,4 KB, 155 visninger)
Filtype: jpg HLH3.jpg (93,7 KB, 156 visninger)
Filtype: jpg Mathias 6-mnd bilde.jpg (38,2 KB, 118 visninger)
MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:40   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakkert

Eg likte best bilde nummer 2

Søt jente du har

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:45   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakkert

Jeg likte bilde 4 best. For ei nydelig jente du har.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:46   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Jeg liker også 2 og 4. Men jeg stemte 1, for det matcher bildet av Mathias bedre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:48   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakkert

Hannah er nydelig! Jeg setmte for nr 4. Det var noe spesielt over det bildet.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:49   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakkert

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg liker også 2 og 4. Men jeg stemte 1, for det matcher bildet av Mathias bedre.

Samme her.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:52   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vakkert

Jeg likte nummer en og to best

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 17:56   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

2 og 4 er kjempeflotte bilder (hvilket egentlig alle er)! Men jeg syns nr 1 passer best til Mathias bilde så da stemte jeg på det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:10   #9
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakkert

Så fine bilder! Jeg stemmer for nr 2.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:17   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Nr 3, da det passer best sammen med det bildet dere allerede har.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:25   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Skal de henge ved siden av hverandre, er jeg enig med sitrusfrukten - men ellers likt jeg 2 og 4 veldig godt. 4 er kjempeflott, men litt "oppsatt" (de ligger liksom ikke slik, men blikket hennes er så godt) - dessuten ser det litt ensomt ut.
Bilde nummer 2 var bare nydelig, sånn generelt sett...Men det er nok egentlig alle.

*innser at hun ikke hjelper*

Altså: Penest, sånn generelt sett: 2
Passer best til storebror: 3

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:32   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nr 3, da det passer best sammen med det bildet dere allerede har.

Enig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:39   #13
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Vakkert

Skjønn jente .
Jeg likte bilde nr 2 og 4 best. Men alle var riktig så fine.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:05   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Vakker jente, ja!

Jeg stemte for bilde nr 2, for hun hadde så godt et glimt i øynene på det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:05   #15
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vakkert

Gurimalla, hun er nydelig! Og ligner mammaen sin gjør hun også! Jeg stemte 2 og 4.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:06   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakkert

Jeg synes også bilde 1 passer best ved siden av bildet av Mathias.

Nydelige barn du har!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:09   #17
CINDY
supermamma-katt
 
CINDY sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
Innlegg: 77
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vakkert

jeg valgte nr3.alle er flotte ,men nr.3 macher best med siste

__________________
Cindy
CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:24   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakkert

Utrolig nydelig jente du har.
Jeg ville valgt nr. 1 for det passer best til å henge ved siden av bildet med storebror. Ellers var nr. 4 nydelig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:32   #19
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakkert

Nydelige bilder

Jeg synes ikke det gjør noe om bildene matcher, de er jo ikke tatt samtidig. Så jeg stemte på nr 2

(Men jeg skjønner at du vil at de skal passe sammen altså)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:52   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakkert

Hun er alldeles nydelig! Likte veldig godt bilde 2 og 4, men synes vel 1 og 3 passer bedre sammen med Mathias bilde.

Hun er en skikkelig hjerteknuser.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no