Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 15:44   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Når den sentrifugerer ser det ut som om selve trommelen er løs. Går det an? Det dunker taktfast og høyt og høres nesten ut som det er krig på gang.

Noen som har vært med på noe slikt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:46   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Ja, det går an at trommelen løsner. Få den sjekket før du bruker den igjen!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:46   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Kanskje du har fordelt tøyet ulikt. Jeg har opplevd det mange ganger, hvis det blir for tungt på en plass.

Men jeg ville fått den undersøkt hvis problemet fortsetter.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:47   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Det skjedde med vår AEG-maskin etter 1,5 år. Vi fikk ny på garantien.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:48   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, det går an at trommelen løsner. Få den sjekket før du bruker den igjen!

Få den sjekket av fagmann? Hva kan jeg sjekke selv?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:53   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Se i brukermanualen, der står det som regel en feilsøkingsliste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:54   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Kanskje du har fordelt tøyet ulikt. Jeg har opplevd det mange ganger, hvis det blir for tungt på en plass.

Men jeg ville fått den undersøkt hvis problemet fortsetter.

Fordelt tøyet ulikt? Man stapper det vel bare inn i maskinen, så fordeler det seg under vaskingen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:57   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fordelt tøyet ulikt? Man stapper det vel bare inn i maskinen, så fordeler det seg under vaskingen?

Nei jeg har opplevd at en del store plagg kan klumpe seg ved sentrifugering, men det er ikke akkurat et kvalitetstegn for vaskemaskina da...

Står maskina helt i vater?
Har du noe stort og tungt inne i når det dunker?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 16:46   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fordelt tøyet ulikt? Man stapper det vel bare inn i maskinen, så fordeler det seg under vaskingen?

Ikke i mammas 30 år gamle monstrum!
Om den blir lastet skjevt, høres det ut som om noen prøver å rive ned huset når den sentrifugerer, det dunker og rister og den hopper opp og ned.
En gang holdt den faktisk på å komme hoppende ut døra - den sto nærmest døra og det var ingen dørterskel der...
Men den har da personlighet!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:32   #10
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ikke i mammas 30 år gamle monstrum!

[snip]

Sitat:

En gang holdt den faktisk på å komme hoppende ut døra - den sto nærmest døra og det var ingen dørterskel der...
Men den har da personlighet!

Høres ut som rene skrekkfilmen. En svær, gammel og bråkete vaskemaskin som følger etter folk - og sentrifugerer dem!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:34   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

[snip]
Høres ut som rene skrekkfilmen. En svær, gammel og bråkete vaskemaskin som følger etter folk - og sentrifugerer dem!

Har du ikke sett "The Mangler"?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:42   #12
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Har du ikke sett "The Mangler"?

Hehe, etter liten titt på IMDB kan jeg vel trygt si "heldigvis ikke"?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 20:46   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Jeg har faktisk hatt sånn vaskemaskin, med separat sentrifuge. Vi hadde det hjemme da jeg var liten, og jeg kjøpte en selv etter bryllupet i 1986, en veldig god maskin. Den lagde dunkelyder hvis tøyet ble lagt skjevt i sentrifugen, ja. Men jeg regnet med at den typen maskiner var utdødd nå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:25   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Det er ikke bare slik hyggelig:
"dunk-dunk-dunk, jeg er skjevt pakket, dunk-dunk-dunk. trallalalla"

Det er banking. Som i slegge mot blikktak. I løpemars-takt. Og bare når den sentrifugerer.

Har ikke fått sett på den ennå. Må gjøre det i morgen. Ringe vaskemaskinmennesker på mandag.

Takk for råd og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:07   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Ville først sjekket om den står i vater. Dersom de ikke gjør det bråker de forferdelig

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:21   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Vi må også ha vaskemaskin-doktor over helga - igjen. Har en dyr AEG-maskin, og det har vært feil på den flere ganger. Nå sier den "tikk-tikk-tikk-tikk" når den skal starte ... helt til det kommer Error i displayet. Så prøver jeg igjen og igjen og igjen helt til den starter. okkers maskin:

Du har min fulle sympati!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:25   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ville først sjekket om den står i vater. Dersom de ikke gjør det bråker de forferdelig

Den står i vater, og brukes stort sett hver dag. Det var i går da den kom til siste sentrifugeringsrunde at et eller annet skjedde.

Prøvde den igjen i dag, og holdt på å få hjertestans da "slegge-mot-blikktak-lydene" begynte.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:26   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

De kan jobbe seg selv ut av vater mener jeg å ha hørt. Derfor trengs de å justeres med jevne mellomrom.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 22:27   #19
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Hørtes ut til at noe er ødelagt der inne. Ville iallefall ikke ha brukt den før en fagmann har sett på den. Har selv erfart at det ikke er så bra :dyrt:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 23:18   #20
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Vaskemaskinen min sier DUNK-DUNK-DUNK

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Det skjedde med vår AEG-maskin etter 1,5 år. Vi fikk ny på garantien.

Jaiks.. lurer på om vi hadde samme modell som dere. Ble überfurt over at en AEG (som skal være sååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhh bra) gikk i stykker så fort. Var feil på lageret på alle maskinene i den modellen.

Ville definitivt sjekka det ut, ja.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no