Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trek påhengsykkel

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-15, 09:57   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Trek påhengsykkel

Er det noen her som har den?
Vurderer å kjøpe til poden men er redd han blir for stor.
Det står opp til 10 år.
Poden er 136 høy.
Jeg får ikke sett den, må bestille på nett og er veldig usikker på om den blir liten.

Kan noen hjelpe?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 10:25   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Vi har påhengsykkel - jeg er litt usikker på om den er av merket Trek - men den ser lik ut. (kjøpt på lokal sportsbutikk) Vi har ikke funnet den frem i år, men jeg ser for meg at den er for liten egentlig - lillebror er 125 cm.

Det er ikke bare det med høyde, men det vil være ubehagelig å sykle med en såpass stor (og da ganske tung) unge - for det gjør noe med sykkelopplevelsen for "hovedsykkelen" også.

Men som sagt - ikke sikker på om jeg har samme merke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 10:44   #3
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Hm. Det har jeg ikke tenkt på, han veier jo sine 35 kg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 10:55   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hm. Det har jeg ikke tenkt på, han veier jo sine 35 kg.

Storebror her ihuset (han er jo snart ti) veier ca det samme og er bare en cm eller to lengre - å ha han på sykkelen er utenkelig for min del - og jeg er habil på sykkel altså. - har du sjekket ut hva som er maksvekt for sykkelen? Det er sikkert noe med det også...

Men jeg ser at hjelpemiddelsentralen har Trek-sykler, så de er nok utformet slik at de skal håndtere mere vekt enn den jeg har. (min har festebraketten rundt setestaget)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 11:01   #5
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Maksvekten er 40 kg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:03   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Jeg skulle Google for å se hvordan den så ut og det første som kom fram var en tråd herifra.

Her er lenken om du vil lese, jeg leste ikke så veldig nøye:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=40080

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 14:25   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trek påhengsykkel

Jeg har syklet med min sønn på påhengssykkel senest i sommer da han var 7 år. Han kunne sykle selv, men vi gjorde det for gøy. Problemet er at du får ganske godt rykk sideveis hvis den som sitter bak ikke holder balansen, og det er slitsomt for armer og overkropp. For meg ble det mye mer trim også pga tyngden på barnet.

Jeg har syklet en del med mindre barn på 20-25 kilo bakpå, det er mye lettere enn å ha en på over 30 kilo der. Det er vel så mye kraften som drar deg sideveis ved vingling som gjør det tungt. Er det flatt blir ikke den ekstra tyngden veldig merkbar, mens hvis det er bakker blir det fort fryktelig tungt med +30 kilo.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no