Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-14, 13:07   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Med en 5-åring hadde jeg tatt bussturen til Sunwing på Kreta. (Jeg er nok litt farget av å ha unger det er lett å reise med.)

Frøkna elsker å reise. 17 timer på farten til USA uten et knyst, selv med ingen søvn. Og da vi fløy til Gran Canaria i vår, glemte vi rent at hun var med. Lillebror, derimot, syns det er hylende kjedelig å fly Grøss, jeg tror flyturen hjem har gjort at jeg vegrer meg for å dra til Kanariøyene igjen, selv uten bråkebøtta.

Kreta -det har blitt fint der, altså? Jeg har bare vært der før det ble pusset opp, og før jeg hadde barn som hadde glede av sunwingkonseptet

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 14:29   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Jeg liker i grunnen startour sine komplekser bedre av en eller annen grunn, men jeg er litt kjerringa mot strømmen der. De på Kreta er fine, de på kypros er også fine. Rhodos har jeg bare testet sunwing. Og skulle jeg til Tyrkia hadde jeg valgt startour over ving på grunn av beliggenhet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 15:09   #23
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Ving har reiser til Tyrkia tirsdager kl 9.55 med SAS, det er et godt alternativ for varme. Jeg likte godt Tenerife, Las Amerikas med barna. Men jeg likte ikke charter, de bød jaggu på to runder sprit og vann før frokost kl 08 som var kjøttgryte. Resten av reisen var fin, barna klaget ikke på reiselengde, det var nok å gjøre.

Jeg får ikke opp noen av sunwingene som hotellforslag med den avgangen. Synd, for det var et godt forslag

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-14, 18:12   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Eks tirsdag 23/9 fra Gardermoen til Gazipasa/Alanya.

http://www.ving.no/charterpackagelis...2&QueryUnits=1

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-14, 20:06   #25
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Eks tirsdag 23/9 fra Gardermoen til Gazipasa/Alanya.

http://www.ving.no/charterpackagelis...2&QueryUnits=1

Takk for link! Snodig nok er sunwinghotellene tilgjengelige på tirsdager først fra 23. september


Sist redigert av Timar : 07-07-14 kl 20:11.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 18:32   #26
CME
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2016
Innlegg: 7
CME har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Da står det i så fall mellom Kypros og Rhodos. Vi var på Rhodos i fjor, og Kypros har jeg også vært et par ganger, så ingen av delene frister sånn veldig. Og bussturen på Kreta gidder jeg heller ikke, kjenner jeg. Vanskelig, vanskelig

Det blir nok bra uansett hvor vi drar, altså. Poenget er å få litt mor-datter tid, samt mest mulig sol og avslapning til meg. Og det får vi nok uansett hvor vi er


Hvor lander dere når alle sier bussturen tar 2t + 15 min?
Var på kreta i fjor, landet i Chania.
Om man drar til platanias, agii apostoli, agia marina, chania er det rett under 40 minutter fra chania til platanias.
Veldig bra busstilbud for å komme seg rundt.

Var i Rethymnon for noen år siden, hit tar det 2 timer. Anbefaler IKKE å dra på blue village ibiscos her, forferdelig. Kanskje det dårligste blue village anlegget jeg har vært på.

CME er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 19:05   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.111
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Vi trives på cala bona, mallorca. Fredelig. Ingen strand rett utenfor, men 1 km unna.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 19:47   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

CME, det er snakk om Sunwinghotellet. Dit er det langt.

Vi endte med å dra til Alcudia. Det var utmerket. Kort flytur, bra vær, nydelig strand og strandpromenade. Det eneste negative var vel at bassengområdet og spisesalen var overfyllt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no