Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive på Sunwing

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 09:31   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

All inclusive på Sunwing

Vi har nå bestilt to uker på Sunwing resort Sandy Bay Kypros fra 27. april og har i utgangspunktet bestilt All inclusive. Vi har tidligere vært på Sunwing resort på Rhodos, men da hadde vi bare frokost inkludert, derfor noe uvitende. Så et spørsmål til dere som har erfaring (for det har jeg skjønt av andre tråder at mange har): Gjelder All inclusive bare i restauranten som er i hovedbygningen eller gjelder den også f.eks La Tasca? Fra sist husker jeg at vi trivdes best på La Tascha, men mannen mener å ha funnet ut at All inclusive ikke gjelder der.

Takknemlig om noen kan opplyse meg!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:28   #2
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vi har hatt all inclusive i Tyrkia, så jeg kan bare svare ut fra det
Dette syns jeg fungerte greit de to første dagene, men etterhvert ble vi utrolig leie av maten. Utvalget var stort, og de varierte litt fra dag til dag, men smakene ble liksom de samme. Barnebuffeten var heller ikke så bra (lite utvalg). Så vi kommer ikke til å velge all inclusive igjen.

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:35   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vet ikke noe om hvor all incl. gjelder, men jeg synes all incl. var helt supert!
Veldig kjekt når man har barn, men kan det bli for mye i 2 uker?
Blir nok kun en uke på oss i år, men kunne tenkt meg to og hvis vi får det til så er jeg
litt usikker på all incl. ikke bare fordi man blir lei,..men jeg spiser mer også da

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:37   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Jeg troor ikke la tasca på kveldstid gjelder på all inclusive, men jeg så flere som hadde all inclusive som bestilte mat der på dagtid.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:40   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Sunwing all inclusive er vel ikke helt som all inclusive jeg har vært på tror jeg.

Der har alt vært inkludert så og si. Bortsett av det man måtte ønkse å handle i butikken. Som potetgull, bademadrasser etc. Men sunwing tror jeg har endel med liten skrift som bør leses før man reiser så man er forberedt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:49   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

http://www.ving.no/hellas/rhodos-ost...hea/mat-drikke

Enten du har Inclusive eller All Inclusive, spiser dere på La Tasca Buffet, ikke La Tasca Restaurant. Vet ikke om det gjelder dette anlegget, men det skal være mulig å avbooke buffet, få 6€ tilgode for bruk på La Tasca restaurant.

Dere skulle på Kypros, der kan dere kjøpe La Tasca Inclusive.

http://www.ving.no/kypros/ayia-napa/...bay/mat-drikke

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 01:11   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Da er det buffet både til lunch og middag. Man kan ikke velge a la carte menyen på verken Fino eller La Tasca, men vi har opplevd at vi har kunnet avbestille dagen i forveien og få mulighet til å bruke en visst beløp på resortens a la carte restauranter. Det skal mye til for at vi velger Inclusive/All Inclusive igjen. Som nevnt av noen over her - man blir lei. veeeldig lei. Og det vil aldri lønne seg økonomisk for oss heller. Vi blir ofte matleie i varmen i tillegg. Liker å kunne velge etter hva ganen foretrekker akkurat den dagen. hender vi kjøper oss inn på buffet'en hvis det frister akkurat den dagen.

Forøvrig er Sandy Bay favoritt Sunwing resorten vår Super service! Gleder oss til de har bygget ut. Skal garantert tilbake. Vært der to ganger; 2 uker samt 3 uker. Herlig sted

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:18   #8
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Sunwing opererer no med tre ulike former for inclusive:
La Tasca Inclusive
Sunwing inclusive
All inclusive

All inclusive er med buffet til alle måltider, men du kan avbestille enkeltmåltid ein dag i forveien og få pengar i fratrekk på rekninga.
Frå Ving.no:

Sitat:

Du kan også bytte en buffélunsj eller en buffémiddag mot et måltid på La Tasca eller Fino Restaurant & Grill. Alt du trenger å gjøre er å avbestille innen klokken 18.00 dagen i forveien, og du vil få til gode en sum på 6 euro for lunsj ( 250 THB i Thailand, 12 TL i Tyrkia) og 10 euro for middag ( 300 THB i Thailand, 20 TL i Tyrkia.) Summen blir deretter trukket fra romregningen når du sjekker ut.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:20   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

På Rhodos spiste de med All Inclusve/Sunwing Inclusive på et annet sted enn de vanlige restaurantene. Så vidt jeg forstod, så var ikke maten like god der, og det var lange køer. Jeg er ikke fristet. Det er greit å kunne bestemme selv hvor man vil spise, og f eks. på Sunwing Rhodos, så er jo beliggenheten til La Tasca by the Sea halve opplevelsen. Inclusive-spisestedet var oppe på Helios-delen, mener jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 08:30   #10
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Maten på Kypros er i alle fall veldig bra! Det er tema-buffè kvar dag, så det er ikkje samme mat dag etter dag. Ein dag med gresk, ein dag med meksikansk, ein dag med asiatisk osv. Men dersom du skal vere der to veker blir det samme mat veke nummer to. Så då kan det jo vere greit å bytte vekk ein buffè eller to! Sidan beløpet blir trukke fra på rekninga kan ein jo gå på ein restaurant utanfor hotellet også.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 09:32   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vi har ombooket til La Tasca buffet men er fortsatt litt usikre. Jeg blir ikke helt klok på det dere skriver og hva som er hva...

Dere som har vært på Kypros, ville dere foretrukket All inclusive eller La Tasca inclusive?

Vår foreløpige vurdering er nok også litt styrt av at vi trivdes så godt på La Tasca på Rhodos, men som Niobe er inne på har jo den veldig fin beliggenhet.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 12:05   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hva står som forskjellen på All Inclusive og La Tasca Inclusive? Det er ikke vare det at All Inclusive gjelder mat absolutt alle dagene, samt at drikke, noen alkoholholdige drikker samt utvalgte is er inkludert? Inclusive er lunch og middag kun 5 av ukens 7 dager (frokost er hver dag)? Noen venner av oss hadde All Inclusive da vi var på Rhodos ifjor. Og jeg må innrømme at vi likte idéen om at is og drikke var inkludert all day long (isbudsjettet vårt er himmelhøyt på ferie ). Vi har sagt at nå som vi får en baby igjen, så kanskje vi går for All Inclusive, men vi blir som sagt veeeldig lei... Så spm er jo om dere faktisk vil ha All Inclusive, Litt mye inclusive eller fritt valg hver dag. Hvis dere er veldig usikre og vil ha mulighet til å spise endel på La Tasca (som vi også foretrekker - mmmmmm, vegetarpizzaen der ) så ville jeg kanskje droppet All Inclusive/Inclusive. Og så kan du velge absolutt det du vil hver eneste dag. Du står jo fritt til å velge buffet også hver dag, og synes ikke prisen er avskrekkende heller (tror det pleier å være 23 euro pr voksen).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:29   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

All inclusive er mest for ungene synes jeg, det er få ting de synes er å herlig som å ha fri aksess til drikke og is uten å spørre de voksne, og å spise på barnebuffet der de kan få junk hele uka. Vi bruker derfor å bestille all inclusive når vi har sånn ferie, og tenker at det heller får gå litt ekstra penger de dagene vi foretrekker noe annet å spise. Skal jeg velge meg mat som voksen velger jeg å spise på restaurant, men når jeg reiser med en flokk unger synes jeg at all inclusive er herlig. Ikke først og fremst på grunn av buffetmaten, den er bare mat og ikke noe mer, men fordi ungene synes det er så strålende.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 18:41   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vi tar alltid Inclusive. Frokost hver dag, lunsj og middag 5 dager pr. uke. Det gir oss mulighet til å spise andre steder to ganger i uken hvilket passer oss utmerket.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:23   #15
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Sitter også og vurderer Sunving Sandy Bay her og som alltid fører alle veier inn på FP. Er det noen som vet om det andre (gode) restauranter rett i nærheten av Sandy Bay? Har alltid sett med skepsis på all inclusiv, men med en på 3 år og en på 10 mnd. orker vi ikke de lange utfluktene for å finne de gode restaurantene og ettersom jeg forstår ligger dette hotellet et stykke fra sentrum.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:29   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hva er La Tasca inclusive da? Setter de opp buffet på La Tasca da? Jeg synes, som Niobe, også at LA Tasca alltid har bedre beliggenhet enn "storbuffeten", og det er roligere der. Hvis jeg skulle hatt noe all incl i det hele tatt, skulle jeg hatt det i La Tasca tror jeg.

Koko- mulig det bare er meg, men jeg hadde ikke orket dra med meg to så små barn opp til den støvete hovedveien overfor Sandy Bay bare for å unngå å spise på anlegget. I mitt hode er det ikke så mye triveligere å sitte i en gloheit støvsky bare for å kunne si at man spiste utenfor anlegget .
Vi har spist mye på anlegg, men fra a la Carte menyen. Da kan man også gå ut noen dager hvis man vil, og man trenger i det hele tatt ikke bestemme seg på forhånd.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:45   #17
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Nei apan, det er vel kanskje der vi er litt nå og vurderer for første gang AI. Var på Blue Village på Lanzarote før jul og dukka på 3 eeeelsket det. Vi hadde ikke AI der og jeg må vel innrømme restaurantopplevelsene i nærheten av hotellet ikke imponerte stort. Er det ikke bedre kan vi like gjerne ha AI. Var også i Puerto de Mogan på GC i mars på et "vanlig" hotell og da ble det også litt i overkant mye trasking for 3-åringen. For meg har alltid maten vært en stor del av ferien, men jeg har vel innstilt meg på at ferie får være på barnas premisser noen år nå.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:46   #18
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vi var på Sunwing i arguineguin i januar med all inclusive. Der var det buffet 6 kvelder og en valgfri kveld på ala carte delen av restauranten, hvilken kveld det skulle være kunne vi velge selv men måtte bestille bord i resepsjonen for den kvelden vi ønsket. Den kvelden vi spiste ala carte fikk vi en fastsatt 3 retters meny og kunne velge mellom kjøtt eller fisk som hovedrett, veldig bra.

Var knall fornøyd med buffeten, maten var utrolig god og veldig variert. Eneste jeg ble litt lei var å spise i samme lokalene frokost, lunsj og middag. Men herregud det overlever man når man kan fråtse i deilig mat Var aldri lange køer, og ungene elsker jo det å gå rundt å plukke seg mat selv.

Det eneste vi var misfornøyde med var tilbudet for all inc. gjestene på dagtid, isen var kjedelig vaniljeis i beger og drikken var kran vann, dispenser brus/øl i små papp beger, ikke noe snacks. Eneste maten utenom buffeten var baguetter, eller sandwich med pommes frites i el fino. Her kunne de ha fått til noe bedre syns jeg.

__________________
2003-2007-2012

Sist redigert av 2ne : 17-04-12 kl 20:57.
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:51   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Nei apan, det er vel kanskje der vi er litt nå og vurderer for første gang AI. Var på Blue Village på Lanzarote før jul og dukka på 3 eeeelsket det. Vi hadde ikke AI der og jeg må vel innrømme restaurantopplevelsene i nærheten av hotellet ikke imponerte stort. Er det ikke bedre kan vi like gjerne ha AI. Var også i Puerto de Mogan på GC i mars på et "vanlig" hotell og da ble det også litt i overkant mye trasking for 3-åringen. For meg har alltid maten vært en stor del av ferien, men jeg har vel innstilt meg på at ferie får være på barnas premisser noen år nå.

Ja, mitt hovedargument mot AI er at jeg blir så lei buffet og at jeg generelt synes det blir for mye mat, ikke at jeg leter etter eksotiske spisesteder. Vi har i veldig stor grad spist fra a la carte menyen på La Tasca på Sunving. Dette gjorde vi blant annet i Thailand fordi vi hadde med en baby på 5 måneder så avanserte kveldsutflukter ikke fristet (ellers hadde vi nok prøvd noe annet akkurat der, for det var mye fint på stranda blant annet), og der hadde de faktisk en stor egen thaimeny. Det var veldig bra (skulle vært sånn overalt).

Jeg elsker tapas i bortgjemte barer, rosevin i kjøkkenglass i bakgater i Barcelona og lokale puber i Lisboa hvor man prøver å snakke portugisisk, men vi er ikke DER nå uansett.
Så er det jo forskjell på steder, inne i Rhodos by er det mange fine steder det kan være verdt å dra til, i mitt hode har ikke Agia Napa fullt så mye...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 20:52   #20
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Var knall fornøyd med buffeten, maten var utrolig god og veldig variert. Eneste jeg ble litt lei var å spise i samme lokalene frokost, lunsj og middag. Men herregud det overlever man når man kan fråtse i deilig mat

Er maten god skal jeg også fint klare det, spiser jo tross alt de fleste måltider hjemme ellers. Er maten dårlig er det jo kjipere... Noen som Kan/vil uttale seg om AI-maten på Sandy Bay er jeg veldig takknemmelig!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no