Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

San Sebastian i juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-14, 14:34   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

San Sebastian i juli

Jeg har fått tilbud om å reise til San Sebastian på konferanse i juli, og lurer på å ta med familien og utvide turen med ferie noen dager. Er det noen som har erfaringer, anbefalinger og tips derfra?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 14:48   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Ingen tips, siden jeg var 12 sist jeg var der, men jeg har veldig lyst til å dra tilbake. Tror det er en kul by! Mye fin arkitektur og bystrand (selv om biscayabukta ikke er særlig varm).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 15:02   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ingen tips, siden jeg var 12 sist jeg var der, men jeg har veldig lyst til å dra tilbake. Tror det er en kul by! Mye fin arkitektur og bystrand (selv om biscayabukta ikke er særlig varm).

Ja, vi har allerede reist med Google Earth dit, og stranda så helt nydelig ut! San Sebastian skal visst ha mye good eatin´også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 22:50   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Ingen tips jeg heller siden jeg var der med en venninne for 12 år siden, men det var en fin by. Vi leide oss inn på et rom der det fulgte med en kråke (?) i bur, men så flyttet kråka til et annet rom (digresjon). Riktig artig var det .
Vi dro forøvrig på dagstur til Bilbao derfra, og det var jo gøy å komme på Guggenheimmuseet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 23:15   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Vi var der i juli for snart fem år siden. Får ennå vann i munnen når jeg tenker på all tapasen vi spiste i gamlebyen der! Det er en fin strand der og så husker jeg akvariet, hvilket sannsynligvis betyr at det var bra for jeg pleier ikke å være så begeistret for sånn. Husker dog ikke navn på hotell og sånn.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 11:13   #6
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg har fått tilbud om å reise til San Sebastian på konferanse i juli, og lurer på å ta med familien og utvide turen med ferie noen dager. Er det noen som har erfaringer, anbefalinger og tips derfra?



Vår familie skal til Biarritz to uker i juli, og jeg har "lest"meg opp på området.

Nettopp det at det ikke er middelhavhett der er noe som tiltrekker oss.
Det er ofte 25 grader i lufta og 20 i havet på den tiden, og med en konstant bris.
Perfekte temperaturer for oss ihvertfall.

En av de fineste familiestrendene i området er Hendaye, samt den spanske "tvillingstranden" på den andre siden av bukta.

Maten, naturen (grøønt og frodig, fjell i nærheten) og kulturen er annet som tiltrekker oss. Samt mulighet til å oppleve både Frankrike og Spania på en ferie.

Jeg har som sagt ikke vært der ennå, men jeg tror jeg trygt kan anbefale å ta med familien til San Sebastian! Tror det er et minst like fint reisemål i juli som diverse steder langs Middelhavet.

Det at spanjolene i innlandet selv trekker til nordkysten istedefor til middelhavet når de har sommerferie, er alltids et godt tegn.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 15:08   #7
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Takk for gode tips!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 00:13   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: San Sebastian i juli

San Sebastian er vel verdens beste by dersom man er matinteressert. Et vanvittig antall gode restauranter, mange med Michelin-stjerner. Sjekk denne listen :
http://www.hlondres.com/en/concierge...-san-sebastian

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 13:25   #9
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: San Sebastian i juli

Nå er flyreiser og leiebil bestilt. Vi flyr til Bilbao, så kanskje vi tar en liten stopp der også. Er det noen som har gode forslag til hotell? Selve konferansen skal være på Miramar Palace.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no