Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Yogatur - yay or nay?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-14, 16:34   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Selvfølgelig har jeg ikke prøvd. Det var det av Tallulahs svaralternativer som virket overveiende sannsynlig på meg. Men hvis det bare var de som hadde prøvd som skulle svare så må jeg bare beklage så meget.

Det var ikke min forutsetning, i allefall. Jeg kjenner jo fordommene mine renne på i fleng, men ser også at med kule folk, lite nyreligiøsitet og press om å dele så kn det være fint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 16:38   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Selvfølgelig har jeg ikke prøvd. Det var det av Tallulahs svaralternativer som virket overveiende sannsynlig på meg. Men hvis det bare var de som hadde prøvd som skulle svare så må jeg bare beklage så meget.

Beklager. Jeg syntes bare det var noe fordomsfullt, men ja, hun spurte jo om det som et av alternativene. My bad.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 17:09   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er vår tids afrikanske dansekurs.



Altså, liker man yoga, så er det sikkert helt fantastisk fint å være med på noe slikt. Sjøl hadde jeg fått neller etter en halv dag, og endt på fylla i stedet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:14   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Er det noen som har vært på sånn tur?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:16   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det noen som har vært på sånn tur?

Nei.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:17   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Nokon da? Eller anybody?

Jeg har jo gått på afrikansk dans også jeg da. Men har aldri hatt asymmetrisk klipp og en lang øredobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:20   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg har ikke vært på yogatur, men har vært på et weekendopplegg en gang hvor yoga var en del av programmet i tillegg til mye annet. En-øredobb-frekvensen var høy.

Jeg kunne tenkt meg å reise på yogaweekend til Cooperhill i Åre en gang. Det virker veldig bra.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:26   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg har skikkelig lyst til å dra på yogatur engang, jeg får stadig noen tilbud om reiser siden Vibeke klemetsen er ihuga yougafantast å jeg kjenner henne,

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:31   #29
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg har ikke vært, men skal til neste år. Da er babyen stor nok og jeg har spart nok. Drar med en venninne. Denne turen arrangeres for tredje eller fjerde gang til sommeren og jeg digger begge lærerne som er med. https://www.facebook.com/events/1784...79459/?fref=ts

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:40   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Yogatur - yay or nay?

Jeg tror kanskje Storm har vært? Jeg syns det høres helt fantastisk ut. Tenk å ha tid til å trene og puste og i tillegg ha fint vær og god mat? :bliss:

Og etter å ha trent Pilates ukentlig i ett år har jeg blitt sterk tilhenger av den type trening. Konsentrert, fokusere på pust og min egen kropp og muskler. Jeg er fysisk mye sterkere, men har også mentalt sterkere-- og det trenger jeg for å takle hverdagen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 19:54   #31
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

....


Sist redigert av Isa : 26-04-19 kl 23:09.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 20:05   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg kjenner ei som reiste med Oslo Yoga til Hellas i fjor, hun anbefaler det. Selv er hun løper og har yoga på si.

Jeg vet om Jomfrureiser sin yogatur til Mallorca, Sunfloweryoga i Toscana som har tilbud hele året, og jeg finner tilbud på treningssenteret. Og så tilbyr Apollo allsidig trening på Lanzarote. Også yoga.

http://www.apollo.no/reiser/aktive-r...layitas-resort

Guru faktoren vil jeg tro er større hvis yogatypen har et indisk gudenavn. Selv vil jeg på pilatesreise med Rikke Schillinger, men jeg har bare fem uker ferie og barnehagen er stengt syv uker.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 14-03-14 kl 20:12.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 20:10   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah

Men har aldri hatt asymmetrisk klipp og en lang øredobb.

men det har jeg!

Dog har jeg aldri vært på afrikansk dansekurs, men jeg danset irsk folkedans i noen år.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 20:17   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg kjenner en som drar på sånn tur flere ganger i året og mener nay. Men lykke til om du velger å gjøre det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 20:38   #35
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Hadde jeg hatt mer penger og mer fritid, så innrømmer jeg at jeg gjerne skulle reist på en treningsferie. En uke med mye trening og mye egentid høres helt vidunderlig ut.

Jeg hadde ikke reiste på en uke med bare yoga. Jeg synes at litt yoga (eller pilates) er greit, men det er ikke min yndlingstrening.

Jeg synes at om du har lyst så er det verd å vurdere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 20:42   #36
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg har vært på sånn tur! Yogatur til Mallorca med Jomfrureiser. Det var helt helt fantastisk og jeg har veldig lyst til å dra igjen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 21:17   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg har vært på sånn tur! Yogatur til Mallorca med Jomfrureiser. Det var helt helt fantastisk og jeg har veldig lyst til å dra igjen.

Satt på t-banen da jeg svarte, kan svare litt mer utfyllende nå. Jeg hadde praktisert lite yoga før jeg dro (det heter ikke trent, nemlig). Det var mer at jeg hadde bestemt meg for at det så kult ut å like yoga enn at jeg likte det så godt. Altså, jeg ville lære meg å like det, og tenkte at da var det lurt å ha litt tid på seg enn man har en hektisk ettermiddag på Elixia med dunk-dunk musikk i naborommet.

Det var krevende i starten, og egentlig hele veien, men jeg fikk altså veldig sansen og elsket det. Det kjentes så bra for kroppen (og jeg har en del stiv nakke og vrang rygg), og jeg fikk virkelig sansen for den spirituelle delen også. Noen med skjev lugg var det jo, men jevnt over en veldig hyggelig gjeng. Og jeg er (som dere vet) en hard core realist med rett hår, så det er plass for oss også.

Vi hadde halvannen time yoga morgen og ettermiddag, i deilig solnedgangsbris på ettermiddagen. Ååh, så deilig det var. Mer fysisk krevende på morgenen og mer meditasjonsrettet på ettermiddagen. Cava, god mat, sol, bok, shopping og bare ren livsnyting resten av dagen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 23:36   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke tenkt på denne aktuelle turen altså, det var bare et eksempel på en som virket fristende.

Jeg liker yoga når det er fokus på avslapping, styrke, stretch og helse - ikke new age-babbel. Jeg har ikke lyst til å sitte rundt noe leirbål og dele erfaringer, men jeg kunne godt tenkt meg en tur med et par yoga- og meditasjonsrunder om dagen, fjelltur hvor man lærer om lokal fauna, bading og beduinmat.

Du får bli med meg og lillesøster til La Gomera til høsten. Da kan du drikke vin, skravle, få spabehandlinger, gå fjellturer, spise nydelig mat, se på solnedgangen mens de lokale hippiene solen ned helt til det er helt mørkt og drive med meditasjon og yoga.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 23:42   #39
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Jeg kunne godt tenkt meg en ukes yoga tur. Yoga morgen og ettermiddag, sol, cava og sunn mat høres aldeles ikke feil ut Sliter med det spirituelle da. Det er liksom ikke min greie må jeg innrømme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 23:49   #40
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yogatur - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det noen som har vært på sånn tur?

Ja! Min svigermor på 60 og hennes venninne. De er nyfrelste yogaister (?). De var på Mallorca, tror jeg. Hadde det vidunderlig. Men det er jo vår tids afrikanske dansekurs. Beduinvenner og eventyrsang hadde satt en effektiv stopper for mine yogaturplaner uansett tror jeg .

Ser for meg at den asymmetriske klippen og øredobbene må vike for dreads, balansekunst på slakk line og Thailandmote anno 2003 .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no