Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vonde legger etter slalåm

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-15, 18:32   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Jeg kan også vifte med tærne, men det hjelper ikke når vristen og ankelen og leggen blir holdt i skrustikke i en unaturlig stilling.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 18:35   #22
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg kan også vifte med tærne, men det hjelper ikke når vristen og ankelen og leggen blir holdt i skrustikke i en unaturlig stilling.


Der sier du noe. Jeg har jo feks alltid problemer på treningstimer der de prenter inn kne over tå, fordi jeg helst ikke vil ha knærne over tærne, men ut til siden... Når føttene mine blir tvunget til å peke rett frem, peker knærne innover som om jeg stod med føttene kalvbeint/tær mot tær. Når jeg får ha de ut som jeg vil, peker knærne mine rett frem som på normale folk.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 18:37   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Mannen min er eksperten her i huset. Han sier at støvlene skal være store nok til at du kan bevege tærne inni. Også skal det være plass til to tre fingre oppi støvlene bak når spennene er på riktig hakk - altså: når du har strammet spennene over foten, skal du Lene deg frem i støvlene omtrent som du gjør når du kjører. Da skal det være plass til to-tre fingre i støvlene bak, da er de passe stramme. Hilsen pøbelgemalen

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 18:56   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Da har jeg for stramme støvler, jeg vet ikke om det finnes støvler som er vide nok. Han i butikken sa man skulle stramme dem slik at man måtte stramme annenhver reim for å få dem så stramme som mulig.

Jeg greier heller ikke sånn knær-over-tær-opplegg på folkvis, leddene mine er ikke skrudd sammen riktig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 18:59   #25
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Jeg tror jammen meg jeg tar en tur i butikken i morgen. Mine støvler er grusomme og jeg får de nesten ikke på. Skal sjekke ut om det finnes noen alternativ!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 19:07   #26
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Mannen min er eksperten her i huset. Han sier at støvlene skal være store nok til at du kan bevege tærne inni. Også skal det være plass til to tre fingre oppi støvlene bak når spennene er på riktig hakk - altså: når du har strammet spennene over foten, skal du Lene deg frem i støvlene omtrent som du gjør når du kjører. Da skal det være plass til to-tre fingre i støvlene bak, da er de passe stramme. Hilsen pøbelgemalen

Fingre på rad, jeg jeg ut i fra? Da vil jeg tro mine er for stramme. Men jeg kjøpte slike som kan reguleres, kan jo se om jeg får gjort noe ved å snurre bindingene rundt (eller noe sånt).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 19:08   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Fingre på rad, jeg jeg ut i fra? Da vil jeg tro mine er for stramme. Men jeg kjøpte slike som kan reguleres, kan jo se om jeg får gjort noe ved å snurre bindingene rundt (eller noe sånt).

Fingre på rad, ja. Flat hånd, liksom.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 19:19   #28
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Fingre på rad, ja. Flat hånd, liksom.

Sånn at man har plass til å skvise de ned, eller "tomt rom" der det er god plass til fingrene?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 19:33   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

De skal gli greit ned.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 20:37   #30
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Har utvidet bindingene og får det til nå. Kribler litt under føttene etter et kvarter i sofaen, men lite i leggene. Ihvertfall en forbedring vil jeg tro. Har Salomon divine gs med micro adjustment. Nå er den ene leggen uansett litt hoven tror jeg. Dette ble en nyttig tråd, takk til alle, inkl herr pøbel:-)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 22:04   #31
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Foten skal ikke sovne, nei. Jeg får en finger ned hvis jeg vil.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 23:56   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vonde legger etter slalåm

Ok, finnes det noen som er gode på sånt her i byen da? Axel bruun?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no