Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Musikk i treningstudio

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-15, 17:40   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Musikk i treningstudio

Eg har jo aldri bevege meg inn i eit normalt treningsstudio. Eg trenar berre hos fysioterapeut. Det er ikkje saltrening der, berre individuelt. Det eg lurer på, er det vanleg at det er musikk på over anlegg der det foregår mølle- og styrketrening?
Eg kjenner at det irriterer meg, for det er stygg musikk, (etter mi meining) og eg slår det av ganske ofte når eg trur ingen ser meg

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 17:41   #2
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Det er nok veldig vanlig ja. Derfor trener jeg alltid med headset.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 17:42   #3
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Vanlig. Tar med egen musikk. På øret.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 18:03   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Det er forferdelig musikk der jeg trener også. Heldigvis er det lavt, og kan lett overdøves av egen musikk på øret. Det er en mystisk musikksjanger som jeg ikke klarer å plassere. Noen ganger sjimter jeg noen tyske strofer. Av og til dukker "Chariots of fire" opp, og da trekker jeg litt på smilebåndet og får lyst til å løpe i sakte film.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 18:14   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Veldig vanlig, og veldig dårlig musikk. Det verste er når det er løpetimer i fellesområdene med kjempehøy drittechno og en harry instruktør som brøler seg hes og nekter å skru ned musikken selv om andre (ansatte) ber om det. :fårutgruff:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 18:40   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Ja. Hvor finner de all den j**lige musikken?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 18:52   #7
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Hos oss spiller de listepop, det er helt greit. Noen ganger har de på radio.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 19:04   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Jeg synes musikken til steptimer og aerobictimer stort sett er bra og også helt ok musikk som spilles i styrkesalen. Der er det mest radio tror jeg.

Spinningmusikk derimot er grusomt.

Jeg bruker som oftest egen musikk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 21:41   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Ja det er lav musikk over høytaleranlegget. Jeg har egen musikk til tredemølleløping.

Synes SATS/Elixia er flinke til å lage musikk til saltimene. Eller, det var mye værre før. . Men hvem luring er det som har tatt 2Ulimited opp av hatten, hører til stadighet 90 talls musikk som godt kunne blitt glemt. Alt i alt har jeg trening å tenke på og bryr meg ikke mye om musikken. Men kan velge en spinningistruktør etter musikk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 21:59   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Hos oss spiller de listepop, det er helt greit.

Samme her. Musikken på de timene jeg går på er også stort sett ok.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 22:13   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Hm. Kanskje eg skal vere nøgd med å trene ein stad der brukarane sjølv styrer musikken da. Eg syns det ofte høyrest gjennom mine eigen øretelefoner og då vert eg totalt gal i hodet.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 22:14   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

Jeg prøver å komme på hva slags musikk som spilles i salen egentlig, det er sikkert noe? Men det er jo ikke høyt og plager meg ikke. Jeg må ha egen musikk på ørene når jeg løper. Musikk på timene er stort sett ok. Spinning varierer veldig, de har en ganske stor mengde lister å ta av. Noe av det er håpløst lite melodiøst, mens en god del er bra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-15, 22:57   #13
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.394
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Musikk i treningstudio

I dag var det mP3 som stod på mitt treningssenter, men det varierer hvilken ansatt som har "skrankevakt".

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no