Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-16, 10:39   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Skal til Orlando og bo på SAS-hotellet. Hører nå at de som bor der visstnok får tilbud om å delta på orienteringsmøte om noe ferieleilighetsgreier, og at man får et gavekort som kan brukes i park verdt en tusing, eller så. Det ble framlagt som en time av din tid til god betaling (hørt det av en som visstnok har vært gjest der, ikke av en selger).

Som utgangspunkt er jeg litt skeptisk til alt som lukter av timeshare, men tenker FP kan være rett sted å høre om noen har vært borti det/ prøvd opplegget??

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 10:41   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Hvis du bare må høre på og har vett nok til ikke å hoppe på et tilbud som er for godt til å være sant, kjør på. Men sjekk den lille skriften for hva som kreves for at du skal få dette gavekortet.

Kjenner jeg er skeptisk.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)

Sist redigert av Pamina : 01-02-16 kl 11:47.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 10:45   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Vi takket nei til ekstrembillige showbilletter i Las Vegas da vi skjønte at vi da måtte stille på en "presentation". Vi hadde ikke kommet til å stille på en slik timeshare-presentasjon om vi hadde fått betalt for det engang, da vi er sterkt imot måten de fleste timeshare-organisasjonene jobber nå.

Så, nei, jeg hadde ALDRI gjort det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 10:57   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Hold deg borte fra timeshare-visninger i Orlando er mitt råd. Det tar veldig mye lengre enn 1 time og de oppleves veldig pågående. Et vennepar kom seg ikke unna før etter 3 timer. Kjøp billetter til park hos Orlando Turistkontor på International dr.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 11:19   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.350
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Nei, skygg unna. Det tar halve dagen, minst.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 12:02   #6
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Hold deg unna. Slike organisasjoner bruker harde taktikker for å få folk til å skrive under. For ikke å snakke om tiden som blir kastet bort.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 12:43   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hold deg borte fra timeshare-visninger i Orlando er mitt råd. Det tar veldig mye lengre enn 1 time og de oppleves veldig pågående. Et vennepar kom seg ikke unna før etter 3 timer. Kjøp billetter til park hos Orlando Turistkontor på International dr.

Opplevde akkurat dette, men i Portugal. Vi ble kjørt utenfor allfarvei og måtte vente mye. Det hjelper meg ikke at jeg er super skeptisk til transport og servering fra fremmede. Og blir eitrende forbannet over vekkelsesmøte salgsteknikker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 14:58   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Her kan du bestille billetter på nett: http://kgstickets.com (Kissimmee turistkontor, ligger v/Celebration)
http://tickets.visitorlando.com/store/ (Orlando Turistinfo-kontor ligger på International Dr) Disse er seriøse.

Hold dere langt unna de som står langs veiene å selger billige billetter (står gjerne sammen med en stor luftballong eller på frokoststeder ala Dennis, Perkins) det er 2. hand billetter med begrenset brukstid.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 15:08   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Sånne ting tar alltid mye lenger tid enn de sier på forhånd. Og ikke en gang en time med timesharpropaganda hadde vært verd et Disneygavekort for min del.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 17:34   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Sier de det tar en time, så regn med at det tar 3 timer.

Det er vel såpass dyrt og dra til USA og dra i de parkene en hel familie, at for en 1000-lapp å spare hadde jeg ikke giddet det når en først er der borte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 17:53   #11
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Been there done that
Never again!

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 18:06   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Been there, done that. :gnien: Tror dog det var billetter til SeaWorld vi fikk for "innsatsen".

Det var helt greit, altså, tok vel den timen det var sagt det skulle ta og vi fikk billettene våre uten spørsmål. De hadde så klart tenkt å selge oss en leilighet, men det var ikke aktuelt for oss (heldigvis har jeg en viljesterk mann, jeg blir gjerne litt svak dynket i gode argumenter ). Så for vår del var det grei timebetaling for billettene, selv om jeg neppe hadde giddet å gjøre det igjen. Den gangen hadde vi god tid med kun et lite barn på slep.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 15:31   #13
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Ville heller ikke blitt med på dette. Husk at dette foregår tross alt i ferien deres (dere har på en måte allerede betalt for tiden som går med til dette). Og disse selgerne kan være ekstremt slitsomme!

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 15:59   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timeshareforedrag mot Disneygavekort i Orlando?

Min tid i ferien er svært dyrebar, så jeg hadde ikke villet ofre en time av den engang (selv ikke om det faktisk ikke varte mer enn en time) på det jeg anser som kjeltringer (jeg som ikke engang ofrer to minutter av lunsjpausen min på de som stopper meg på gata, selv om jeg får gratis avis, gratis vafler, eller hva det måtte være).

Hvis det var så sprengt budsjett at de 1000 kronene hadde hatt stor betydning, ville jeg heller valgt en 1000 kroner billigere ferie.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no