Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-16, 14:46   #141
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.350
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Når man ser på noe av trumps kroppspråk og oppførsel så minner det meg faktisk veldig om Boris Jeltzin..flere som har lagt merke til det?

Joa, bortsett fra at Jeltsin virker nærmest sympatisk ved siden av Trump.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-05-16, 21:44   #142
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Joa, bortsett fra at Jeltsin virker nærmest sympatisk ved siden av Trump.

Ja det gjorde han deffinitivt! trenger virkelig ikke han til å styre ett av verdens mektigste nasjoner..

lillemy01 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-16, 13:38   #143
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg innrømmer at jeg lo høyt i fjor på denne tiden da Trump ble introdusert som presidentkandidat, nå er jeg faktisk vettskremt for at denne galskapen skal bli en realitet. Vi er her borte nå og snakker med folk rundt forbi. Det er skremmende å se/høre hvor skråsikre republikanerne er at "Vi ser frem til november - da får vi landet vårt tilbake", mens demokratene virker nærmest apatisk vettskremte.

Vi småsnakker en del med serveringspersonal, butikkansatte o.l. og de vi hatt snakket med er helt tydelig republikanere, det er faktisk overveldende mange republikanere. De gleder seg til at de skal få høyere levestandard, mer penger å rutte med og at snyltere av landet skal bort. Jeg er faktisk skremt!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 28-06-16, 19:47   #144
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Min ultrakonservative onkel i Florida har tippet helt over og kan melde om at Obama sin regjering er femtekolonister og muslimer hele gjengen, og at Donald Trump er vårt siste håp.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 28-06-16, 20:47   #145
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Min ultrakonservative onkel i Florida har tippet helt over og kan melde om at Obama sin regjering er femtekolonister og muslimer hele gjengen, og at Donald Trump er vårt siste håp.

Dere har mye til felles skjønner jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-06-16, 21:05   #146
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Dere har mye til felles skjønner jeg.

Vi har skummelt mange felles forfedre. Hadde han vært rimelig alene om synspunktene sine hadde det vært litt vittig, men han har jo så mange meningsfeller at det er både trist og skremmende.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 00:11   #147
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Sånn som Trump har oppført seg mot andre, særlig kvinner og minioriteter, så blir jeg skremt. Og plutselig dukker denne opp i feeden min via slekt i USA. Han kan ikke bli USAs president når han uttaler at Epsteins barnevoldtekter er gjort av en mann som kan feste.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 08:46   #148
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sånn som Trump har oppført seg mot andre, særlig kvinner og minioriteter, så blir jeg skremt. Og plutselig dukker denne opp i feeden min via slekt i USA. Han kan ikke bli USAs president når han uttaler at Epsteins barnevoldtekter er gjort av en mann som kan feste.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 18:18   #149
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Huff, dette blir bare verre og verre.

Hvorfor reagerer ikke massene på dette? Hvorfor stiller de ikke spørsmål ved måten han møter anklager på. Han avviser jo alle som løgnere selv om påstandene som kommer er beviselig. Han avviser jo stort sett at han er blitt anklaget for noe, han går jo nesten aldri så langt at han kommenterer anklagene.

De politikerene som går i forsvar eller unnskylder ting blir kjørt knallhardt. Han avviser rett og slett "angrepet" og kaller de som kommer med dette som løgnere. Mener å ha sett et av svare noe i retning av: Virkelig!? Spør du meg virkelig om det!? For så bare å prate videre om andre ting.

Og hvorfor blir det ikke mer fuzz av at han faktisk nekter kritiske journalister tilgang til arrangementer, eller ikke vil møte de? Hva tenker folk vil skje dersom han kommer til makta?

Libra er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 18:23   #150
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg har akkurat vært på kurs med ei som bodde i USA under 9/11. Hun fortalte at avisene i USA gir et helt annet inntrykk av hva som skjer enn det hun opplevde når hun leste norske aviser. Hun mener at pressen i stor grad skriver det myndighetene mener. Er det sånn nå og?

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 21:58   #151
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Amerikanske medier er ekstremt polariserte (i motsetning til i Norge, der mediene er ekstremt ensrettede i stedet...), og folk ser, leser og hører i veldig stor grad på det som bekrefter det de allerede mener.

Og så tror jeg vi undervurderer hvor ekstremt, EKSTREMT lav tillit folk har til den sittende politiske eliten, og (til dels med rette) mener det er en overprivilgert, temmelig korrupt, polarisert, lite løsningsorientert elite som gir beng i folk flest, bare de blir gjenvalgt. De er så lei av det at nesten hvasomhelst, bare det er ANNERLEDES, blir attraktivt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 01-07-16, 23:50   #152
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Sånn som Trump har oppført seg mot andre, særlig kvinner og minioriteter, så blir jeg skremt. Og plutselig dukker denne opp i feeden min via slekt i USA. Han kan ikke bli USAs president når han uttaler at Epsteins barnevoldtekter er gjort av en mann som kan feste.

Jeg kjenner jeg er svært opprørt over at ingen tør ta tak i dette. Hvorfor skal han skånes? Hvorfor kommenteres det ikke at han er anmeldt for disse overgrepene? Mediene i USA er langt friere i offentliggjøring av navn rundt anmeldelser og rettssaker enn hva vi er vant til her i Norge, så at slike saker skaper blæst er normal kost der borte. Så hvorfor ikke med denne?! Dette er svært alvorlig, og gjennomgangen gjort av reporteren her synes jeg er god. Man risikerer jo faktisk å få en president som er seksualforbryter og det av alvorlig grad. Som det poengteres så er det jo langt om lenge før en slik rettsak og en frifinnelse eller dom faller - skal den ties i hjel før det?

I fjor sommer var det en stor, stor sak i USA da en av hockeyyndlingene der borte ble anklaget for voldtekt av en kvinne han hadde tatt med seg hjem fra en bar. Før det kom så langt som rettsak, så ble anklagene avvist og det viste seg at hun hadde tuklet med bevis, men poenget var at Patrick Kane tapte mye på det i ukene og månedene det pågikk. Det hele ble brettet ut i det vide og det brede, pressekonferanser en masse. Han ble ikke skånet. Virkelig ikke. Og det viste seg at det var oppspinn.

Må si jeg undres over hvorfor ingen tør ta tak i denne anklagen mot Trump og festekompisen hans. Saken er jo også meldt inn med vitne til alle fire hendelsene, så den er jo ikke tynn slik det ser ut nå.

Bekymringsverdig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-07-16, 20:24   #153
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg har ferie og nettene blir lange Jeg har sett endel på b.la CNN sine sendinger fra Republikanernes landsmøte (Republican National convention) Det er hysterisk latterlig og skremmende. For et fesjå.
Det er overhodet ingen reell politikk.
Dette er et parti som snakker om verdier Makan til hykleri.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 09:14   #154
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Hans velgere har begynt forsvarstalene etter siste dagers rabalder.

Jeg har en stein hakke gal US bekjent som er Trump tilhenger, jeg har vurdert å fjerne vedkommende flere ganger, men hun er mitt stalker-objekt, jeg lurer på hvor gale det går an å bli..

Kommentarene fra tilhengerne ligger i gaten "Har man glemt at Mr Clinton er en voldtektsforbryter?"

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20161009-090413.jpg (25,7 KB, 73 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 11:07   #155
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg blir helt oppgitt av at etter hver eneste skandale så går kommentatorene i taket av begeistring med "dette er dødsstøtet for kampanjen hans!"-kommentarer.

Jeg tror de fleste av velgerne hans vet godt at han er en drittsekk, men de syns fortsatt Hillary er verre OG de vil gjerne ha en drittsekk på laget sitt, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 11:10   #156
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Det samme inntrykket har jeg også - i kommentarfeltet er det mange som hevder at de ved årets valg må velge mellom pest eller kolera.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 11:16   #157
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Og husk - valgdeltakelsen i USA er bare på ca. 50%.

Jeg tror fortsatt Trump vinner, det er helt spesielle tider i USA nå, som godt beskrevet av Polyanna. Kontekst er alt.

Så vil vi få det samme i Europa etterhvert, Le Pen vil vinne valget i Frankrike etc.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 11:45   #158
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Amerikanske medier er ekstremt polariserte (i motsetning til i Norge, der mediene er ekstremt ensrettede i stedet...), og folk ser, leser og hører i veldig stor grad på det som bekrefter det de allerede mener.

Og så tror jeg vi undervurderer hvor ekstremt, EKSTREMT lav tillit folk har til den sittende politiske eliten, og (til dels med rette) mener det er en overprivilgert, temmelig korrupt, polarisert, lite løsningsorientert elite som gir beng i folk flest, bare de blir gjenvalgt. De er så lei av det at nesten hvasomhelst, bare det er ANNERLEDES, blir attraktivt.

Ja. Samt at levestandarden har gått jevnt og trutt ned for svært mange. Jeg synes ikke det er så overraskende egentlig, at folk som bor i områder hvor industriarbeidsplass etter industriarbeidsplass har blitt lagt ned og hvor folk har gått fra å ha det ok til ikke å kunne fø familiene sine, er villige til å stemme på hva som helst annet enn hun som ligner på de som har styrt mens samfunnene de bor i faller fra hverandre.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 09-10-16, 12:14   #159
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Hun ikke bare ligner på de som har styrt, hun har vært en del av den sittende, privilegerte styrende klassen i årevis.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 11-10-16, 09:54   #160
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Her MÅ dere ha lyd!

https://youtu.be/7saexGkKDBw

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no