Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om Lillomarka

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-20, 19:02   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Lillomarka

I påvente av snøen i Østmarka (skiføre ca hvert 4. år), vurderer familien å utforske nye områder. Innbiller meg at det er veldig folksomt fra Frognerseteren. Vurderer noe nærmere og kanskje litt mindre fullt. Tips til fine turer i Lillomarka? Gjerne ledsaget av hvorvidt dere vet noe om føret der nå.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 09:38   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Jeg trekker opp denne. Ser at det går an å parkere ved Badedammen eller Huken feks. Tips til turer derfra eller andre steder?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 10:17   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Jeg tviler på at det er noe særlig skiføre såpass lavt. Tror du må lenger opp i Nordmarka eller utover i Nittedal.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 10:57   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Om du ikke tenker skiføre, og kan strekke deg til randsonen av Lillomarka så har jeg tips til en fin tur rundt Grefsenkollen.
https://ut.no/turforslag/118998/til-...-grefsenkollen

Den er ganske varierende, og går i ulikt landskap. Vi har tatt en litt annen tur ned (https://ut.no/tur/111148701/kart#14....95683/10.80759), slik at vi vi får to serveringsalternativer langs ruta; både Trollvannstua og Grefsenkollen. I stedet for å gå rundt Trollvann går vi opp skibakken, bort til Grefsenkollen og ned derifra via utkikkspunktet nedenfor. Det er jo en viss fare for at det er isete og glatt rundt der da.

Ellers ser det ut til å være ok skiføre en del steder i Lillomarka, med nypreppa løyper i dag: https://www.skiforeningen.no/utimark...g-gjellerasen/

Jeg har gått en del på ski fra Årvoll og innover, og det er veldig fint og variert terreng, Litt mye nedoverbakker for min smak noen steder, men det er jo de som syns slikt er gøy. Har aldri opplevd å gå i kø. Jeg har gått lysløypa Fra Årvoll til Linderudkollen (14), og av og til tatt av mot Breisjøen (666). Evt videre på 212 for å komme nedigjen mot Årvoll.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 30-12-20 kl 11:04.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 11:44   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Frå Badedammen og inn rundt Steinbruvann, har det pleid å vere tilrettelagt for fotgjengere på vinteren, tidlegare år. Så det er ikkje beste området å stå på ski.

I Årvoll-området er det gode parkeringsplasser ved Stig (nederst i Grefsenkleiva, bratt start) og Isdammen (litt flatere utgangspunkt), der pleier dei køyre opp løyper inn til Linderudkollen.

I går var det snø det var fint for ungane å leike i, men ikkje skiføre rundt Isdammen (190 moh).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 11:49   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

I går var det kjørt løyper fra Huken og innover (litt innenfor pga trær i veien). I følge mannen var det helt greie forhold da, men usikker på hvordan det er i dag.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 13:03   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Hva med å ta Gjøvikbanen et stykke nordover og gå på ski sørover så lenge dere gidder før dere hopper på toget igjen? Jeg tror det er kjørt opp løyper der. Det har regnet som bare pokker siste døgn, så jeg er usikker på hvor mye snø det er igjen så langt nede i terrenget som Lillomarka.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 15:39   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Sjekk på Skiforeningen sin karttjeneste. Eller last ned appen iMarka.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-21, 23:08   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Takk for svar. Det er ski jeg mener. Jeg har iMarka. Men jeg trenger tips til gode turer rett og slett. Vet lite om terreng etc. Hvor kan feks femåringen gå uten at det bare er oppover? Hvordan er det rundt Linderudkollen? Vurderer kjøre til Solemskogen en dag. Er det en god ide, eller er noe annet like bra? Tog er ikke aktuelt. Hvor er all parkering stappfull? Hvor kan det være lettere å få plass?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-21, 23:54   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.788
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Da jeg var barn var vi ofte rundt Linderudkollen. Der er det flere runder, både veldig korte og lenger. Det er ikke riktig så kuppert som Østmarka, det skal jo ikke så mye til.

Jeg er også på jakt etter samme type område som deg. Spesielt steder det ikke er så stappfullt på parkering.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-21, 23:58   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Det er ganske flatt ved Setertjern fra Solemskogen. Sånn et par kilometer fra parkeringsplassen kanskje. Så blir det vel en utforkjøring ned mot øst. Solemskogen er kanskje ikke så dumt for en kort tur i gode løyper, står som nypreppa nå.

Lillomarka fra Grorud er ganske kupert, det er mye stigning opp til Lilloseter f.eks. Lengre nordover er det noe av det samme, men kan kanskje være et alternativ å parkere i Bjønndalen (Skytta i Nittedal) og gå opp til Skredderudtjern. Dere kan gå rundt vannet. Fine løyper i området.

Lengre nord kan lysløypa med start fra Sørli skole i Nittedal anbefales. Kupert den også, men 3,5 km lang. Man kan velge å gå en del av den og så snu, og det er super akebakke der, eller flere akebakker faktisk. Nittedal har mye snø med et lett dryss av 5 cm pudder på toppen nå for tiden.

Parkeringsplasser for utfart kommer til å bli fulle i morgen... Værmeldinga er bra, og det var rimelig fullt der jeg ferdes i dag. Lurt å komme seg opp og ut tidlig.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 00:09   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Takk for svar og tips. Ja, blir fullt i morgen. Vi kom til Ellingsrud 12 i dag. Det var ennå plass da, men der er det litt romsligere.

Jeg tror vi prøver Solemskogen i morgen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 00:32   #13
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Når det kommer litt mer snø er det også fint å gå innover fra Badedammen på Grorud, langs Steinbruvann og opp forbi Romstjern. Det er slak motbakke innover og slak bakke ned igjen. Det er av og til salg av vafler på Krutthuset når det er sesong.

Ved Krutthuset kan dere også ta av til venstre mot Breisjøen. Da er det nedover til Breisjøen og dere kan gå rundt til parkeringen ved Huken eller parkeringen ved Lilloseter. Det går buss langs Anmerudveien slik at dere kommer dere tilbake til Badedammen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 00:44   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Takk, Blånn, supert. Flott med tips videre. Vi jobber med å få yngstemann litt bedre på ski. Det gode er at de to eldste heldigvis begge kan ha egne planer mens vi gjør noe med ham, så da er det lettere faktisk å komme seg ut. I morgen derimot, er alle tvunget med. Særlig er eldstemann begeistret.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 00:06   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Jeg kan dele at vi endte på Solemskogen i dag. Linderudkollen har jo fått avisoppslag for kaos på parkeringen, og Solemskogen lå ikke langt bak. Vi ankom klokken 1110, og jeg syntes vi var kjempeflinke som kom oss ut så tidlig (vi har en halvtime kjøring dit omtrent), men det var fullt likevel. Det var likevel før det verste kaoset, så barna og jeg gikk ut av bilen og begynte å gå, mannen kjørte et stykke ned, parkerte, tok bussen opp og tok oss igjen. Vi hadde en veldig fin tur i lett terreng for oss som er vant til Østmarka. Minstemann og mannen gikk til der hvor Setertjern slutter blir det vel, og lekte og ventet på oss der. Lillesøster og jeg gikk et stykke videre før vi snudde og storebror gikk til Lilloseter. Det var fine turer for alle, så det fristet til gjentakelse.

Dog sykt mye folk og biler da, men jeg skjønner dagen i dag er litt spesiell. Satser på at det kan gå litt greiere en annen gang.

Selv om terrenget er så mye greiere enn i Østmarka, savner jeg likevel å gå på tur uten at en haug av folk har treningsdress og løper av sted . Det er liksom litt mer turpreg når man går i øst, og folk løper ikke forbi en hele tiden.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 18:06   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Takk for svar. Det er ski jeg mener. Jeg har iMarka. Men jeg trenger tips til gode turer rett og slett. Vet lite om terreng etc. Hvor kan feks femåringen gå uten at det bare er oppover? Hvordan er det rundt Linderudkollen? Vurderer kjøre til Solemskogen en dag. Er det en god ide, eller er noe annet like bra? Tog er ikke aktuelt. Hvor er all parkering stappfull? Hvor kan det være lettere å få plass?

Det er ca. 2 km. frå Isdammen på Årvoll til Linderudkollen gjennom skogen. Det er ein ganske fin tur, og ein kjem fram til noko som er litt gøy. Med unntak av når speideren har møter tirsdag ettermiddag/kveld, pleier det vere god plass på parkeringa der. Og så slipper ein å køyre heile den runden til Solemskogen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 16:55   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Når det kommer litt mer snø er det også fint å gå innover fra Badedammen på Grorud, langs Steinbruvann og opp forbi Romstjern. Det er slak motbakke innover og slak bakke ned igjen. Det er av og til salg av vafler på Krutthuset når det er sesong.

Ved Krutthuset kan dere også ta av til venstre mot Breisjøen. Da er det nedover til Breisjøen og dere kan gå rundt til parkeringen ved Huken eller parkeringen ved Lilloseter. Det går buss langs Anmerudveien slik at dere kommer dere tilbake til Badedammen.

I dag kjørte vi til Ammerud og gikk innover, til vi var inne på Linderudkollen-runden. Det var en veldig fin tur med minstemann! Litt heftig bratt fra Ammerud bare, femåringen og gubben trynet i samkjøring ned igjen. Likevel en tur vi kan ta igjen.
Men er det litt slakere fra Badedammen? Vi kjørte forbi der etterpå for å sjekke ut litt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 17:18   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Evt fra Isdammen ja, er det litt mindre bratt?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 18:23   #19
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Vet dessverre ikke svaret på spørsmålene dine.
Lurer bare på hvordan føret var i dag?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-21, 19:26   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Kjempefint føre fra Ammerud i dag. Nykjørt og fint, lett nysnø i lufta.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no