Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bør man ønske seg fra USA?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 19:24   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Hva bør man ønske seg fra USA?

Foreldrene mine skal kjøre "route 66" og være endel i Usa en måneds tid. Nå lurer de på hva vi ønsker de skal ta med hjem igjen?

Guttene mine er 3,5 og 5,5 år, er det spesielle leker/ting de har der borte som vi ikke får tak i her hjemme eller finnes alt her og?

Hva med meg da? Noen spesielle ting jeg bør ønske meg som ikke kan få tak i her hjemme?

Hva ville du ha ønska deg? (som får plass i en koffert!)

Håper noen kan komme med tips, for jeg aner ikke!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:25   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Klær!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:28   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Crest White-strips (sånne striper man bleker tennene med).

Nå har jeg helt jernteppe, men skal se om jeg kommer på noe mer. Jeg kunne tenkt meg en tur dit bare for å kjøpe småtterier.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 08:49   #4
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Kamerautstyr

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 08:53   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Foreldrene mine reiste nå og vi ønsket oss iallfall Disney-klokke (armbåndsur med Mikke Mus på, der armene til Mikke er visere) til T. (5 år). Før var kanel-tyggegummi en selvfølge å ønske seg, men det har jeg forspist meg på, så det droppet vi å ønske denne gangen.
Vi ønsket oss også klær. Og Crocs ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:01   #6
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Det jeg handler med meg hjem er Osh Kosh og Gymboree klær, og Converse-sko og Puma-sko til barna. I tillegg kjøper jeg med Dermalogica-produkter til meg selv.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:27   #7
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Klær.

Da vi var i USA var vi innom GAP, JC Penney og mange andre morsomme butikker som egentlig har 'dyre' klær. Fikk GAP-dongerijakke til snuppa for 60-70 kr. Gymboreeklær er veldig gode også. Ellers kjøpte vi sko i alle former og fasonger.

Nå er min far i USA og han skal kjøpe med dobbelstuffed oreo's, TacoBell-tacokrydder, samt Cold And Allergy for kids. Den siste bruker vi på minsta. Hun har fått diagnosen astma, og hun får den medisinen en gang i uken og trenger ingen astmameds. Legen hennes synes det hørtes flott ut. Selv sliter jeg mye med migrene, så han skal kjøpe med migrenemeds også, for de inneholder stort sett coffein, og er kjempegreie å ta fremfor de som doper meg ned til en annen verden.

Jaja.. jeg savner USA og dounutsene og phishfood (is) og Cold Stone (isforretning). *sukk*

Åh.. vet også at endel hårprodukter er mye billigere over there.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:19   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Så lavt som dollaren står nå, så lønner det seg antageligvis å kjøpe nesten hva som helst.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:26   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Du skal ønske deg hårprodukter i bøtter og spann.

Min sjampoo koster godt over 200 kroner hos frisør i Norge, og i USA var den å få kjøpt på et hvilket som helst apotek for den latterlige sum av 4 dollar (og da i større forpakning enn her hjemme).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:31   #10
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

En venninne av meg er i USA for tiden, og spurte meg hva jeg ønsket meg. Det eneste jeg kom på var en kaffekopp. Så bør tenke deg godt om!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:06   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

*dytter*
Gubben skal til USA i oktober og jeg fisker etter flere gode shoppingtips.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:42   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Da jeg besøkte eldstemann i USA kom jeg hjem med:

iPod, masse hårprodukter, barneklær fra Gap, Gymboree og OshKosh, sportstøy fra Patagonia, melatonintabletter, små smarties og sjokoladebiter til baking. Digitalkameraer var også rimelig, men det hadde jeg allerede.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 16:17   #13
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Guttene mine er 3,5 og 5,5 år, er det spesielle leker/ting de har der borte som vi ikke får tak i her hjemme eller finnes alt her og?

Lego er MYE billigere!

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 22:11   #14
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Ecco sko Halv pris av det man betaler i Norge! Kjøpte med oss 3 par til snuppa da vi var der sist. Ellers så har de jo utrolig mye kjekke leker der. Old Navy, Gap, Gymboree har veldig mange flotte klær (og ikke minst billige nå som dollaren er latterlig lav). Ellers så kommer jeg ikke på noe annet i farten.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 22:53   #15
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør man ønske seg fra USA?

Husker nå at vi kjøpte en del Fisher Price leker på Target til en billig penge. og ikke minst Nintendo DS spill.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no