Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 21:12   #1
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Vasker eller renser dere parkasen? Jeg har til nå luftet den ofte og tørket vekk et par flekker med klut. Men kjenner at jeg vil ha den helt ren nå.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:39   #2
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Vaskemasinen på 40 grader. Så en laaaang stund i tørketrommel med "tørkeballer". Blir som ny.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:08   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vaskemasinen på 40 grader. Så en laaaang stund i tørketrommel med "tørkeballer". Blir som ny.

Kan bare sitere denne. Jeg har ett eget skyllemiddel som er kjøpt på sportsbutikken for impregnering av sportsklær, den gir en vannavstøtende hinne på jakken. Men det tok laaaaang tid i tørketrommelen, men den ble god som ny.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:17   #4
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Takk for svar. Da kyler jeg den i vaskemaskinen sammen med Down Wash tenker jeg. Og leeenge i trommelen. Med tennisballer. Drypptørker dere en stund før tromling eller?

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 00:19   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Takk for svar. Da kyler jeg den i vaskemaskinen sammen med Down Wash tenker jeg. Og leeenge i trommelen. Med tennisballer. Drypptørker dere en stund før tromling eller?

Jeg tok den rett i trommelen. Tok den ut ca hver time og ristet den godt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 00:24   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vaskemasinen på 40 grader. Så en laaaang stund i tørketrommel med "tørkeballer". Blir som ny.

Jepp! Lang tid med lav varme.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 04:59   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Så en laaaang stund i tørketrommel med "tørkeballer". Blir som ny.

Det er dårlig med tennisballer her i huset, og jeg vet ikke hva annet jeg kan bruke i trommelen. Men det finnes kanskje spesielle tørkeballer å få kjøpt? Noen som vet?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 09:08   #8
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka-vask eller rens?

Jeg kjøpte på Elkjøp.

Sånne:

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no