Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-16, 11:45   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Noen som vet?

Obs har hatt tilbud på Janus sin denne uka, men ingen igjen på nærmeste obs. Jeg finner de ikke på Janus sin side heller.

Jeg har googlet uten å finne noe, men kanskje noen vet om noen nettbutikker eller vanlige butikker som har?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 12:50   #2
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

wooland.no har joggebukser i ull til både barn og voksen

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:09   #3
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Janus har.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:12   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Nøstebarn har denne: http://nostebarn.no/voksen/yogabukse...ull-silke.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:18   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Wooland var mitt tips også, personlig synes jeg de er litt trange i stilen. Jeg elsker mine fra Devold, de er veeeldig casual igjen og egner seg best på hytta. Ser ut som pysjbukse.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:54   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Janus har.

Hvor? De har ikke på nettsiden sin lenger.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:57   #7
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nøstebarn har denne: http://nostebarn.no/voksen/yogabukse...ull-silke.html

Den fant jeg ikke da jeg kikket. Har du prøvd den? Hvordan er den i str og nupper den fort?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 13:57   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Wooland var mitt tips også, personlig synes jeg de er litt trange i stilen. Jeg elsker mine fra Devold, de er veeeldig casual igjen og egner seg best på hytta. Ser ut som pysjbukse.

Blir de mer som tights?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 14:01   #9
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Jeg så en på coop obs. Finner ikke på nett jeg heller.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 14:34   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Den fant jeg ikke da jeg kikket. Har du prøvd den? Hvordan er den i str og nupper den fort?

Jeg vet ikke, jeg har ikke prøvd den. Men jeg syns generelt at nøstebarntingene i ulljersey nupper lite til ingenting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 15:16   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Woolland sine? Njei, den har fin form på hengeren, men jeg synes den er veldig smal i modellen; trang over rumpa og vid i resten, liksom. Den var ikke så kledelig på meg, men det kan jo være helt personlig.

Devold sin er kjempevid og deilig. Men knapt nok utenforveggenebukse. Ser ikke ut som den finnes på nett noe sted?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 15:27   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Kari Traa har hatt en modell, men usikker på om den er i butikk lenger. Jeg har den i blå, men vet den fantes i grå også.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 15:42   #13
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Jeg har buksa fra woolland og den sitter fint på meg. Jeg opplever den ikke som trang over rompa, så den må sikkert prøves som alle andre bukser.

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 16:04   #14
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Jeg så en på coop obs. Finner ikke på nett jeg heller.

Coop obs var tomme dessverre, derfor jeg leter etter alternativer.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Woolland sine? Njei, den har fin form på hengeren, men jeg synes den er veldig smal i modellen; trang over rumpa og vid i resten, liksom. Den var ikke så kledelig på meg, men det kan jo være helt personlig.

Devold sin er kjempevid og deilig. Men knapt nok utenforveggenebukse. Ser ikke ut som den finnes på nett noe sted?

Jeg har lite rompe så den fungerer kanskje på meg da.

Devold sin skulle jeg gjerne sett, jeg er omtrent aldri ute så den trenger ikke være veldig fin.


Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Kari Traa har hatt en modell, men usikker på om den er i butikk lenger. Jeg har den i blå, men vet den fantes i grå også.

Ikke funnet nor på nett.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet ikke, jeg har ikke prøvd den. Men jeg syns generelt at nøstebarntingene i ulljersey nupper lite til ingenting.

Jeg kan kanskje prøve. Har to ulike ulltrøyer til meg selv derfra og den ene klør mens den andre ble det hull i med en gang, men den klør ikke da.


Opprinnelig lagt inn av dea, her.

Jeg har buksa fra woolland og den sitter fint på meg. Jeg opplever den ikke som trang over rompa, så den må sikkert prøves som alle andre bukser.

Kanskje jeg skal ta sjansen, hadde vært best om jeg kunne prøvd den først. Hvordan er den i str?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 16:05   #15
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Tror Sparkjøp selger Janus.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 16:08   #16
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Mons Royale har noen som er veldig fine!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 16:20   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

Opprinnelig lagt inn av dea, her.

Jeg har buksa fra woolland og den sitter fint på meg. Jeg opplever den ikke som trang over rompa, så den må sikkert prøves som alle andre bukser.

Ja, og det er vel flere modeller også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-16, 16:40   #18
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg joggebukse i ull til voksen?

De har flere modeller ja. Jeg har den som heter Romsdalshorn. Jeg er en Small/36 og den er ganske normal i størrelsen vil jeg si. Jeg har litt korte bein, så den er litt lang til meg, men det er alle bukser. Den ser veldig lang ut når den er helt ny, men jeg tror den krympa litt på lengden i første vask (jeg vasker den på ull 40 grader).

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no