Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

15-åringen trenger synsehjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken skal vi bestille
Lang lyserosa 19 25,00%
Lang mørkerosa 42 55,26%
Kort hvit 15 19,74%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 21:43   #21
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Den mørk rosa er veldig lik den min datter hadde på sitt 10. klasse ball, men hun hadde blå. Den er nydelig!

Men her likte jeg egentlig den lys rosa aller best - det er jo en skikkelig prinsessekjole!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:44   #22
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nummer to, det var jeg og mannen helt enige om.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:54   #23
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Celine i Lillestrøm har også ballkjoler. 11 år til, så må vel jeg også dit...

Takk for tips! Skal se om vi kommer oss den veien -vi bor helt andre vei ut av Oslo og en del mil sør.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:02   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Personlig ville jeg valgt nr. 2, men til en 15-åring på skoleball tror jeg definitivt nr. 1 passer best.

Nr. 3 likte jeg ikke.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:06   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Skal jeg slite med sånne kjoler i 10 år til?

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal stemme - nr. 2, kanskje.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:08   #26
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Skal jeg slite med sånne kjoler i 10 år til?

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal stemme - nr. 2, kanskje.

Akkurat hva jeg tenkte også. Skal det aldri ta slutt?



Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:28   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nr 2. Nr 1 er for disneyprinsesse, nr 3 er for brudekjole. Den i midten er fin, men jeg er også litt månebedotten over at de skal ha sånne kjoler. Dette er de samme jentene som ikke vil ha skjørtekanten nedenfor rumpa til vanlig liksom?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:28   #28
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Skal jeg slite med sånne kjoler i 10 år til?

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal stemme - nr. 2, kanskje.

Vi var akkurat i Florida og med hjem har vi da to prinsessekjoler, kjøpt til 20 dollar på Walmart. Skikkelig classy kvalitetsplagg. Jeg har et håp om at vi får en pause om noen år, kanskje i 8-9 årsalderen? :halmstrå:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:40   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg har sett tiendeklassinger på vei til skoleball, utfra det stemte jeg på nr 2.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:44   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Er man 1.60 og har et 2 m bredt skjørt ser man ikke høyere ut

Er dere ute etter ball-ballkjole er det brudesalongene som skal besøkes. En som både selger og leier ut - også til skoleball! - er

Www.abelone.no

Holder til på Frogner.

Så kan man få hjelp både til å velge og til justeringer på kjolen så den sitter max. De er ofte mer mottakelige for råd av "fagpersoner" enn av tantete gamlemor

Jeg syns Tiffany Prom-modellen var fin til en middels høy jente, fordi den har havfruesnittet - man blir liksom ikke "benløs" på samme måte.

Og en pen pelscape! Yess...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:46   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Det blir altfor dyrt! Vil man ha en kjole som ser sånn ut, er det ingen grunn til å betale 3-4000 for den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:47   #32
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

16-åringen min synes alle kjolene var litt "over the top", men den nederste var det beste alternativet.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:52   #33
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg skal takke så mye fra 15-åringen for synsehjelp! Hun endte opp med den hun helst ville ha hele tiden, siden det var noen i det hele tatt som stemte på den Det ble da nr 1, skikkelig Askepott... Inkludert frakt og toll og tull ble det 538,- Ordentlig brudesalonger og slikt er uaktuelt for en kvelds tullballfest

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:58   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Lykke til paa ball. Det viktigste er at hun selv föler seg fin.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:02   #35
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg likte best den første kjolen, men i en annen farge kanskje?

fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:05   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Uansett - spander å få en sydame til å justere kjolen. Å gå og rette på en straplesskjole hele kvelden er ikkeno gøy ( særlig hvis noen pubertale får det for seg å "hjelpe til"). Det er bare nip and tuck for en som kan det, behøver ikke koste mye. En kjole som er tilpasset skal sitte riktig av seg selv hele kvelden.

( jeg fikset på en jakke fra Vivikes for etparhundre, den ser helt skreddersydd ut nå).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 23:35   #37
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Likte best den mørkerosa.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 00:46   #38
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg skal takke så mye fra 15-åringen for synsehjelp! Hun endte opp med den hun helst ville ha hele tiden, siden det var noen i det hele tatt som stemte på den Det ble da nr 1, skikkelig Askepott... Inkludert frakt og toll og tull ble det 538,- Ordentlig brudesalonger og slikt er uaktuelt for en kvelds tullballfest

Jaja. Jeg måtte myse både en og to og tre ganger før jeg var helt helt sikker på at det ikke var en Barbie-dukke inne i den kjolen.

Fantastisk pris, da! Håper kjolen passer, og at hun får en superduper fest!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 07:23   #39
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg skulle inn og stemme nr 1 nå.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 07:47   #40
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Er det bare jeg som får assosiasjoner til "Big Fat Gypsy Weddings"?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no