Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Engelske nettbutikker med stormote?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-12, 22:06   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Engelske nettbutikker med stormote?

Mannen min skal til London på kurs. Noen som har tips til noen fine, engelske nettbutikker, som har stormote?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:11   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

Den jeg umiddelbart kommer på: evans.co.uk

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:13   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

Jepp Evans! *drømmer om Londontur igjen*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:21   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

Hvor stor mote? Monsoon har fine klær, str opp til 22 tror jeg og New Look har en egen stor-kolleksjon.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 22:23   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

Definer stor.

I England er det mange av de vanlige klesbutikkene som går til 20 og av og til enda større. 20 tilsvarer str 48/50, vanligvis. Marks&Spencer har godt utvalg i klær til str 20, og en del modeller enda større, blant annet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 23:23   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

22, tenker jeg.

Takk for tips!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 03:27   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engelske nettbutikker med stormote?

Jeg heier også på Evans. Og så BH'er fra Bravissimo, så klart. Bomullstruser fra Marks & Spencer, de er billige og knallgod kvalitet, men vær obs på at de er litt store i størrelsen. Jeg går ned en størrelse i dem ifht. resten av klærne fra M&S.

Du kan jo også vurdere å shoppe fra amerikanske nettbutikker og få det sendt til Storbritannia. Jeg er kjempefornøyd med womanwithin.com, f.eks, jeg vet de sender til Storbritannia. Og sjekk LandsEnd.

Og der oppdaget jeg at LandsEnd har britisk nettbutikk, jeg synes klærne deres er hakket høyere kvalitet enn Woman within, lenke til stormoteutvalget deres her: http://www.landsend.co.uk/ix/womens-...ommended&tab=2

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 03-02-12 kl 03:46.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no