Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan style denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-13, 18:05   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan style denne kjolen?

http://www.zalando.no/mint-berry-jer...1c0dx-802.html

Lurer på denne. Men hvordan style den finere til fest?? smykker,sko, strømper.. Gjerne konkrete tips/bilder.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 18:21   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan style denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

http://www.zalando.no/mint-berry-jer...1c0dx-802.html

Lurer på denne. Men hvordan style den finere til fest?? smykker,sko, strømper.. Gjerne konkrete tips/bilder.

Stilig kjole. Jeg synes sølv er bra til sort på denne tiden. Masse sølv og bling i ører og ellers, og et par litt røffe svarte sko. Pumps eller skoletter, alt er lov. Og tynne strømpiser i sort eller sølv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 18:34   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan style denne kjolen?

Ja, den ser ikke så værst ut Men jeg tror knappene faktisk er i gull om jeg ikke ser helt feil på bildet? Er vel knapper både på armer og i rygg. Jeg bør vel da gå for gulltilbehør også? Og blir det for mye med smykke/kjede siden det er skinn rundt halsopningen?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 18:56   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan style denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ja, den ser ikke så værst ut Men jeg tror knappene faktisk er i gull om jeg ikke ser helt feil på bildet? Er vel knapper både på armer og i rygg. Jeg bør vel da gå for gulltilbehør også? Og blir det for mye med smykke/kjede siden det er skinn rundt halsopningen?

Å, er det gullfarget? Ja, da blir kanskje gull finere. Og du kan godt ha noe i halsen så lenge det ikke ligger kant-i-kant med skinnet. Men om knappene er i gull, hadde jeg muligens byttet dem ut i noen stilige sølvknapper. Det er ofte enkelt å gjøre selv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 22:10   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan style denne kjolen?

Hmm..Bytte knapper? Kanskje. Men jeg synes egentlig ikke at det gjør noe at det er gull om så. Må bare tenke mulig tilbehør før jeg bestiller den

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 10:23   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan style denne kjolen?

Gullsko?



Noe slikt rundt halsen kanskje, eller noe langt/stort i ørene. Begge deler blir litt mye syns jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no