Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fineste hudfargede strømpebukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-16, 14:33   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Fineste hudfargede strømpebukse?

Jeg har omtrent ikke brukt hudfargede strømpebukser siden 90-tallet, men begynner å se et voksende behov nå. Jeg bruker sorte, tette til hverdag og har brukt tynne, svarte (eller nesten svarte, nearly black eller noe) til fint men det liker jeg plutselig ikke lenger.

Mine minner om hudfargede strømpiser er noe skinnende, glitrende litt grovmaskede greier ( ), så jeg trenge guidance for å finne strømpiser som ser mest mulig ut som om jeg bare har veldig smoothe legger. Gjerne litt hold-in effekt, men det er ikke viktig. Og så må den har god og bred linning i livet. Jeg fikser ikke tynn linning som graver seg inn.

Anyone?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 14:40   #2
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Fineste hudfargede strømpebukse?

Jeg kjøper hudfargede på Cubus; Oro Blu modellen som heter "Sun Bronze". Den er IKKE solbrun og ikke skimrende men gir en fin next-to-nothing effekt. Koster rundt 100 lappen og holder 3-4 ganger.

Pierre Robert er skrekk og gru - ikke føl deg fristet til å kjøpe disse i hudfarge!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 14:50   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fineste hudfargede strømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg kjøper hudfargede på Cubus; Oro Blu modellen som heter "Sun Bronze". Den er IKKE solbrun og ikke skimrende men gir en fin next-to-nothing effekt. Koster rundt 100 lappen og holder 3-4 ganger.

Pierre Robert er skrekk og gru - ikke føl deg fristet til å kjøpe disse i hudfarge!

Oroblu fra Cubus bruker jeg også. Pen farge. Men jeg synes ikke den er fantastisk (ikke som mine svarte, tette fra Sneaky Fox) så jeg henger her for tips!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 15:03   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste hudfargede strømpebukse?

Til mine bleike bein mener jeg det er en variant fra HM i fargen London som er brukbar. De kan også ha noe OK på Lindex.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 21:31   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fineste hudfargede strømpebukse?

Lindex har en fin farge som heter enten Camel eller Cameo, som er fin om man ikke er blant de bruneste/tilhenger av selvbruning.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no