Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kaste strykejernet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-16, 11:55   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Kaste strykejernet?

Funker denne mon tro? Virker jo besnærende å kaste strykejernet og heller "skyte" litt på skjortene og blusene med en slik når de henger til tørk? Noen som har erfaringer å dele?

http://www.philips.no/c-p/GC440_87?o...c_atl_facebook

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:58   #2
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Tror du bør beholde strykejernet litt til. Den du linker til tror jeg ikke glatter ut rynker på annet enn veldig tynne bluser. Skal du ha noen som tar skjorter og lignende må du over på større og dyrere maskiner ala det butikkene bruker.
Jeg har en slik. Selv med 6 bar damptrykk blir ikke litt tykkere stoffer fine uten å styrke på gamlemåten.

__________________
03,07, 10

Sist redigert av Anita72 : 15-11-16 kl 12:04.
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 11:59   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Jeg synes kombinasjonen er best. Jeg har en dampgenerator fra Electrolux, og noen plagg/deler damper jeg hengende, og noe stryker jeg. Jeg kunne ikke klart meg med bare en av delene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 12:26   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Vi eier et strykejern, men det er svært sjelden i bruk.

Så sjelden at knerten (da 6 år) vekket generell muntrasjon da han på Elkjøp høylydt utbrøt: "Mamma? Hva er dette? Hva kan den brukes til?" mens han pekte på et helt vanlig strykejern.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 12:41   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi eier et strykejern, men det er svært sjelden i bruk.

Så sjelden at knerten (da 6 år) vekket generell muntrasjon da han på Elkjøp høylydt utbrøt: "Mamma? Hva er dette? Hva kan den brukes til?" mens han pekte på et helt vanlig strykejern.

Han er ingen hama-perler han skjønner jeg. Hos oss står periodevis strykejernet fast på kjøkkenbenken og det er ikke fordi jeg stryker noe av tøy.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 12:44   #6
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi eier et strykejern, men det er svært sjelden i bruk.

Så sjelden at knerten (da 6 år) vekket generell muntrasjon da han på Elkjøp høylydt utbrøt: "Mamma? Hva er dette? Hva kan den brukes til?" mens han pekte på et helt vanlig strykejern.

Eller på hotell med fireåringen: "Strykejern? Er vel ikke noe vits med strykejern når vi ikke har med oss perler!"

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 12:46   #7
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kaste strykejernet?

Jeg kjøpte en håndholdt damper på Coop Obs ifjor til 399,- eller 499,- . Den er helt super til skjorter,bluser,topper,tskjorter og endel duker. Den stryker nok ikke like glatt som et strykejern, men du slipper stykekanter og så syns jeg det er mye bedre å bare styke noe som henger foran meg i stedet for på et strykebrett.

Tror det var Philips jeg kjøpte, ikke like fancy som den du linker til men den funker flott og jeg ser de har den i butikken fortsatt.
Men den funker ikke på bunadsskjorten i lin eller tykkere duker om du har det.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no