Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-22, 17:37   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Jeg får lunsjgjester til helga, og det ene barnet tåler ikke gluten. Jeg har lyst til at hun skal kunne spise alt som serveres. Det skal være enkelt, som i lite forberedelser, og trenger ikke være imponerende på noe vis, men helst godt da, og noe barn sannsynligvis liker. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg servert rundstykker med noe god dessert. (Jeg vet det finnes glutenfrie rundstykker, men jeg synes ikke det er noe godt.)

Forslag til mat? Hva med dessert, jeg skulle gjerne servert is, for eksempel. Noe jeg må styre unna? Og, hvordan er jeg hundrrrre prosent sikker på at det ikke er spor av gluten OG at jeg ikke besudler maten med noe glutengreier fra kjøkkenet? Alle nevrosene mine slår inn på dette.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:38   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Suppe, f.eks en taco-inspirert tomatsuppe. Med tortillachips ved siden av, de er glutenfrie.

https://www.matprat.no/oppskrifter/rask/tacosuppe/ (bare ett av mange oppskriftsforslag)

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:39   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Wraps som man fyller selv. Trenger ikke være taco, men skinke/egg/div salat/ost/smøreost/saus/dressing/alt man liker. Lett å lage glutenfritt iallfall.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:40   #4
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Dessert: is, marengs og frukt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:42   #5
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Takk for tips så langt!

Jeg fant en oversikt over glutenfri is (her hvis flere er interessert). De skiller på glutenfri med og uten melk, bør jeg spørre om hun tåler melk?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:44   #6
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Litt flaut å være så grønn på dette, forresten. Men jeg får lære meg det nå, om ikke annet.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:44   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Du hadde vel fått beskjed om hun ikke tålte melk?

Det meste av is er vel glutenfritt i utgangspunktet, det handler vel bare om at det ikke involverer noen former for kjeks, crisp o.l. Her, f.eks, ser du ingrediensene og allergenene i en helt vanlig vaniljefløteis.

Møllerens browniesmiks er glutenfri. Brownies og is er alltid populært til dessert. Ekstra godt hvis du lager bringebærcoulis til å ha over (særlig for de voksne, som gjerne vil ha noe som frisker opp). Prikken over i-(s)en. Eventuelt bare friske jordbær.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-07-22 kl 17:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 17:57   #8
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Det du eventuelt bør finne ut er om det "kun" er gluten, som i cøliaki, eller om hun ikke tåler hvetestivelse. Tåler hun ikke det, tåler hun heller ikke brownies-pakkene.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 18:06   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.609
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Jeg vill også spurt om hva ikke tåler betyr. Min nevø har cøliaki og han spiser stivelse og det er ikke krise med spor av. Jeg blir ikke nevrotisk av det og serverer ting side om side liksom. Men jeg vet om noen som tåler gluten så dårlig at jeg ikke villet bruke kenwooden min liksom. Minipavlovas med vaniljekrem og bær på er jo knallgodt. Is og gele i ulike former. Nachos?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 18:08   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Ja, det skader ikke å spørre en gang til for sikkerhets skyld. Men mitt inntrykk er i alle fall at når folk sier at barnet ikke tåler gluten så er det nettopp gluten barnet ikke tåler. Hvis barnet heller ikke tåler glutenfrie hveteprodukt, eller er allergisk mot melk i tillegg, så bruker folk å opplyse om det samtidig. Så om noen hadde fortalt meg at maten måtte være glutenfri så hadde jeg forholdt meg til det.

Men som sagt, kan være greit å forsikre seg en ekstra gang om at det er gluten det gjelder, og ikke noe annet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 18:40   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Med cøliaki er det definitivt krise med spor av, bare sånn for info. (Tarmtottene tar skade uansett reaksjon eller ikke).

Jeg ville også spurt om tips, det er mange hensyn å ta og det er lettest å høre direkte.

Jeg har måttet takke nei til mat flere ganger fordi verten tror at ting er greit. Jeg blir like syk selv om tanken er god.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 19:39   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Gratinert nachos, og glutenfri kake fra butikken? Men frukt og is er heller aldri feil. Varm bærsaus for eksempel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 20:15   #13
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.609
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Med cøliaki er det definitivt krise med spor av, bare sånn for info. (Tarmtottene tar skade uansett reaksjon eller ikke).

Jeg ville også spurt om tips, det er mange hensyn å ta og det er lettest å høre direkte.

Jeg har måttet takke nei til mat flere ganger fordi verten tror at ting er greit. Jeg blir like syk selv om tanken er god.

Det er ikke beskjeden min nevø har fått på sykehuset. Altså han spiser matvarer der det står "kan inneholde spor av" og han spiser mat laget på kjøkken der det også lages ting med vanlig mel. En kjøkkenmaskin som brukes til baking f.eks er vanskelig å få helt ren selv om man selvfølgelig vasker bollen og slikt. Han spiser glutenfritt som kjøpes i disk med glutenholdig ved siden av. Altså har barnelegen sagt at han må leve mest mulig vanlig,men selvfølgelig strekke seg så langt man kan for å unngå smuler oppi og slikt.
Men greiest er å spørre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 20:56   #14
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Det er ikke beskjeden min nevø har fått på sykehuset. Altså han spiser matvarer der det står "kan inneholde spor av" og han spiser mat laget på kjøkken der det også lages ting med vanlig mel. En kjøkkenmaskin som brukes til baking f.eks er vanskelig å få helt ren selv om man selvfølgelig vasker bollen og slikt. Han spiser glutenfritt som kjøpes i disk med glutenholdig ved siden av. Altså har barnelegen sagt at han må leve mest mulig vanlig,men selvfølgelig strekke seg så langt man kan for å unngå smuler oppi og slikt.
Men greiest er å spørre.

Mi jente med cøliaki har også fått beskjed om at ho kan ete ting med spor av, men ho fekk også beskjed om at nokre med cøliaki kan reagere på spor, og dei må sjølvsagt prøve å unngå desse produkta.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 22:18   #15
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Noen tåler hvetestivelse som inneholder opp mot 20mg gluten per 1 kg hvete mens andre ikke uten at de reagere fysisk (at tarmen tar skade, eller blir dårlige).

Spor av er bare at de er produsert i samme lokale eller eks i samme maskin, men som selvfølgelig er rengjort før neste runde. Eks var freia melkesjokolade er slik produkt som varierte mellom helt «ren» til ikke å være gf fordi det ble produsert noe annet på samme produksjons belte..

Det er individuelt om kroppen reagere.

Jeg har total null toleranse. Hvetestivelse betyr 2 døgn med oppkast. Så hos meg utgår spor av også. Men ganske mange tåler det helt fint uten reaksjoner i kroppen.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 23:14   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Man kan normalt spise spor av dersom man ikke reagerer på det. Men det stemmer at også mindre mengder kan skade tarmtottene. Da snakker man ikke om de mengdene som er så små at det er lov å merke med kan inneholde spor av. Men om man reagerer må man droppe det selvsagt.

Jenta mi spiser det som er merket med spor av, og hun spiser hvetestivelse. Ellers er vi veldig forsiktige. Vi slurver ikke. Hun har gode verdier og ikke problemer med cøliakien.

Jeg ville servert en salat man kan blande selv, inkludert gf pasta. Så ville jeg bakt gf Toro brownie og hatt is til. Eller bare is.
Man kan også ha omelett. Eller pitabrød som man fyller selv.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-22, 08:01   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Det du skriver i det siste innlegget er noe helt annet, Vixen, og jeg er enig. I det opprinnelige innlegget kunne det tolkes som at det er null stress med kontaminering og smuler, det er det jo viktig å være obs på ved cøliaki.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-22, 08:24   #18
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Hadde det ikke vært for dette hadde jeg servert rundstykker med noe god dessert. (Jeg vet det finnes glutenfrie rundstykker, men jeg synes ikke det er noe godt

Det kan jo være barnet synes noen av de glutenfrie rundstykkene er gode. Det finnes en del forskjellige, blant annet ciabattaer. Ville spiser en del glutenfrie tacolefser med pålegg.

Vi bakte glutenfri brownie fra bloggen Pappa uten gluten for et par uker siden. Den ble knallgod, og hadde passet veldig godt sammen med is. Ellers skal jo både kransekake og makroner være glutenfrie.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-22, 08:28   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Ift bekymring for forurensning fra eget kjøkken: Vanlig mathygiene. Ikke ta i noe med gluten mens du lager maten. Ikke legg maten uten gluten oppå maten m gluten. Ikke bruk smør med smuler i seg. Bruk rene redskaper og rene fjøler, så går dette fint.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-22, 08:34   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.825
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg servere til glutenfri lunsj?

Bare et rundstykketips: Jeg var sammen med ei glutenfri venninne for kort tid siden og hun tipset om at det var noen glutenfrie havrerundstykker hun hadde fått kjøpt hos Meny som var så gode at du ikke ville skjønne at de er glutenfrie. Jeg tror det var disse:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no