Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 01:24   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

For kvinner:
http://nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.6455876

For menn:
http://nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.6455882

Hjernen min er mann. 135 p. Ikke akkurat uventet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:28   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg får ikke tatt testen på iPhonen, men tipper jeg faller ut på mann.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:32   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg fikk 155 så jeg har trekk fra begge kjønn

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:40   #4
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

120 poeng. Jeg straffes tydeligvis hardt fordi jeg kan lese kart og lukeparkere

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 09:31   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg fikk 175 poeng. Har nok flest av de egenskapene jeg antar de har stemplet som "kvinnelige", ja.

@Torsk: Det der er jo meningsløst!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:21   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

120 poeng. Jeg straffes tydeligvis hardt fordi jeg kan lese kart og lukeparkere

Jeg kan også begge deler uten problemer, men fikk 225 poeng likevel. Jge har heller ingen problemer med å peke ut himmelretninger.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:48   #7
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

150, trekk fra begge kjønn. Men som teknisk anlagt sippedame ble jeg ikke overrasket.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 10:56   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Jeg fikk 155 så jeg har trekk fra begge kjønn

Ja, jeg også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:21   #9
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Jeg fikk 155 så jeg har trekk fra begge kjønn

Jeg også. Det kan nok stemme ganske bra for mitt vedkommende.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:47   #10
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

145 - mot maskulin .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 11:38   #11
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

145 - mot maskulin .

Jeg også

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 12:07   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

175

Både mannlig og kvinnelig hjerne
Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner.

Mystisk test.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 12:09   #13
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Jeg nekter fremdeles å ta en test hvor jeg må svare "vet ikke" på spørsmål jeg har et klart svar på!

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 01:49   #14
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

160 poeng her.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 02:25   #15
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

145 maskulin.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 08:00   #16
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

275 poeng. Ingen overraskelse, jeg er dårlig på kart og eier ikke retningssans, gir totalt blaffen i alt som er teknisk, jeg er følsom og intuitiv, flink til å oppfatte andre mennesker og deres behov. Men jeg er god til å kjøre bil og skifte dekk, altså. Ikke så verst til å lukeparkere heller (etter de første 5 årene med trening og ørten bulker i bilen som resultat er jeg nå relativt god, ikke hyperventilerer jeg lenger når jeg må til pers heller).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 08:04   #17
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Det var så mange spørsmål som ikke hadde et svaralternativ som passet for meg i det hele tatt.
Dumme testen.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 09:18   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

160 poeng her.

Og nå måtte jeg bare prøve å ta testen for kvinner, samme svar på samme spørsmål gir da 220 poeng. Enda jeg leser kart og rygger uten problemer, regner med at det å huske stemmer og ansikter lett trekker opp.

Men hvorfor forskjellig poengberegning for menn og kvinner på samme spørsmål? Jaja.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 09:32   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og nå måtte jeg bare prøve å ta testen for kvinner, samme svar på samme spørsmål gir da 220 poeng. Enda jeg leser kart og rygger uten problemer, regner med at det å huske stemmer og ansikter lett trekker opp.

Men hvorfor forskjellig poengberegning for menn og kvinner på samme spørsmål? Jaja.

Da måtte jeg prøve testen for menn, og fikk 50. Jeg tror jeg ga de samme svarene som på kvinnetesten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 09:34   #20
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test; er hjernen din kvinnelig eller mannlig?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og nå måtte jeg bare prøve å ta testen for kvinner, samme svar på samme spørsmål gir da 220 poeng. Enda jeg leser kart og rygger uten problemer, regner med at det å huske stemmer og ansikter lett trekker opp.

Men hvorfor forskjellig poengberegning for menn og kvinner på samme spørsmål? Jaja.

Jeg ble enda mer mannlig på testen for menn - 60 poeng mot 85 på den for kvinner. Jeg tror jeg svarte omtrent det sammen, men det er et par dager siden jeg tok den for kvinner, så helt sikker kan jeg ikke være. Det må være noen svar som trekker veldig i mannlig retning.

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no