Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Brødboksen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-18, 22:05   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødboksen

Her i byen er det ingen som keverer. Meny leverer bare på andre siden av byen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 08:17   #82
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.333
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brødboksen

Brødboksen leverte ikke til oss, så vi har brukt Morgenlevering. Er godt fornøyd, men har jo sett at Brødboksen har hatt bedre og større utvalg. Vi har bestilt flere ganger i uken i nesten et år nå, og de har alltid levert innen fristen, og som regel lenge før. På hverdager kommer de ca. 05.30-06.00.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 08:49   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Jeg innser at jeg trolig ikke er helt i målgruppa for dette. Jeg bor 50 meter unna en Kiwi som er åpen til kl 23 hver kveld (unntatt søndag). Vi har lenger vei til der bilen står parkert enn til butikken. Og når man må bestille innen kl 21 på Morgenlevering så krever det faktisk mer planlegging enn å handle i butikken.

Så vi bruker bare morgenlevering til å gi oss brød mandag morgen (for da har jo butikken vært stengt i over 24 timer). Og neste uke har mann og datter bursdag, så da tenkte jeg kanskje at jeg skulle bestille noe slik at vi fikk litt fancy frokost uten at jeg trengte å bake.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 08:53   #84
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Morgenlevering leverer ikke til meg, ser jeg. Selv om jeg bor i Bærum.

Vel, penger spart. :silver lining:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 09:48   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg innser at jeg trolig ikke er helt i målgruppa for dette. Jeg bor 50 meter unna en Kiwi som er åpen til kl 23 hver kveld (unntatt søndag). Vi har lenger vei til der bilen står parkert enn til butikken. Og når man må bestille innen kl 21 på Morgenlevering så krever det faktisk mer planlegging enn å handle i butikken.

Så vi bruker bare morgenlevering til å gi oss brød mandag morgen (for da har jo butikken vært stengt i over 24 timer). Og neste uke har mann og datter bursdag, så da tenkte jeg kanskje at jeg skulle bestille noe slik at vi fikk litt fancy frokost uten at jeg trengte å bake.

Ja, sånn tenker jeg også. Vi har i tillegg en joker 70 meter unna som også er åpen til 23 på søndag, så vi har virkelig ikke behov for brød på døra. Jeg har bestilt det i gave et par ganger til andre, og vurdert det til bursdager i heimen. men så har vi åpent bakeri en kort sykkeltur unna, så det er liksom så lett å få kvalitetsvarer uten å få det på døra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 10:42   #86
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødboksen

Jeg bor i Oslo og elsker bakevarerpå døra. Vi har minst 10 minutter til butikken som selger vanlige brød og som er utsolgt for ok brød om kvelden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 11:50   #87
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Den viktigste grunnen til å kjøpe fra Brødboksen, var

A) den FANTASTISKE selvlagede appelsinjuicen
B) ferske croissanter til bursdag og helg
C) ferskt, GODT brød for oss som bare har Joker i tusleavstand

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 13:02   #88
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den viktigste grunnen til å kjøpe fra Brødboksen, var

A) den FANTASTISKE selvlagede appelsinjuicen
B) ferske croissanter til bursdag og helg
C) ferskt, GODT brød for oss som bare har Joker i tusleavstand

D) Rørt jordbærsyltetøy på det ferske brødet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 15:18   #89
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Og DER var de kjøpt opp av Morgenlevering ja. Eller i det minste, så kjøpte de konkursboet...https://www.dagbladet.no/mat/morgenl...oksen/69376784

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 15:21   #90
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Jeg kommer meg på Spar på 4 minutter jeg og, men jeg bestilte fra Brødboksen flere ganger likevel. Er noe med å få ting levert rykende ferskt. Nydelige ferskpressende juicer etc. Kiwi, Joker og Rema kan ikke matche!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 17:27   #91
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboksen

Det er forskjell på Brødboksen og brødet i butikken. Brødet man får på døren er nylig stekt. Kjøper man brød på butikken kl 22.55 så er det brød som er bakt for nesten 24 timer siden. Det har mye å si for kvaliteten på brødet synes jeg, men har full forståelse for at ikke alle er like sære som meg

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 19:10   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

izzi: her snakker man i-landsproblemer på et virkelig høyt nivå. Håper budene kjørte el-bil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 19:12   #93
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Det er noen tegn som tyder på at vi har det litt bra her i landet, ja. Jeg er vant til å spise tørt brød, siden jeg må spise glutenfritt. Problem løst.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 19:37   #94
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

izzi: her snakker man i-landsproblemer på et virkelig høyt nivå. Håper budene kjørte el-bil.

Ja, for all del, men å hevde at det er hipp som happ er jo ikke riktig det heller. Det er jo rett og slett det business-idéen til Brødboksen er - ferskt brød på døren. Og for noen er det viktig. Akkurat som for andre så er f.eks. en dyr, eksklusiv vin viktig eller at man ikke ønsker å spise halvfabrikata. I-landsproblem ja, men slik vil det jo alltid være - man velger de tingene som betyr noe for seg selv, og lar mye annet fare.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 20:14   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Jada, jeg kjente bare at sympatien min ikke helt strakk så langt. Men selvsagt er nybakt brød bedre, men du ga meg litt Nora Helmer-vibber. Det var ikke en veldig alvorlig ment kritikk, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 20:41   #96
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, jeg kjente bare at sympatien min ikke helt strakk så langt. Men selvsagt er nybakt brød bedre, men du ga meg litt Nora Helmer-vibber. Det var ikke en veldig alvorlig ment kritikk, altså.

"Men hva med børnene?! De må da få rygende ferskt brød fra Brødboksen!" Jeg er sikker på at Ibsen har skrevet det et eller annet sted i manuset

I'm right there with you - jeg har følt det som rimelig ekstravagant selv, og venner i England og USA har synes det hele har vært ganske eksotisk og eksklusivt at jeg har spist ferskt brød levert på døren kl 3 på natten

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 20:58   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Det ser jeg for meg! Min eksotisitet har i dag bestått av brodder. «Wow! Do you really have to wear spiked shoes to go outside?!»

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 21:03   #98
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det ser jeg for meg! Min eksotisitet har i dag bestått av brodder. «Wow! Do you really have to wear spiked shoes to go outside?!»

Jepp! Det må formidles! Landet hadde stengt før broddene hadde blitt benyttet der

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 22:17   #99
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er noen tegn som tyder på at vi har det litt bra her i landet, ja. Jeg er vant til å spise tørt brød, siden jeg må spise glutenfritt. Problem løst.

Det var jo den største fordelen med Brødboksen. De leverte glutenfritt fra Baker Hansen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 22:18   #100
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er noen tegn som tyder på at vi har det litt bra her i landet, ja. Jeg er vant til å spise tørt brød, siden jeg må spise glutenfritt. Problem løst.

Som sagt, ingen levering her av noe som helst bortsett fra Adams, så vi spiser frosset brød som tiner over natten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no