Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 22:49   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Guttene må ha nye joggesko og S må ha nye støvler. Jeg gikk derfor inn på XXL.no og så etter gode tilbud. S kom gående og så på Vikingstøvler til 99,- med meg. De kommer i rød, marine og rosa. S vil ha rosa og skal få det.




__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:51   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Det hadde ikke min fått.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:51   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Du er en tøffing

Men jeg mistenker at du er på feil forum, hvis du ønsket å yppe til bråk

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:51   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Og mannen din syns det er greit?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:55   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Da blir han nok fin!

Jeg har nettopp kjøpt brukt en rosa strømpis til min S på 2. Det blir hans første rosa plagg, så det blir interessant.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:58   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Og mannen din syns det er greit?

Næh... han himler med øynene og kaller ham blomsterFinn... (uten at S hører det...)

S sier han synes rosa er en vakker farge, og at han ikke bryr seg om at Antonio og Kasper synes det er en jentefarge. Det synes jeg det står respekt av. Støvlene koster 99,- Jeg kan kjøpe nye om det blir krise. A arver dem jo likevel.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:58   #7
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

De har rosa vesker og rosa stråhatter på HM til en billig penge også om du vil kjøre løpet helt ut. De var aldeles nydelige i følge Pandaen.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:59   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Næh... han himler med øynene og kaller ham blomsterFinn... (uten at S hører det...)

S sier han synes rosa er en vakker farge, og at han ikke bryr seg om at Antonio og Kasper synes det er en jentefarge. Det synes jeg det står respekt av. Støvlene koster 99,- Jeg kan kjøpe nye om det blir krise. A arver dem jo likevel.

Enig med deg, og S er jo også stor nok til å ha tenkt gjennom dette, og da synes jeg det er bra at du respekterer hans konklusjon! De er jo billige og kan arves som du sier.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:00   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Næh... han himler med øynene og kaller ham blomsterFinn... (uten at S hører det...)

S sier han synes rosa er en vakker farge, og at han ikke bryr seg om at Antonio og Kasper synes det er en jentefarge. Det synes jeg det står respekt av. Støvlene koster 99,- Jeg kan kjøpe nye om det blir krise. A arver dem jo likevel.

Om de blir homo av dette, så blir nok din S og min T et fint par.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:00   #10
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

De har rosa vesker og rosa stråhatter på HM til en billig penge også om du vil kjøre løpet helt ut. De var aldeles nydelige i følge Pandaen.

Det tror jeg ikke han vil ha. Han er ikke opptatt av typiske jenteting, men synes nok at det er dumt at gutteting ikke er rosa.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:00   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Næh... han himler med øynene og kaller ham blomsterFinn... (uten at S hører det...)



Støvlene er sikkert kjempefine, og så lenge S er fornøyd er vel alle fornøyde!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:07   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Vi var noen naboer som diskuterte dresser her en dag, og jeg møtte motbør da jeg sa at lillebror skulle arve storesøsters blekrosa dress. Er jeg på tur igjen? Og bør kjøpe ny dress?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:10   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Ja!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:13   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det tror jeg ikke han vil ha. Han er ikke opptatt av typiske jenteting, men synes nok at det er dumt at gutteting ikke er rosa.

Pandaen syntes de var fine. Han kunne sikkert ønsket seg slike. Men så er han to år da..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:15   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vi var noen naboer som diskuterte dresser her en dag, og jeg møtte motbør da jeg sa at lillebror skulle arve storesøsters blekrosa dress. Er jeg på tur igjen? Og bør kjøpe ny dress?

Nei, synes ikke det. Men hvor gammel er lillebror? Jeg er litt der at jeg synes ikke det er noe problem å ha på en på 1-2 år et rosa meget synlig plagg av praktiske grunner, men jeg synes ikke man skal prakke på en på 4 det hvis han ikke vil selv. Nettopp fordi man i så tilfelle kanskje bør ha den innstillingen S til Hønni har.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:16   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Rosa dress på en gutt? :angst og nevroser:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:18   #17
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er litt der at jeg synes ikke det er noe problem å ha på en på 1-2 år et rosa meget synlig plagg av praktiske grunner, men jeg synes ikke man skal prakke på en på 4 det hvis han ikke vil selv. Nettopp fordi man i så tilfelle kanskje bør ha den innstillingen S til Hønni har.

Jeg er enig med Apan. Junior hadde en rosarød TRolldress i vinter, men jeg hadde kanskje ikke brukt den til han hvis han hadde hatt aversjoner mot rååååsa.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:19   #18
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Stilig. Jeg tror jeg ville gjort det samme (selv om jeg ikke er spesielt glad i rosa), og tviler sterkt på at mannen min ville bekymret av den grunn. Han protesterte imidlertid vilt da jeg skulle til å kjøpe en råsa veske med en hund i på lekebutikken. Tror egentlig ikke det var fargen som gjorde at han motsatte seg hund-i-veske, heller kjendisvibbene. Det ble en rosa matboks, og Nusken var fornøyd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:21   #19
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Så bra at ikke du stod i veien for valgene hans!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:21   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Lillebror vil være ca 18 mnd, så jeg tror ikke han vil få noen traumer av det, men kan han bli stigmatisert?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no