Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 03:14   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Kul

Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

I anledning ett årsdagen vår hadde vi et nytt design, dette fikk en blandet mottakelse, og endel veldig artige tråder. Nå i dag ser disse trådene litt rare ut, derfor tok jeg skjermbilder av disse. Her er de:

Først kunngjøringen av det nye designet, "Vi jubilerer - nytt forumdesign og logo":

  1. fp-jubileum/Vi-jubilerer-1.png
  2. fp-jubileum/Vi-jubilerer-2.png
  3. fp-jubileum/Vi-jubilerer-3.png
  4. fp-jubileum/Vi-jubilerer-4.png
  5. fp-jubileum/Vi-jubilerer-5.png
  6. fp-jubileum/Vi-jubilerer-6.png
  7. fp-jubileum/Vi-jubilerer-7.png
  8. fp-jubileum/Vi-jubilerer-8.png
  9. fp-jubileum/Vi-jubilerer-9.png
  10. fp-jubileum/Vi-jubilerer-10.png
  11. fp-jubileum/Vi-jubilerer-11.png
  12. fp-jubileum/Vi-jubilerer-12.png
  13. fp-jubileum/Vi-jubilerer-13.png
  14. fp-jubileum/Vi-jubilerer-14.png
Jeg startet en egen tråd for å ta imot meldinger om feil, "Nytt forumdesign, rapporter eventuelle feil her":
  1. fp-jubileum/Feilrapport-1.png
  2. fp-jubileum/Feilrapport-2.png
  3. fp-jubileum/Feilrapport-3.png
  4. fp-jubileum/Feilrapport-4.png
Polyanna lurte på om FP hadde blitt hacket:
  1. fp-jubileum/FP-hacket-1.png
  2. fp-jubileum/FP-hacket-2.png
  3. fp-jubileum/FP-hacket-3.png
Og Mammatuss begikk en skravletråd med den fantastisk deskriptive tittelen: "Hæh?!??":
  1. fp-jubileum/Ha-1.png
  2. fp-jubileum/Ha-2.png
  3. fp-jubileum/Ha-3.png
  4. fp-jubileum/Ha-4.png
En Poll måtte jo komme: "Din mening om det nye designet og fargevalget!" Flervalgspollen mottok usannsynlig mange stemmer.
  1. fp-jubileum/Poll-design-1.png
  2. fp-jubileum/Poll-design-2.png
  3. fp-jubileum/Poll-design-3.png
Til slutt fikk Azi vondt i hodet, stakkars. :klemz:
  1. fp-jubileum/Azi-vondt-i-hodet.png

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 07:04   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst



Men nå var det bedre!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:13   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

I anledning ett årsdagen vår hadde vi et nytt design, dette fikk en blandet mottakelse, og endel veldig artige tråder. Nå i dag ser disse trådene litt rare ut, derfor tok jeg skjermbilder av disse. Her er de:

Ah, så lurt! :rosamimre:

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Først kunngjøringen av det nye designet, "Vi jubilerer - nytt forumdesign og logo":

Et lite fliseteknisk spørsmål: Jeg ser at du tok skjermbildene i 21-tiden, og da hadde jeg lagt inn signatur. Men så ser jeg at signaturen ikke vises i alle innleggene mine, bare de som ble skrevet etter at jeg la den inn (noe som passer veldig bra). Hvordan gjorde du det, er det et valg et sted for å ikke vise nye signaturer på eldre innlegg? :undre:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:22   #4
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:26   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Denne passet bedre til kaffen ja.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:40   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Å, disse bildene ble kule HP! (Tenk så tid det hadde tatt om jeg skulle tatt ett og ett skjermbilde med bare plass til ca to innlegg på hvert. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:45   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Til slutt fikk Azi vondt i hodet, stakkars. :klemz:

  1. fp-jubileum/Azi-vondt-i-hodet.png



Jo, takk for omsorgen!

:kozklemz: Urk det ble rart å skrive sånt nå.

*Rister av meg gårsdagens skumle uvaner*

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:52   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Jeg fikk ikke med meg den siste med Azi sin blogg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:53   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Et lite fliseteknisk spørsmål: Jeg ser at du tok skjermbildene i 21-tiden, og da hadde jeg lagt inn signatur. Men så ser jeg at signaturen ikke vises i alle innleggene mine, bare de som ble skrevet etter at jeg la den inn (noe som passer veldig bra). Hvordan gjorde du det, er det et valg et sted for å ikke vise nye signaturer på eldre innlegg? :undre:

Du hadde ikke signatur fra før? For der er et valg når en skriver innlegg, 'vis signatur', dette er skult og ikke valgt når brukeren ikke har signatur. Når brukeren har signatur så er det aktivert som standard, og signatur vises. Så om du etter å ha skrevet noen innlegg oppretter en signatur, så vil den bare vises på innlegg du skriver etter det, alternativt så kan du endre tidligere skrevne innlegg og aktivere signaturvisning per innlegg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:55   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg fikk ikke med meg den siste med Azi sin blogg.



Jeg ble revet med selvom jeg fikk vondt i hodet da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:58   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du hadde ikke signatur fra før? For der er et valg når en skriver innlegg, 'vis signatur', dette er skjult og ikke valgt når brukeren ikke har signatur. Når brukeren har signatur så er det aktivert som standard, og signatur vises. Så om du etter å ha skrevet noen innlegg oppretter en signatur, så vil den bare vises på innlegg du skriver etter det, alternativt så kan du endre tidligere skrevne innlegg og aktivere signaturvisning per innlegg.

Der var forklaringen - jeg hadde ingen signatur fra før. Takk, godt å få svar på sine undringer.


Sist redigert av torsk : 14-09-07 kl 12:10.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:21   #12
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å lese gårsdagens tråder i riktig kontekst

Fine mimretråden.
Denne blir vi nok å plukke frem igjen om et år, tenker jeg.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barbie, mimring

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no