Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 15:15   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Jeg har sett slike minilamper som festes på boken og lyser nedover boksiden, men husker ikke hvor jeg har sett det! Bor i Oslo. Noen som kan hjelpe meg?!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:35   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

De har det i hvertfall på Clas Ohlsson.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:47   #3
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Sønnen min fikk en til jul og den står det NORLI på så antar at den er kjøpt der også.

__________________
Mamma til gutt f 95, jente f 00 og gutt f 05
Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:44   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Norli har.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:05   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Søren at jeg ikke så dette før! Mannen min leser over alt... også i sengen med mobiltelefonen som lys... og han har bursdag i morgen. Det hadde jo vært den ultimate bursdagspresang til han.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:11   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Søren at jeg ikke så dette før! Mannen min leser over alt... også i sengen med mobiltelefonen som lys... og han har bursdag i morgen. Det hadde jo vært den ultimate bursdagspresang til han.

De er ikke noe dyre, så det kan han helt sikkert få som en hverdagspresang også

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:14   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

De er ikke noe dyre, så det kan han helt sikkert få som en hverdagspresang også

Jeg tenkte meg nok det. Jeg kommer til å si det til han i morgen at han skal få det i tillegg. Hva koster de?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:22   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg minilampe til å feste på bøker

Takk for tips alle sammen! Jeg kjøpte på Norli i dag, 49 kr for standardversjonen, og 69 for den litt mer oppjazzede versjonen. Tenker den blir superhendig å ha med på reise og når ting forsvinner i det store, svarte hullet i vesken min.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no