Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Røde joggesko til gutt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 16:57   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Rød joggesko til gutt?

Ungene går nesten en mil på 17. mai, så gode sko trumfer utseende. Men i pr skal Knerten ha festdrakt for første gang på noen år, og jeg lurer på om vi skal kjøpe sko som passer til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 17:14   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg hadde aldri brukt det til 17. mai, men til hverdags er det langt innafor.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 18:52   #43
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skinnsko i mørke farver. Det er penest til pentøy.

Enig med deg

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 19:21   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Min gutt skal ha skikkelig dress, med vest og bukseseler, på17. mai. Men det blir joggesko til. Han skal gå langt og hele dagen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 19:06   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Røde joggesko er flott på gutter! Jeg synes det er helt innafor med joggesko på 17.mai også, men de må være nye.

Jeg har lurt litt på å kjøpe de røde New Balance-skoene XXL selgertil Lillebror, men lurer på hvordan de er i størrelsen. Jeg synes mine New Balance er veldig smale, er barneskoene det også?

Skoene er hentet. Han bruker 32 i sko, men jeg bestilte disse i 33 og glad er jeg for det. De passer akkurat, dvs er bittelitt å gå på. Mulig han kunne hatt 33.5. Kule sko! Eldste på 10 ønsker seg like, jeg også.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 29-04-15 kl 09:23.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 22:59   #46
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Skoene er hentet. Han bruker 32 i sko, men jeg bestilte disse i 33 og glad er jeg for det. De passer akkurat, dvs er bittelitt å gå på. Mulig han kunne hatt 33.5. Kule sko!

Da må jeg nok ha med meg Lillebror så han får prøvd før vi kjøper.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 19:23   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Røde joggesko er abolutt innafor til en gutt.


Hos oss er det ikke milevis i tog, og pensko på 17. mai skal de absoutt ha, de har festdrakt og dertil egnede bunadssko. Jeg forstår at man prioriterer annerledes ved superlange tog, men sånn er det altså ikke her. Og da pynter de seg.

Men spørsmålet om råde joggesko til gutt, go

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:05   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Noen som har sett røde joggesko til gutt i år? Han ønsker seg det nemlig. Han må vel ha 33 eller 34. Og de skal være med borrelås.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:23   #49
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

XXL har pleid å ha flere typer.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:25   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Ja, det var der vi kjøpte røde New Balance i fjor. Mulig det bare er litt tidlig enda.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:37   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Rødt er da en fin og helt vanlig guttefarge. Både på sko, bukser, jakker og gensere (kanskje ikke på en gang da ). Så jeg skjønner ikke helt problemstillingen, men ser jo at tråden også har gått over til å bli en 17.mai-antrekk -tråd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:37   #52
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, det var der vi kjøpte røde New Balance i fjor. Mulig det bare er litt tidlig enda.

Dei dreiv og solgte ut vinterstæsj denne veka, så det er sikkert på veg inn. Elles kjøper eg NB-sko på Zalando.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-16, 23:46   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Rødt er da en fin og helt vanlig guttefarge. Både på sko, bukser, jakker og gensere (kanskje ikke på en gang da ). Så jeg skjønner ikke helt problemstillingen, men ser jo at tråden også har gått over til å bli en 17.mai-antrekk -tråd.

Jada, han hadde røde joggesko i fjor i likhet med andre gutter i klassen og ønsker seg det i år også. Så i år er spørsmålet i grunnen bare om hvor jeg får tak i det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-16, 00:07   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde joggesko til gutt?

Ååååja, så ikke at tråden var fra i fjor. Leser på mobil...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no