Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lagring av klær på loftet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 15:03   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Lagring av klær på loftet

Vi har et sånn uinnredet loft (koffertloft/kryploft eller hva man skal kalle det) Det er tørt og fint, men forholdsvis kaldt. Tror dere at jeg kan lagre klær her,- eller vil det ødelegge klærne ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:07   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.204
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Jeg har alltid gjort det. Har ti år mellom eldste og yngste, og ingenting er blitt ødelagt av loftsopphold så langt.

Bruker vanlige pappkasser.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:08   #3
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Jeg gjør også det. No probs.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:24   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Vi også. Men jeg bruker helt tett innpakning. Sånn i tilfelle.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 18:38   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Så lenge det er tørt er det ikke noe problem. At det er litt kaldt tar jo ikke klærene skade av

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 18:48   #6
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Vi gjør også det, ingen problem.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:41   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Supert!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:45   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Det skal gå helt fint, men hvis du vil være veldig sikker så kan du pakke inn klærne pent i plastposer/store brødposer oppi pappeskene eller oppbevaringsesker. Større sjanser for å bevare farger og stoff pent.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:50   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det skal gå helt fint, men hvis du vil være veldig sikker så kan du pakke inn klærne pent i plastposer/store brødposer oppi pappeskene eller oppbevaringsesker. Større sjanser for å bevare farger og stoff pent.



Jeg har pakket klærne i sånne store plastposer fra ikea. Bare jeg har ikke bildekk i da.
Håper det går greit. Kjenner jeg gidder ikke å pakke om *lat*.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:54   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Jeg har pakket klærne i sånne store plastposer fra ikea. Bare jeg har ikke bildekk i da.
Håper det går greit. Kjenner jeg gidder ikke å pakke om *lat*.

De er veldig fine, jeg har brukt liknende poser fra Kid, de er også veldig fine, de er på tilbud støtt til kr 20 pr stk. Masse plass til klær Jeg er også lat, med førstemann pakket jeg alt sirlig ned hver for seg i plastpose, men nå stapper jeg de ned i bagene...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:36   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

De er veldig fine, jeg har brukt liknende poser fra Kid, de er også veldig fine, de er på tilbud støtt til kr 20 pr stk. Masse plass til klær Jeg er også lat, med førstemann pakket jeg alt sirlig ned hver for seg i plastpose, men nå stapper jeg de ned i bagene...


Kid ja. *noterer bak øret*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:44   #12
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Har også kjøpt slike både på Kid og Ikea.
Det gjennstår bare å ha klær oppi dem og putte de på loftet...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:46   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Har også kjøpt slike både på Kid og Ikea.
Det gjennstår bare å ha klær oppi dem og putte de på loftet...

Anbefaler et raid - i full fart. Svusj så er posen fylt til randen. Deilig. Og du kan sette deg ned i sofaen igjen

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:31   #14
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Vi lagrer også på kaldt loft i esker.
Synes det er lettere å hole et skikkelig system med esker som jeg skriver på istedet for poser.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 12:06   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Bare minner om at helt tette plastposer ikke puster. Naturfiber som ull, bomull, lin og silke trenger luft for å holde seg best mulig. Ved store temperaturforandringer kan det da oppstå kondens på innsiden av den tette plastposen.

Pappkasser er greit, fargeløst (syrefritt) papir til ting man er ekstra redd for/glad i. Og bunader har det godt i tøypose som beskytter mot støv.




...innrømmer imidlertid at jeg er flinkere i teori enn i praksis...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 13:46   #16
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Vi bruker disse fra Ikea:



Fine å stable, glidelås som går helt rundt, lette å løfte/håndtere. :reklamerer:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:13   #17
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

-det går sikkert bra.De dimpa posene fra ikea er supre til formålet.

Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 18:12   #18
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Vi har også sånn loft, og jeg går for pappkasser fra ikea som jeg skriver på. Til ullklær har jeg plastposer som er helt tette.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 18:14   #19
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av klær på loftet

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vi bruker disse fra Ikea:



Fine å stable, glidelås som går helt rundt, lette å løfte/håndtere. :reklamerer:

De der bruker vi også. Og så kan man skrive ett lite notat på de hva de inneholder. Jeg surrer nemlig litt med alle de baggene vi har på vårt loft.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no