Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En forsker er en forsker

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 10:51   #1
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

En forsker er en forsker

Frp skal ha klimakonferanse i Bergen i helgen. Hensikten er å få en motvekt til det partiet mener er klimahysteri og dommedagsprofetier.

Det er ikke invitert noen klimaforskere til denne konferansen. Men rett skal være rett - de har invitert en svensk forsker, en som forsker på sveising faktisk.

For som Siv Jensen selv sa; Det spiller da ingen rolle hva han har forsket på.

http://www.nrk.no/nyheter/1.5239605

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:52   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Nei, det er jo ikke så viktig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:54   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: En forsker er en forsker


Nei nei, det er da ikke så viktig vel?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:55   #4
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Merkelig.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:57   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Herregud. Jeg leste at Siv Jensen tror klimaskepsis vil bli en like god sak for de som innvandringssaken. Det gjelder å finne saker som fenger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:06   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Herregud. Jeg leste at Siv Jensen tror klimaskepsis vil bli en like god sak for de som innvandringssaken. Det gjelder å finne saker som fenger.

Og det skremmende er at det finnes så innmari mange som biter på dette vissvasset.


Sist redigert av Fadese : 29-03-08 kl 11:07. Årsak: Jeg skal ikke være ufin og kalle Frp-velgere for suppehuer.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:07   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker



Jeg hørte den der på radioen i sted, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:09   #8
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Når jeg skal bygge hus skal jeg forresten få en biolog til å tegne huset mitt. Det spiller jo ingen rolle hva vedkommende har studert, liksom.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:16   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Herregud. Jeg leste at Siv Jensen tror klimaskepsis vil bli en like god sak for de som innvandringssaken. Det gjelder å finne saker som fenger.

Ja, da er det jo viktig at de hvertfall ikke får uttalelser fra eksperter som viser at de tar FEIL. Jeg kan virkelig ikke skjønne at de ikke blir gjennomskuet av flere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:45   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Å, jeg ler og ler.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:58   #11
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Jeg har mistet troen på politikere for lenge siden, de ljuger og overdriver hele tiden. Har like liten tro på den skremseldommedagsprofetien til de andre partiene som jeg har til det Siv driver med. Hun har forresten rett i at det hysteriet de andre partiene skaper ikke stemmer overens med hva de faktisk gjør. Hvis klimaendringene er menneskeskapt, så må de da for svarte foreta seg noe som monner. Det hjelper ikke klimaet å samle penger som ikke blir brukt til å endre klimaet.

Skal det monne så må de gå på de som er klimaverstinger først, så må de legge tilrette for at vi uvitende vanlige kan velge miljøvennlig. Kanskje de burde sørge for at politikere får en utdannelse så de vet hva de driver med også? Syns det er skremmende at det er en gjeng løgnere og uvitende mennesker som skal styre landet vårt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:59   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: En forsker er en forsker

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 12:21   #13
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har mistet troen på politikere for lenge siden, de ljuger og overdriver hele tiden.

Alle politikere?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 12:45   #14
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har mistet troen på politikere for lenge siden, de ljuger og overdriver hele tiden.

I såfall er det beste du gjør å engasjere deg selv

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 12:47   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Hva som gjør at noen faktisk greier å ta de seriøst ligger over min forstand.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:20   #16
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes dette er ganske skremmende

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:20   #17
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Kanskje de burde sørge for at politikere får en utdannelse så de vet hva de driver med også? Syns det er skremmende at det er en gjeng løgnere og uvitende mennesker som skal styre landet vårt.

Men kjære vene, Pippimamma. Det er det jo velgerene som må gjøre - altså velge de men mener er best egnet til å styre landet vårt. Det er jo hele essensen i demokratiet.
Hvis man virkelig mener alle politikere er uvitende løgnere, så bør men virkelig engasjere seg selv!
I min erfaring har også en god del politikere en utdannelse, altså, så det er nok ikke det det står på. Men ingen er eksperter på alt, så man støtter seg jo ofte på ekspertisen i de forskjellige fagfeltene.

Men jeg tror de fleste andre partier velger å støtte seg på klimaforskere i klimasaker. Vet ikke helt om jeg føler meg trygg på denne "en forsker er en forsker uavhengig av hva han har forsket på"-tanken.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:46   #18
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Det er ingenting som en god, velbegrunnet latter av FrP.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:55   #19
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det er ingenting som en god, velbegrunnet latter av FrP.

og

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:59   #20
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Men kjære vene, Pippimamma. Det er det jo velgerene som må gjøre - altså velge de men mener er best egnet til å styre landet vårt. Det er jo hele essensen i demokratiet.
Hvis man virkelig mener alle politikere er uvitende løgnere, så bør men virkelig engasjere seg selv!
I min erfaring har også en god del politikere en utdannelse, altså, så det er nok ikke det det står på. Men ingen er eksperter på alt, så man støtter seg jo ofte på ekspertisen i de forskjellige fagfeltene.

Men jeg tror de fleste andre partier velger å støtte seg på klimaforskere i klimasaker. Vet ikke helt om jeg føler meg trygg på denne "en forsker er en forsker uavhengig av hva han har forsket på"-tanken.

Det blir veldig vanskelig når jeg mener at ingen egner seg.

Jeg engasjerer meg i de saker som betyr mye for meg, i den grad jeg greier (er alvorlig hjertesyk og sykmeldt). Det er bare så vanskelig når det som ble sagt som sannhet en dag, blir avslørt som løgn neste dag. Ekspertene har også vanskelig for å bli enige i mange saker og da er forvirringen komplett for mitt vedkommede.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no