Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vil ha en FIN regnfrakk..

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 20:13   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Må bare kommentere hun modellen som er avbildet over her.... jeesses.. solskjerm, bukseløs og REGNJAKKE!

Ja, dustete setting! Jeg hadde mye heller fått lyst å kjøpe den om hun faktisk stod i øspøs-regn (eller i en dusj hvis regn ikke var å oppdrive) med matchende gummistøvler i en diger sølepytt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:32   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Denne var litt kul



Bare synd den ikke har hette.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:33   #23
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ja, dustete setting! Jeg hadde mye heller fått lyst å kjøpe den om hun faktisk stod i øspøs-regn (eller i en dusj hvis regn ikke var å oppdrive) med matchende gummistøvler i en diger sølepytt.

Hun har nok bare blitt veldig våt på buksa så de måtte ta den av :forståelsesfull:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:35   #24
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Denne var litt kul



Bare synd den ikke har hette.

Har en lignende fra Zara i brunt (også ute hette). Tror jeg kjøpte den i fjor.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:36   #25
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Hun har nok bare blitt veldig våt på buksa så de måtte ta den av :forståelsesfull:

Konklusjon: Regnfrakken duger ikke

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:40   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Eller disse:







Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:49   #27
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Bella urkomisk

Har en regnfrakk som var billig, men er ikke hette og den har knapper ikke glidelås, så er ikke helt tett, men duger greit.
Husker desverre ikke hvor jeg kjøpe den.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:51   #28
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Bella urkomisk

Har en regnfrakk som var billig, men er ikke hette og den har knapper ikke glidelås, så er ikke helt tett, men duger greit.
Husker desverre ikke hvor jeg kjøpe den.

Det var skikkelig oppklarende!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:53   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Det var skikkelig oppklarende!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:19   #30
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Link?

Klarer ikke finne noen link, og jeg har lett - butikk i Bygdøy alle - de pleier å ha dem der. Du får ta en tur og titte

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:24   #31
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Hei,- jeg sniker alltid når det snakkes om regnfrakker, og tror helst jeg ville hatt marimekko.Men her i går så jeg faktisk rimelige trenchcoat-aktige på Tekstilforum, noen i svart pvc , andre i vanlig regntøystoff. Tror ikke de var foret noen av dem.

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:32   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Hvor er tekstilforum?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 00:23   #33
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

hei, tekstilforum er en kjede, iallefall finnes det flere butukker her i Trondheimsområdet..Er det ikke en på Gunerius tro..

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvor er tekstilforum?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 06:34   #34
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av kadabra, her.

hei, tekstilforum er en kjede, iallefall finnes det flere butukker her i Trondheimsområdet..Er det ikke en på Gunerius tro..

Finner bare et moteblad når jeg søker?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:04   #35
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ellers må man bare pløye seg gjennom second hand-butikker eller loppiser.
Evt sette inn annonse, helt sikkert noen godt voksne som har en regnfrakk hengende fra 70-tallet eller tidligere.

Jeg har også sett noen lekre, morsomme regnfrakker på Majorstua. De kostet rundt kr 2000,-.... Men kan ikke huske hva butikken heter. Noen som kan hjelpe meg? Butikken har en "søsterbutikk" som ligger tvers over gaten, der har de interiør-småtteri. Også er det denne klesbutikken da, full av trendy klær/designklær, ganske høy prisklasse.

Det er en parallellgate til Industrigata/Vibes gate, men usikker på hvilken.

.


Gizmo & Co(Interiørbutikken er nedlagt nå)

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:08   #36
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Jeg har en regnfrakk fra Ilse Jacobsen ......hun som også selger gummistøvler . Den er fin og med hette.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:47   #37
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

aj aj, Zol, beklager.. jeg var der igjen i dag, og det heter selvfølgelig Tekstilfunn, ikke Tekstilforum.
De har svarte blanke eller matte regnfrakker til 599,-swaggersnitt, de går til knærne. med hette.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Finner bare et moteblad når jeg søker?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:53   #38
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av kadabra, her.

aj aj, Zol, beklager.. jeg var der igjen i dag, og det heter selvfølgelig Tekstilfunn, ikke Tekstilforum.
De har svarte blanke eller matte regnfrakker til 599,-swaggersnitt, de går til knærne. med hette.

Finnes selvfølgelig bare i trøndelag... og har ikke nettbutikk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 17:10   #39
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Jeg har en fra peak performance jeg. Kjøpte i vår tror jeg det var. I beige. Vanntett, når til midt på låret. Innsving. Med hette (avtagbar). Uten dill og dall, ikke belte i livet, ja er egentlig himla fornøyd med den. Skulle vel egentlig bare ønske den var i svart...

Skal se om jeg ikke får tatt bilde av den eventuelt.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 17:12   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha en FIN regnfrakk..

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Skal se om jeg ikke får tatt bilde av den eventuelt.


Hva betalte du for den?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no