Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken foundation anbefaler du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 01:39   #1
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Hvilken foundation anbefaler du?

Dessverre er ikke min lommebok klar for det store innhugget for tiden, men jeg tror det hadde gjort seg med en foundation.

Kan du anbefale en av de ikke dyreste sortene, til en med skandianvisk hud?

Og mens jeg er igang, ang lebestift, hva farger er in der?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 11:37   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg foundation for et par uker siden, Max Factor Colour adapt, heter den.. helt grei!

Ang lebestift så kommer det jo an på hva du kler Jeg kler liksom ikke knallrøde lepper Jeg kler litt mer sånn rød/brunt.. litt dust.
Jeg er veldig glad i lipgloss jeg da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:26   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Color Clone fra Helena Rubinstein er kjempefin, lett å ta på og ikke for "tjukk".

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:04   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dermalogica har foundation som i motsetning til "vanlig" foundation er mer et hudpleieprodukt enn et sminkeprodukt. Jeg har byttet til denne og er veldig fornøyd. Lett, men dekker bra og er lett å fjerne og snill mot huden.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:41   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjøpte meg foundation for et par uker siden, Max Factor Colour adapt, heter den.. helt grei!

.................................................. ...........

Max Factor Colour Adapt bruker jeg også. Lett å smøre ut, dekker fint.
Kom nest best i test hos KK i fjor engang.

Og ikke minst grei pris og lett tilgjengelig.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:30   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mousse fra Elizabeth Arden, nydelig!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:38   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat foundation, men dekker bra, så nevner det likevel. Pudderet fra Kanebo er helt uunnværlig her. Har vært avhengig i flere år, og skal være unødvendig med foundation under.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:40   #8
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Color Clone fra Helena Rubinstein er kjempefin, lett å ta på og ikke for "tjukk".

Sverger til denne jeg også, så anbefaler den gjerne

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:40   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Kanebos liquid finish. De har også en cream finish, men den blir i overkantet dekkende, synes jeg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:41   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Pudderet fra Kanebo er helt uunnværlig her. Har vært avhengig i flere år, og skal være unødvendig med foundation under.

Signerer! Bruker heller ikke noe annet enn fuktighetskrem under denne.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 15:40   #11
Nøve
Fullverdig medlem
 
Nøve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
Innlegg: 40
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ikke akkurat foundation, men dekker bra, så nevner det likevel. Pudderet fra Kanebo er helt uunnværlig her. Har vært avhengig i flere år, og skal være unødvendig med foundation under.

Signere denne!

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:53   #12
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Jeg har blitt anbefalt en av en proff makeup-stylist som passer til mine farger og hud, men jeg orker ikke å reise meg opp for å sjekke hva den heter :lat og lite hjelpsom:

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:53   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ikke akkurat foundation, men dekker bra, så nevner det likevel. Pudderet fra Kanebo er helt uunnværlig her. Har vært avhengig i flere år, og skal være unødvendig med foundation under.

Signerer denne jeg også. Kjempefin
Har også en foundation fra Biotherm, bra men jeg syns det lukter så rart av den Den er ikke gammel altså...

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:29   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Anbefaler Clinique sin foundation, nå kommer jeg så klart ikke på navnet! Men den er fin og rimelig!

Kanebo sin er veldig dekkende både pudder og foundation. Men har du mye arr og pigmenter i ansikte som du ikke vil vise fram så anbefaler jeg kanebo!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:34   #15
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Jeg bruker Hydrating Liquid fra Clarins. Den er tynn og litt flytende, veldig lett å ta på og å få jevn. Den er ikke veldig dekkende så hvis det er det du er ute etter bør du prøve en annen. Men den gir fin farge og glød til vintergusten hud.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:41   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Bruker en fra Clarins. Den er lysreflekterende.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:05   #17
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Jeg bruker et pudder fra Shiseido, Pureness Matifying Oil-free, og har gjort det i mange år. Er veldig fornøyd med det.
Har også Dermalogicas Treatment foundation, som jeg bruker når jeg tar meg litt mer tid til sminking

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:38   #18
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg bruker et pudder fra Shiseido, Pureness Matifying Oil-free, og har gjort det i mange år. Er veldig fornøyd med det.

Denne er kjempebra!

Foundation er ikke det jeg ville spart på. Jeg bruker billige mascaraer og kan bruke andre ting også fra billige merker, men jeg må innrømme at jeg tviler på at billig foundation blir særlig bra. Jeg merket at jeg ofte kviet meg for å ta på foundation tidligere fordi de var så tjukke og tette, men Shiseido sin er behagelig og fin!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 18:01   #19
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken foundation anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg bruker et pudder fra Shiseido, Pureness Matifying Oil-free, og har gjort det i mange år. Er veldig fornøyd med det.
Har også Dermalogicas Treatment foundation, som jeg bruker når jeg tar meg litt mer tid til sminking

Jeg har også Shiseido pudder, veldig fornøyd med den!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no