Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 21:46   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Vi er ikke så gøyale av oss, men:









Nei, jeg kan jo ikke vente på at det skal være ryddig før jeg tar bilder. Og vi er ikke helt ferdige med å innrede. Han mangler bokhylle, blant annet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 22:40   #42
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi er ikke så gøyale av oss, men:









Nei, jeg kan jo ikke vente på at det skal være ryddig før jeg tar bilder. Og vi er ikke helt ferdige med å innrede. Han mangler bokhylle, blant annet.

Liker "ikke-gøyale" rom
Fint og delikat!
Hvilken farge er dette?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 22:53   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Takk! Fargen er Gustaviansk Blå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:40   #44
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Takk! Fargen er Gustaviansk Blå.

Da har jeg fargeide til rommet til minsten!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:16   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Veldig delikat og pent rom!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:20   #46
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Veldig delikat og pent rom!

jepp, og jeg synes det var ryddig også, jeg...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:29   #47
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Niobe! Nydelig farge på gutterommet.
Her er lillesøsters rom. Rommet er smalt og litt vanskelig å møbelere så pappan bygde inn skrivebordet i et lite "inn huk" Har en stor "hall" i sokkelen ved hennes rom som hun og vennene bruker å leke i hvor jeg har lagd en kosekrok.
Pappan lagde også garderobeskapet slik at det ble mest mulig skaplass. Bordet og skapet med hyllen er fra min barndom og ble lasert i den grønne fargen.
Rosa perioden er i ferd med å ta slutt så det kommer nok andre farger til i gardiner og sengeteppe om ikke så lenge. Og nå ser jeg at speildørene burde vært pusset.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0736.jpg (187,2 KB, 66 visninger)
Filtype: jpg IMG_0740.jpg (183,7 KB, 58 visninger)
Filtype: jpg IMG_0741.jpg (187,1 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg IMG_0745.jpg (188,1 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg IMG_0744.jpg (182,3 KB, 53 visninger)
__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 19-09-10 kl 14:34.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:51   #48
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?



Kan vise fram kaosrommet. 1 rom. 3 ungar. Korleis løyser ein det ?

Me held på. Tanken er at ungane skal få kvar si lille hule. Me bygger inne sengene deira. Og alle tre får kvar sin farge, inne i hula si og veggane som vender ut. Resten av rommet skal få ein litt fresh grønnfarge.

Minstemor si seng


Mellomste


Eldstemann. De ser dessverre ikkje stort av blåfargen som han skal ha, sidan mannen har satt platene, som skal bli veggane rundt senga, der.


De ser litt av grønnfargen som eg hadde tenkt å ha. Trur eg skal finna ein som er litt meir fresh. Denne blei for pastell.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:19   #49
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Er usikker på om det fortjener en plass blandt sååå mange fine rom, men legger dem ut for etter jul skal alle pusses opp/om-møbleres og endring av hvem som skal bo hvor...

Her er kaos-rommet til mellomste, hitt skal lillemor flytte inn etterhvert! Og da skal det nytt gulv, males og selvfølgelig andre møbler.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 30-01-11 kl 18:25. Årsak: Tatt bort bildene.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:21   #50
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her er eldstes rom, her skal mellomste bo når lillemor flytter inn på hans!
Da skal det males og nytt gulv samt om-møblering til.

Blei litt mørkt..







Døren her fører til felles lego og spillerom, ditt skal eldste flytte inn.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 30-01-11 kl 18:25. Årsak: Tatt bort bildene.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:22   #51
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Grøten; hvilken farge er det på veggene i rommet til mellomste? Den var kjempefin! Jeg kunne tenkt meg noe sånt på rommet til minsten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:24   #52
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her er det i dag spillerom, det skal flyttes ned i kjellerstua. (Må bare pusse det opp først..)
Eldste skal ha rom her.






Og man ser det trengs organisering når det kommer på bildet...

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 30-01-11 kl 18:26. Årsak: Bilder tatt bort.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:27   #53
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Grøten; hvilken farge er det på veggene i rommet til mellomste? Den var kjempefin! Jeg kunne tenkt meg noe sånt på rommet til minsten.

Hadde jeg vist, skulle jeg fortalt...
Det var slik da vi kjøpte huset for 3 år siden. Men det er litt fersken-farge i den. Om det er noe til hjelp..?

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 14:20   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Lillesøster sitt rom er så godt som ferdig per i dag (døren mangler maling, menmen) slik som det er møblert nå. Når hun blir større må hun nok få mer oppbevaring, men enn så lenge er det slik.

Noen bilder:


Flere bilder finnes her.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 15:13   #55
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Så fint, kokos! Hvor er stolen fra?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 15:17   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Takk! Stolen er fra Ikea. Den er så søt synes jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 15:20   #57
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jøss.. At jeg ikke har sett den før!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 15:31   #58
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jeg orker ikke klippe og lime.

Men her er innleggene om barnerom fra bloggen min:
http://serafinen.blogspot.com/search/label/Barnerom

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:25   #59
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Grøten; er det mye pes med å skifte på senga når den er innebygd i skråtaket/veggen? Vi har skråtak på nesten alle soverommene, og vi vurderer å snekre en sånn integrert seng når vi skal pusse opp og lage til ordentlig barnerom.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:26   #60
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Grøten; er det mye pes med å skifte på senga når den er innebygd i skråtaket/veggen? Vi har skråtak på nesten alle soverommene, og vi vurderer å snekre en sånn integrert seng når vi skal pusse opp og lage til ordentlig barnerom.

Nå bruker vi vår bare til gjesteseng og lese/lekekrok, så skifter ikke så ofte på madrassen som en vanlig seng.
Den er også såpass åpen denne innebygde sengen, så jeg synes ikke det er noe værre å bytte på den madrassen, i forhold til den halvhøye mellomste har på sitt rom. Synes det går helt fint altså. Om jeg hadde følt det samme om jeg byttet hver fjortende dag, det vet jeg jo ikke sikket. Synes i alle fall det kan være verdt å ha en slik løsning om rommet i seg selv tjener på det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no