Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dunjakke/-kåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 14:26   #81
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Hvorfor prøver Sue XXL når hun allerede har sagt at L og XL er for stort? Jeg var visst i det blånne hjørnet en stund ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:29   #82
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor prøver Sue XXL når hun allerede har sagt at L og XL er for stort? Jeg var visst i det blånne hjørnet en stund ...

Nå fikk du meg til å le høyt her jeg satt!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 14:30   #83
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

@Sol: Denne fant jeg på Finn. Ligner litt på den på det første bildet ditt.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:01   #84
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Nå har mannen min vært på superG i Nydalen, uten hell. Ingen Timberland dunjakke der, gitt. Hvor kjøpte du jakka di Divine?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:03   #85
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Hvor kjøpte du jakka di Divine?

På Sandvika Storsenter. Jeg var der lørdag ettermiddag, og da hadde de mange igjen, i alle fall. Så kanskje du må dit?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:22   #86
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Jeg tror jeg er forelsket:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:27   #87
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

På Sandvika Storsenter. Jeg var der lørdag ettermiddag, og da hadde de mange igjen, i alle fall. Så kanskje du må dit?

Vi bor 15 mil fra Oslo, og mannen kjører buss inn noen dager i uka. Det er veldig upraktisk å komme seg til Sandvika storsenter uten bil for han, så jeg må satse på at den finnes i sentrum eller rundt nydalen. Og nydalen hadde de ikke.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:42   #88
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Grattis med kåpe, Divine
Nå gremmes jeg litt for at jeg ikke så det salget før jeg betalte 1000 kr. mer for North Face

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 16:58   #89
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nå har mannen min vært på superG i Nydalen, uten hell. Ingen Timberland dunjakke der, gitt. Hvor kjøpte du jakka di Divine?

Jeg kjenner han som sitter på argenturet Timberland. Kan sikkert høre med han om du ikke finner den.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:03   #90
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjenner han som sitter på argenturet Timberland. Kan sikkert høre med han om du ikke finner den.


(i tilfelle)

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:05   #91
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjenner han som sitter på argenturet Timberland. Kan sikkert høre med han om du ikke finner den.

Det var veldig snilt av deg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:20   #92
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Send meg en pm såfall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:49   #93
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.269
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

@Sol: Denne fant jeg på Finn. Ligner litt på den på det første bildet ditt.

Jeg fikser det ikke om det blir for blankt. Liker også godt den fra Timberland.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 10:42   #94
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Dunjakke/-kåpe?

http://www.dogfunk.com/dogfunk/BUR14...l?swatch=KBROC denne er bare helt rå!!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no