Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminkekurs i Oslo?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 19:30   #121
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Jeg pleier i hvert fall å kreve å få prøve det på. Enten får jeg en prøve, eller så legger de på meg der og da. Foundation må prøves i ansiktet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 20:23   #122
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har ingen erfaring med mineralsminke. Går det an å bestille prøver på slikt noe sted?

Jeg har mineralpudder, du kan prøve det. Mulig fargen ikke passer, men da får du i hvert fall sett hvordan det oppfører seg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 22:01   #123
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har mineralpudder, du kan prøve det. Mulig fargen ikke passer, men da får du i hvert fall sett hvordan det oppfører seg.

Åh det blir bra. Takk skal du ha.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 22:54   #124
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?


Jeg hadde glemt at jeg skal holde foreldremøte i barnehagen denne kvelden. Men jeg vil veldig gjerne stå på venteliste til neste kurs.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 23:10   #125
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er også interessert i å være med hvis det blir en kurskveld nr. 2.

Jeg også!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 23:23   #126
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Åh, jeg hadde passet perfekt i gruppe nr. 1. Skal ut på vift kvelden før, så dagen passer dessverre dårlig. Søren også.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 23:24   #127
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Jeg lurer på om jeg kanskje skal gå kurs 2, hvis vi da skal aspirere litt forbi foundation, mascare og øyenbryn (der er jeg greit covered, i grunnen).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 00:17   #128
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Jeg vil også være med på kurskveld to vist jeg får lov. Har plass i bilen også om noen utenfor Oslo vil være med.

Nå kan jeg endel om sminke, men jeg har låst meg veldig fast i produkter og sminkemåte. Har veldig lyst å få andre tips.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 01:46   #129
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Skal vi se:

Benzo (kursleder)
Tjorven
Estrella
Marit K
Gojenta
Primrose
Knerten
Skilpadda
Kula
MinaX

Reserveliste/ evt. kurskveld nr 2:

Allium

Interesserte dersom det blir kurskveld nr 2:

alfaCharlie
Elinblu
Karina
Camomilla
Scarlett
Smilefjes
Arken
Divine
Heiko
Misteri
Polyanna

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 01:48   #130
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Nå flyttet jeg Polyanna, men jeg håper at kurskveld 1 går utover foundation og maskara jeg også, akkurat de to tingene klarer jeg.

Og så foreslår jeg at noen andre host'er kurs 2. Jeg regner med at jeg må øve og prøve meg fram etter kurs 1, så da er det ikke aktuelt for min del med et nytt kurs med en gang. Smilefjes kanskje?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:52   #131
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Hmpfrr. Gemalen skal ta med seg de to eldste på elvelangs i fakkellys på torsdag og jeg har ikke barnevakt til minstesnuppen. Ergo får jeg ikke kommet på torsdag.
Veldig synd. Håper jeg kan ta det igjen en annen gang!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 14:22   #132
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Kan jeg få adressen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:25   #133
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hmpfrr. Gemalen skal ta med seg de to eldste på elvelangs i fakkellys på torsdag og jeg har ikke barnevakt til minstesnuppen. Ergo får jeg ikke kommet på torsdag.
Veldig synd. Håper jeg kan ta det igjen en annen gang!

Det var synd!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kan jeg få adressen.

Ja, det kan du! Jeg sender ut en PM til alle som skal være med nå.

Laptopen min har tatt kvelden (forhåpentligvis får mannen fikset den i morgen), så jeg kommer bare til å være innom sporadisk de neste dagene. Sånn til info.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:35   #134
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Takk for adresse, MinaX.
Det eneste jeg lurer på er tidspunkt. Når skal vi være på plass?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:37   #135
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Ja, tidspunkt må vi jo avtale! Jeg er litt usikker faktisk.. Barna mine legger seg rundt 1930-tida og blir nok ganske sprelske av mye besøk, men mannen er innstilt på å ta seg av leggingen. Er 1930 ok, eller vil dere helst før?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:39   #136
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Takk for adresse, men jeg må nok stå over til neste gang. Hadde ikke regnet med å komme med denne gangen, og MinaX bodde lenger unna enn jeg hadde trodd.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:40   #137
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Er det forresten noen som skal avgårde, som bor sånn ca på strekningen Sørum - Fet - Lillestrøm - og innover, som trenger skyss? Evnt over Skedsmokorset. Jeg skal kjøre, og har plass til flere.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:43   #138
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Er det forresten noen som skal avgårde, som bor sånn ca på strekningen Sørum - Fet - Lillestrøm - og innover, som trenger skyss? Evnt over Skedsmokorset. Jeg skal kjøre, og har plass til flere.

Jeg skal og bor på Skjetten. Kan jeg få sitte på?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:44   #139
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Takk for adresse, men jeg må nok stå over til neste gang. Hadde ikke regnet med å komme med denne gangen, og MinaX bodde lenger unna enn jeg hadde trodd.

Ok. Jeg tenkte kanskje at det ble kort varsel for deg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:53   #140
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminkekurs i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg skal og bor på Skjetten. Kan jeg få sitte på?

Klart du kan.
Sender deg en melding jeg.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no