Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-18, 08:00   #101
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.308
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Villa vs blokk var fremtredende på forrige skole. Veldig spesielt. Og pinlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 09:01   #102
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 09:37   #103
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

På skolen hvor jeg jobbet før var 9. trinn på tur med Sjøskolen. De seilte blant annet rundt Nesøya. Og for våre elever var det nesten ufattelig at noen kunne bo i så store villaer. Øynene var trill runde.

Det har jo vært episoder hvor vestkantskoler har reist på «safari» til Groruddalen. Så stakkars oss som bor der.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 09:43   #104
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg bodde i et enebolig-område da jeg var liten, og alle i klassen bodde i eneboliger. Vi fikk rent sjokk da det begynte en elev hos oss i 3.klasse som bodde i firemannsbolig.

Der vi bor nå er det veldig blandet med blokker, rekkehus, firemannsboliger og eneboliger, og jeg har aldri hørt noen type kommentarer om det. På ungdomsskolen blandes elevene med elever fra min tidligere barneskole, der det fortsatt er så godt som rene enebolig-strøk. Skal følge med litt og se hvordan det utvikler seg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 10:43   #105
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Dette med villa vs blokk har vel alltid vært et tema i hele Oslo, både øst og vest. Alle bydeler har både villa-og blokkområder og et økonomisk-sosial skille er/har vært påtagelig siden blokkene ble bygget mange steder. Jeg vokste opp i nordøst i villaområde og vi hadde egen barneskole. Det ble blandet fra ungdomskoletrinnet. Det ble brukt betegnelser som blokkefaen, skilsmisseveien, de "finere" villaungene osv...blant ungene. Foreldrene tror jeg egentlig ikke var så involvert på den tiden.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 11:16   #106
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det fine med idrettslagene på Søndre Nordstrand er at det alltids er parkeringsplass når man bare feier bort asken etter bilene som ble brent ned der natta før.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 12:17   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Her går skillet mellom villaer og eneboliger.

Neida, alt fra blokker til schvære eneboliger, via rekkehus og 2-mannsboliger. Men alle er jo likevel ressurssterke sammenlignet med de fleste andre i Oslo/Norge/Verden. En av de viktigste fakta å hamre inn i dem.

(Mine kids mener fortsatt at vi er litt dårlig stilt, siden vi bare har et (design)rekkehus på 155 kvm. Never mind to hytter, lzm. ) Ja, de blir realitetsorientert. Stadig vekk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 12:58   #108
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

I skolekretsen her er det bare noen få blokker, men en god del bygårder av ulik størrelse og kvalitet (fra store, gamle og ærverdige jugendgårder, med flotte leiligheter med stor takhøyde og mange rom, eller koselige, fargerike tregårder på to-tre etasjer, til de mer slitne klossene fra 50-60-tallet med små leiligheter, hvorav noen kommunale) for de som bor på flata/i sentrum, og ellers eneboliger, rekkehus, to- og firemannsboliger for de som bor oppover i høyden eller på andre sida av elva (hvor det også finnes blokker med først og fremst asylsøkere og flyktninger). Hele spekteret egentlig. Har aldri hørt det har vært noe tema verken blant barna eller de voksne, hvor eller hvordan folk bor.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:22   #109
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg bor i et område med mange tomannsboliger og eneboliger, og nær et område med en del store villaer. Og et stort Bakkebygrenda-borettslag med rekkehus og leiligheter. Og så er det blokker spredd innimellom disse, både nye "luksusblokker" og eldre, mer tradisjonelle. Jeg opplever ikke at det går noe påtagelig skille mellom villa og blokk, for det er så mange ulike blokker, og så mange forskjellige grunner til at folk bor der: De som ikke vil ha hus og hage, de som har dårligere økonomi, de som allerede har "hytte på fjellet og et stort landsted på sørlandet, så vi orker ikke mer hus å styre med", skilte med pappa i enebolig og mamma i leilighet, de som elsker Bakkebygrenda-borettslaget så mye at de finner seg i å bo trangere enn egentlig ønsket. Det er klart, man skjønner jo at når man kommer hjem til dem med to svømmebasseng og to au pairer og 4 biler, så har de mer penger enn de andre 99% av barnas venner, men for resten er det ikke veldig påtagelig.

Det er andre ting som peker på ulikheter, egentlig, som feriereiser og sikkert merkeklær for dem som legger merke til sånt. Og biler! Og hytter og landsteder!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:38   #110
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.308
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Hvor går skillet mellom enebolig og villa, egentlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:39   #111
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bor i et område med mange tomannsboliger og eneboliger, og nær et område med en del store villaer. Og et stort Bakkebygrenda-borettslag med rekkehus og leiligheter. Og så er det blokker spredd innimellom disse, både nye "luksusblokker" og eldre, mer tradisjonelle. Jeg opplever ikke at det går noe påtagelig skille mellom villa og blokk, for det er så mange ulike blokker, og så mange forskjellige grunner til at folk bor der: De som ikke vil ha hus og hage, de som har dårligere økonomi, de som allerede har "hytte på fjellet og et stort landsted på sørlandet, så vi orker ikke mer hus å styre med", skilte med pappa i enebolig og mamma i leilighet, de som elsker Bakkebygrenda-borettslaget så mye at de finner seg i å bo trangere enn egentlig ønsket. Det er klart, man skjønner jo at når man kommer hjem til dem med to svømmebasseng og to au pairer og 4 biler, så har de mer penger enn de andre 99% av barnas venner, men for resten er det ikke veldig påtagelig.

Det er andre ting som peker på ulikheter, egentlig, som feriereiser og sikkert merkeklær for dem som legger merke til sånt. Og biler! Og hytter og landsteder!

Litt slik er det her også. Mange som velger å bo trangt, av ulike grunner, og noen som ikke har noe valg. Den siste kategorien du nevner, med basseng, au pair etc, er det ikke mye av i vårt område da. Mest vanlige folk i vanlige eneboliger med høye lån. En del med hytte både på fjellet og ved sjøen, SUV, kajakk, ski, og dyre sykler, men disse kan like gjerne bo i en liten firemannsbolig, prioriterer friluftsliv framfor dyre feriereiser, og satser på gjenbruk og nedprioriterer merkeklær (med mindre det er laget av gore-tex ). Så skillet går vel mer på interesser enn på status, og det er ingen utbredt holdning at det er noen det er "synd på". Tror i alle fall ikke ungene har noe begrep om hvem som bor i kommunale leiligheter fordi de ikke har noen annen mulighet, og hvem som velger å bo i små, sentrumsnære leiligheter av idealistiske, praktiske, eller helt andre grunner. Hva de voksne tenker er jo en annen sak, men det er ikke noe stort tema blant folk flest. Og unger går sammen på kryss og tvers.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:39   #112
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvor går skillet mellom enebolig og villa, egentlig?

Ved svømmebassenget.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:42   #113
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg husker mitt første møte med oslo vest, jeg skulle leie hybel hos noen. De spurte om jeg var vant til å bo i villastrøk. Jeg ante ikke hva jeg skulle svare og så nok ut som et spørsmålstegn, for hva er et villastrøk? «Eh, vi bor i et vanlig boligfelt».

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:48   #114
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg tenker man kjenner det igjen når man ser det.

Teknisk sett betyr det "enebolig med hage", men mitt klumpete, rare kassehus er ikke "villa", syns jeg, selv om det er stort. Men da jeg bildegooglet "villa" fikk jeg opp et hus som er til forveksling likt vårt.




I MITT hode har "villa" en del elementer som "staselig", "klassisk", "stort", "hageanlegg" (ikke bare "hage"), og det har vel ikke huset over.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:49   #115
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Min 10.-klassing har byttet på mellom sekk og veske hele ungdomsskolen, men det er ikke veldig vanlig her tror jeg.
Hun ønsker seg ny sekk nå da. En svart.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:50   #116
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Nå ble jeg veldig forvirret av svaret ditt, GydaG, før jeg skjønte at du faktisk svarte på HI.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:55   #117
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Naboene mine skremmer meg med at det er sånn også på snuppas nye skole. Særlig dette med forskjellen på blokkunger og "barn som bor i ordentlig hus". Vi bor i rekkehus i et nybygd blokkområde, så jeg lurer på hvilken definisjon vi faller innunder. Det er første foreldremøte i kveld, så jeg er litt spent.

Det er jo ganske fascinerende, Tjorven, for jeg har aldri opplevd at det har vært noe fokus i bydelen vår. Ikke at ikke enkeltbarn kan si noe om det, det kan de sikkert, men opplever utrolig lite prat om sånt. Det er jo samme miljøet egentlig, så det er litt pussig. Jeg kjenner jo også mange av foreldrene din datter nå går med barna til, og ingen av dem har det fokuset i alle fall. Uten at ikke NOEN kan ha det av den grunn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:57   #118
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.308
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Gaaanske sikker på at jeg har sett både hva du kaller enebolig og hva du kaller villa, Polyanna. Jeg lurer fortsatt på om det er noe faktisk skille, utenom at det ene ser dyrere/eldre ut enn det andre. Hva må til for å ha lov til å abonnere på "Vi i Villa", liksom? Fontene i hage? Dobbel smijernsport? Praktikantdel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:57   #119
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Å. Villa ha. Jeg glemte at tråder endres underveis jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-18, 13:57   #120
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg er evig takknemlig når det er Bærum som får smekk i slike artikler og ikke Hemingland. (For øvrig så syns jeg det er helt sykt med så dyre vesker)

Egentlig så ligger ikke Bærum så høyt oppe. Litt gamle tall dog, men ser nok ganske likt ut nå, men det kan jo være at det er Bærum som kjøper mest eller hvorfor er det som regel Bærum som havner mest i overskriftene?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Postnummer.JPG (75,4 KB, 161 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no