Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Borten Moe "persona non grata" - forståelig grensesetting eller kanselleringskultur?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-22, 15:34   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.173
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Borten Moe "persona non grata" - forståelig grensesetting eller kanselleringskultur?

Det er ikke vanskelig å forstå at både studenter og ansatte i høyere utdanning har Borten Moe fullstendig på tvers i halsen. Både det han gjør, det han sier og måten han sier det på er kunnskapsløst, respektløst, arrogant og kunnskapsfiendtlig. Jeg blir rasende bare jeg tenker på ham og skrur av radioen når han kommer på. Og jeg er ikke i feltet, en gang.

Men er det å utestenge ham fra campus veien å gå? Er det riktig å kalle dette kanselleringskultur? Hva oppnår man?

Her er en kommentator som er MOT.
https://www.nordnorskdebatt.no/konfl...uTqR8x_fs1doCA

Abid Raja er entusiastisk FOR (og sikkert mange andre, men de er ikke i feeden min akkurat nuh):
https://www.facebook.com/abid.raja/p...cKHW6eWMqxkwvl

Hva mener FP?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no