Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det GODE senger med oppbevaring?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-18, 00:21   #1
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes det GODE senger med oppbevaring?

Ja, finnes det?
Vi må ha ny seng, og på grunn av katter som sleper med seg selvfanget nattmat inn under nåværende seng, så er det eneste ufravikelige kravet at neste seng skal gå helt ned til gulvet.
Og hvis det ikke går på bekostning av liggekomforten, så hadde det vært veldig fint å kunne ha oppbevaring under senga, enten i form av rammeskuffer eller sånn seng hvor man løfter opp hele sengebunnen.

Så da er vi tilbake til det opprinnelige spørsmålet: Finnes det senger hvor oppbevaring ikke går ut over komforten, eller bør jeg slå fra meg tanken med en gang, og gå for en annen løsning?

Og kan du anbefale en seng? Som holder seg på et nogenlunde ok budsjett. Hva "ok budsjett" er når det kommer til senger.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no