Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 16:16   #61
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Er jeg den eneste som ble trillet rundt i demonstrasjonstog etter demonstrasjonstog, hadde Mao-button på jakken og kunne hele Internasjonalen utenat? Og var på AKP-leir?

Vi hadde ikke tv. Det ble montert seler i Consulen (den gull-metallic) , så jeg har aldri sittet "løst" i bil (men nå fikk vi ikke bil før i 79 da).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 16:17   #62
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Den første campingvogna vår var fra 1975. Hyller og bord var knall rosa, og putene orange/røde. Jeg tok nytt trekk på hele vogna.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 17:09   #63
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Her har vi rødhette gitt!...

Ja der var den jo! Den samme som jeg nevnte i innlegge mitt over! (Men jeg hadde skrevet uklart ser jeg, det var jo to serier - ikke én.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 18:08   #64
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er født i 1969.

Av 70-tallet husker jeg at jeg ble tante til ei lita jente i 1974,
og dette syntes jeg var så pinlig - for tanter var gamle damer, de og ikke 4-årige jenter...

Jeg er født i 1971 og ble også tante i 1974........
(og ble det igjen i 75)
Om de våget seg til å kalle meg tante når de ble litt større så kløyp jeg de så hardt jeg kunne, så det var ikke mange gangene de gjorde det gitt.

Colargol var favoritten, men husker den med tegnspråk også.
Lekestova er også en serie jg husker.
Jeg så veldig mye på svensk barnetv for vi hadde hytte på Magnor, av samme grunn snakket jeg også svensk når jeg var liten.
(vi var jo på hytta hver helg)
Husker godt jeg var livredd for elg hver gang vi var der, men kan ikke huske at jeg så elg der noen gang da.....

Abba var min store favoritt hele 70 tallet, men har også søstre som er 14 og 16 år eldre en meg. Fikk alle kassettene av de og stod etter hva de sier og sang med deo som mikrofon. (og en totalt menglende sangstemme)
I begynnelsen av 70 tallet var Antia Hegerland favoritten da, og jeg hadde en LP med barnesanger av henne. Favorittsangen var: Å var jeg en fugl.. (med vinger og fjær. Jeg fløy over havet, der pappa'n min er)
Igjen imponerte jeg søstrene mine med min sang (de virkelig hatet at jeg sang for jeg sang så jævlig at det selvsagt måtte bli tatt frem i bryllupet vårt)
En annen favoritt sang var Barn av regnbuen.

Husker også veldig godt at jeg ble operert for skjeling. PÅ Vår Frues hospital med nonner som sykepleiere. Første operasjonen var mislykket så jeg måtte inn igjen og husker odt jeg løp i korridoren med en nonne etter meg fordi jeg ikke var særlig lysten på likeglad sprøyte.
Narkosen var eter og jeg sovnet når jeg kom til 15, men husker ikke om jeg kunne telle så langt (jeg var 4 år)

Klærne mine var i stor grad hjemmesydd, mamma hadde jobbet som syerske så klærne passet de. Men for noen farvesammensetninger :grøss:

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 18:14   #65
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er jeg den eneste som ble trillet rundt i demonstrasjonstog etter demonstrasjonstog, hadde Mao-button på jakken og kunne hele Internasjonalen utenat? Og var på AKP-leir?

Vi hadde ikke tv. Det ble montert seler i Consulen (den gull-metallic) , så jeg har aldri sittet "løst" i bil (men nå fikk vi ikke bil før i 79 da).

Jeg var i demonstrasjon på demonstrasjon, og på alle AP-happenings oppigjennom årene. Thorvald Stoltenberg syntes jeg var ett vakkert barn, og jeg sjarmerte Yngve Hågensen i senk. Kunne Internasjonalen på norsk, svensk og russisk omtrent før jeg kunne snakke.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 18:59   #66
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg var i demonstrasjon på demonstrasjon, og på alle AP-happenings oppigjennom årene. Thorvald Stoltenberg syntes jeg var ett vakkert barn, og jeg sjarmerte Yngve Hågensen i senk. Kunne Internasjonalen på norsk, svensk og russisk omtrent før jeg kunne snakke.

Se der! Det var fler enn meg som hadde "politiske" foreldre.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 19:24   #67
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vet ikke om det var på 70-tallet, men er det noen som husker den rockeoperaen (?) med noen geiter og en ulv....?
Det var en fin sang...

Ja den husker jeg! Med Grimm og Gru Rock'n Roll Wolf
http://home.online.no/~kgroenn/grimm/index.htm

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg burde kanskje gjøre alvor av å få laget en database med TV-programmet for NRK fra hele 70-tallet, fordi det var fantastiske greier: Ingen barne-tv på mandager. Torsdag reprise fra tirsdag.

Her er noen som har prøvd : http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm
Litt av hvert og kose seg med der!

Hilsen en til i "har-gått-på-skolen-på-lørdag-klubben".

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:38   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er jeg den eneste som ble trillet rundt i demonstrasjonstog etter demonstrasjonstog, hadde Mao-button på jakken og kunne hele Internasjonalen utenat? Og var på AKP-leir?

Vi hadde ikke tv. Det ble montert seler i Consulen (den gull-metallic) , så jeg har aldri sittet "løst" i bil (men nå fikk vi ikke bil før i 79 da).

Ikke jeg, foreldrene mine var ikke så politisk aktive, men ei av mine beste venninner er vokst opp slik. Mora hennes dyrker fortsatt cannabis i kjøkkenhagen (de bor i Sveits).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:39   #69
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ikke jeg, foreldrene mine var ikke så politisk aktive, men ei av mine beste venninner er vokst opp slik. Mora hennes dyrker fortsatt cannabis i kjøkkenhagen (de bor i Sveits).

:flire: Jeg håper ikke du nå automatisk antar at mammaen min drev med sånt, for det gjorde hun ikke.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:42   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

:flire: Jeg håper ikke du nå automatisk antar at mammaen min drev med sånt, for det gjorde hun ikke.

Nei, det regnet jeg ikke med. Tror sånt er litt vanligere i Sveits enn i Norge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 21:02   #71
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg også minnes et år med skole om lørdagen.

Kloggestøvletter som var speilglatte under.
Selskinnsstøvletter.
Sanger:I am saaailing. You answer my questions with questions. Love huuurts.
Halvsju.

Jaaaa....... Halvsju. Det husker jeg godt med Ivar Dyrhaug Petter Nome var vel også med der.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 21:07   #72
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg ble født

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:43   #73
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Se der! Det var fler enn meg som hadde "politiske" foreldre.

Ja, jeg hadde så politiske foreldre, at jeg lekte fagforeningsmøter med Barbie-dukkene mine, og de andre ungene i gata klaget til foreldrene mine, fordi de forsto ikke hva jeg snakket om.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:46   #74
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ja, jeg hadde så politiske foreldre, at jeg lekte fagforeningsmøter med Barbie-dukkene mine, og de andre ungene i gata klaget til foreldrene mine, fordi de forsto ikke hva jeg snakket om.


Men det ble da folk av oss også.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 23:11   #75
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.


Men det ble da folk av oss også.

Nei. Jeg ble muslim. Og ikke politiker.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 23:12   #76
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Nei. Jeg ble muslim. Og ikke politiker.

Er ikke muslimer folk?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 23:16   #77
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er ikke muslimer folk?

Joda. Vi er egentlig helt A4.

Det er min fars store sorg, at jeg ikke ble politiker. Han bruker å si det til folk, at datteren hans ble muslim, isteden for å satse på en politisk karriere. Han mente jeg kunne kommet langt.

Javisst, i AP kunne jeg nok ridd på bekjentskaper. Og i fagforeninger.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:57   #78
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Husker dere barnetv-introen med den tegneormen som lå rundt skjermen?
Elsket Teodor og var like redd hver gang han ramlet av trehjulssykkelen, "men det gikk jo bra jo!"...
Lekestue med Geir Børresen var favoritten.
Var kjemperedd for Pompel og Pilt.
Bilferie dinglende i baksete, eller helst stående mellom setene.
Fergeleier
Slengbusker
Boney M
Tynne boblejakker og glatte boblebukser
Trygg Trafikks plater som kom i posten hvert halvår og permen som ble fylt med oppgaver

Blir ikke så rent lite nostalgisk....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:07   #79
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og så tegneseriefiguren Daniel Duppsko da!
"Daniel Duppsko fra Ingenmannsland
Liker å plaske med bena i vann
i vann, parafin -
og en kanne bensin
til skoen blir skinnende blank og fin!"

Er ikke mange årene siden Daniel Duppsko gikk i reprise på barnetv.
Ble litt småflau da jeg så havfruen i bare puppene. (Fulgte med på barnetv da min 11 år yngre lillebror så på det.)

Jeg er ikke født før på 80-tallet. Men jeg har sett mange lekre bilder av mine foreldre. Særlig pappa, med skulderlangt hår, slengbukser og platåsko. Vakkert.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:53   #80
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Husker dere barnetv-introen med den tegneormen som lå rundt skjermen?

Savner den fortsatt og har ikke vendt meg til dette nye greiene.....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no