Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags vinter/høstsko til ettåringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 08:46   #21
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags vinter/høstsko til ettåringer?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Viking og superfit er fint for barn med breie føtter.

Superfit er jo relativt smale modeller, de har passet vesla her som støpt. Hun har lang og smal fot. Viking er gode og romslige ja. Kan hende superfitnhar andre modeller som jeg ikke har vært borti, men de jeg kjenner til er smale.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 15:09   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hva slags vinter/høstsko til ettåringer?

Jeg har en gutt med smal fot og en gutt med brei fot, og begge får Viking sko. Bedre at de er litt romslige enn for trange, for da blir de kalde. Til ettåringer syns jeg Kavat er de aller beste. Det er så lett å få en myk barnefot inn i skoen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 15:56   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags vinter/høstsko til ettåringer?

Vi bruker skinnsko fra kavat. Ikke støvler, men dersom det blir veldig slapsete til vinteren skal vi fikse to par.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 16:11   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vinter/høstsko til ettåringer?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tror tvillingene har nokså breie føtter, jeg. Kjøpte noen billige tøysko her om dagen, og selv om de var litt for store var de ikke akkurat for breie.

Jeg vil si at sko til så små MÅ man prøve. De må ha sko med såle man kan ta ut, så man kan se at sålen passer fotens form. De er for små til å kunne si i fra skikkelig om skoen ikke passer og selv om cm-målet er riktig, trenger ikke skoen å være god. Ta de med i butikk, helst én og én så du har god nok tid, og prøv sko på føttene, la de gå litt rundt i butikken og sånn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no