Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stor overraskelse

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 15:10   #21
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En stor overraskelse

Jeg har vel sett for mye talentshow og lignende, for jeg ble ikke overrasket over at hun sang så bra. Det finnes flere eksempler der "mindre pene" mennesker synger som guder
Syns likevel det er utrolig trist at de tillater seg å vende på publikum og bue på en person pga utseende!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:30   #22
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En stor overraskelse

For en flott stemme.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:32   #23
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Akkurat som med idol er det jo nettopp de elendige som er morsomme. Det er jo hele konseptet, og deri spydige komentarer fra dommere.

Man tror jo gjerne at talenter som Paul Potts og denne dama ville blitt oppdaget på vanlig måte i form av sitt naturlige talent, og derved forventer en en litt mer gjennomført fremtoning.

Tror nok vi kommer til å se en mye yngere dame i tiden fremover, for her vil det skje store ting.

Hun viste hun kunne synge, men hun virket overasket over den mottakelsen hun fikk av dommerene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:33   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Nei, nei. Jeg syns dere blander sammen det å være pen, med det å ikke ha et typisk syngedame-image. Damen hadde grått hår, så eldre ut enn det hun var og hadde en litt kjerringaktig kjole. Vi er ikke vant til at "gamle" damer synger så rent.
At man dermed ikke forventet noe så bra hadde ikke noe med at hun var mindre pen, men imaget hennet. (hun var da helt ordinær pen eller hva?)

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:37   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, nei. Jeg syns dere blander sammen det å være pen, med det å ikke ha et typisk syngedame-image. Damen hadde grått hår, så eldre ut enn det hun var og hadde en litt kjerringaktig kjole. Vi er ikke vant til at "gamle" damer synger så rent.
At man dermed ikke forventet noe så bra hadde ikke noe med at hun var mindre pen, men imaget hennet. (hun var da helt ordinær pen eller hva?)

Jepp, ditto that. Alderen hennes gjorde at jeg ble veldig overrasket over stemmen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:38   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: En stor overraskelse

Og ingen har kommentert apostroffeilen ? Britain's ("Britain has got talent"). Spikkerne er åpenbart på påskefjellet ennå.

Damen sang veldig pent. Håper hun kommer langt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:41   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er jeg den eneste som syntes det var litt trist å se på? Fordi hun ikke så ut som Britney Spears så var det totalt fantastisk at hun kunne synge liksom?

Jeg synes det er fantastisk at noen med så flott stemme må bli 47 år før de får en sjanse til å bli oppdaget og da synes jeg det var helt fantastisk at hun fikk en sjanse til å virkelig vise seg frem og synge fletta av hele gjengen.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

At man dermed ikke forventet noe så bra hadde ikke noe med at hun var mindre pen, men imaget hennet. (hun var da helt ordinær pen eller hva?)

Bedre klipp, napping av øyebryn og en kledelig kjole ville ha gjort henne helt allminnelig pen og ordentlig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 15:47   #28
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En stor overraskelse

For en vakker sang. Jeg hulker høyt!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:04   #29
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

For en vakker sang. Jeg hulker høyt!

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:05   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.


Sa damen med blomsterkransen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:09   #31
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En stor overraskelse

Jeg syns det morsomste med det hele var at de snørrhovne publikummerne (og dommerne) blir avslørt på sine fordommer. Vakker stemme, en nydelig sang, og litt metabetydnig gjorde det til en glede å se.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 12-04-09 kl 16:23.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:11   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Jeg vet ikke om jeg tråkker i salaten, men hadde dama fantastisk stemme altså? Den var ren og pen og kraftig, men jeg klarer ikke se for meg at jeg hadde kjøpt en cd av dama liksom. Litt av årsaken til at jeg stiller de spørsmålene jeg gjør i denne tråden er muligens preget av at jeg syntes at skepsisen til dama var vel stor før hun gikk på scenen og at reaksjonen på stemmen var noe overdimensjonert sammenlignet med den stemmen hun faktisk hadde. At mitt inntrykk er at utseendet (og antatt alder?) derfor blir tillagt vel stor vekt. Man behøver ikke å synge som Olga Marie Mikalsen selv om man har passert 38.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:24   #33
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vet ikke om jeg tråkker i salaten, men hadde dama fantastisk stemme altså? Den var ren og pen og kraftig, men jeg klarer ikke se for meg at jeg hadde kjøpt en cd av dama liksom. Litt av årsaken til at jeg stiller de spørsmålene jeg gjør i denne tråden er muligens preget av at jeg syntes at skepsisen til dama var vel stor før hun gikk på scenen og at reaksjonen på stemmen var noe overdimensjonert sammenlignet med den stemmen hun faktisk hadde. At mitt inntrykk er at utseendet (og antatt alder?) derfor blir tillagt vel stor vekt. Man behøver ikke å synge som Olga Marie Mikalsen selv om man har passert 38.

Jeg syns hun hadde en flott stemme. Jeg hadde vel aldri kjøpt en cd med en syngedame uansett, men om jeg hadde kjøpt en musical-cd, f.eks hadde jeg ikke vært skuffet om hun sang.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:26   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vet ikke om jeg tråkker i salaten, men hadde dama fantastisk stemme altså? Den var ren og pen og kraftig, men jeg klarer ikke se for meg at jeg hadde kjøpt en cd av dama liksom.

Hun hadde bra stemmekontroll og et ganske bredt register og jeg ble overrasket, for det er jo tross alt ikke mange som har slikt talent. Det er langt i fra det samme som at jeg ville kjøpt et album med damen (eller Paul Potts, Celine Dion o.l), fordi en artist krever mer enn bare en god stemme, musikken jeg liker krever mer særpreg. Jeg syns det er stor forskjell på å gjenkjenne stort sangtalent og å like noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:26   #35
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja, det jeg likte så godt med det var at hun var ikke ydmyk eller noe sånt på forhånd, hun var ganske cheeky fordi hun visste at hun var rågod til å synge. Og jeg har dyp sans for folk som har berettiget selvtillit.


Samme her, jeg har totalt sansen for dama og det at hun var i stand til å sette småfrekke dommere på plass er helt herlig.

  Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:32   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vet ikke om jeg tråkker i salaten, men hadde dama fantastisk stemme altså? Den var ren og pen og kraftig, men jeg klarer ikke se for meg at jeg hadde kjøpt en cd av dama liksom. Litt av årsaken til at jeg stiller de spørsmålene jeg gjør i denne tråden er muligens preget av at jeg syntes at skepsisen til dama var vel stor før hun gikk på scenen og at reaksjonen på stemmen var noe overdimensjonert sammenlignet med den stemmen hun faktisk hadde. At mitt inntrykk er at utseendet (og antatt alder?) derfor blir tillagt vel stor vekt. Man behøver ikke å synge som Olga Marie Mikalsen selv om man har passert 38.


Antatt alder, tja, hun sier jo selv at hun er 40?

Stemmen hennes var god, og teknikken hennes var veldig god.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:47   #37
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.

Jeg gjør gjerne det.
Spesielt av denne sangen, eller en hvilken som helst sang fra Les Mis, egentlig. *sippeguri*
(Å se den musicalen sammen med meg er en prøvelse, har jeg hørt. )
Og jeg storhulket over Paul Potts første gang jeg hørte ham også.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:50   #38
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En stor overraskelse

Sitter med tårer i øynene jeg, dette var flott altså.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 16:50   #39
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.

Til og med jeg har grått foran et Youtube-klipp :casus:

Dama imponerte, men det kuleste var at hun feide alle fordommer tilside og satte på plass alle med stemmen og selvsikkerheten sin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:02   #40
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Antatt alder, tja, hun sier jo selv at hun er 40?

Stemmen hennes var god, og teknikken hennes var veldig god.

Hun sier vel at hun er 47 near 48?

Jeg tror nok hun hadde hatt godt av noen timer med sangpedagog for å få frem særpreget. Men hun hadde utrolig flott stemme til å være selvlært. Og jeg fant frem noen klipp av Elaine Paige og jeg synes Susan Boyle hevder seg bra i forhold til henne altså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no