Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødt ekorn i badebasseng!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng?
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. 12 14,29%
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. 2 2,38%
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. 4 4,76%
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. 4 4,76%
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. 30 35,71%
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. 5 5,95%
Fluer er maks! 14 16,67%
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! 2 2,38%
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. 8 9,52%
Annet 3 3,57%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 09:47   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Dødt ekorn i badebasseng!

Jeg går rundt og innbiller meg at jeg er ganske tøff og voksen og sånn, men et dødt ekorn i badebassenget er tydeligvis nok til å vippe meg av pinnen. Jeg skulle en tur utom verandaen i dag tidlig for å finne diverse bortkommet, nødvendig barnehageutstyr, da jeg fikk se et dødt ekorn i vårt oppblåste vannfylte basseng. Jeg skrek rett ut og løp skrekkslagen inn.
En telefon til mannen – som allerede var på jobb – utløste ingen sympati, så da gjorde jeg det jeg måtte: Jeg ringte foreldrene mine og spurte om faren min ville komme og fjerne et digert (ja, det så veldig digert ut!), dødt dyr for meg. Med den varmen vi har nå, haster det jo litt å få det vekk liksom. Jeg hørte han bare i bakgrunnen da jeg snakket med moren min, og han hørtes ut som om han syntes at jeg er veldig pysete – og det er jeg jo – men gikk med på å ta en tur (= 15-20 min med bil). Ja, ja, en liten knekk for selvtilliten det der.
Så er spørsmålet: Er det bare jeg som er så pysete? Ville du være i stand til å fiske et dødt dyr ut av et badebasseng, og i så fall, hvilket er det største dyret du ville klare (fortutsatt ubegrensede armmuskler)?
(Og ja, jeg synes synd på ekornet. Det skulle sikkert bare innom for å hente matrester etter oss, og det var veldig leit at det endte sånn.)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 09:55   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Du har min fulle sympati.
Storesøs sitt hamster døde da hun var på leirskole. Jeg ringte nabogutten som kom og tok seg av det. Betalte han 50,- kr. for jobben.(Dette er 10 år siden,men jeg er ikke noe tøffere i dag).
Har ingen betenkligheter med å betale meg ut av slike problem.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 09:57   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Jeg ville også ringt pappa. Definitivt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:06   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Jeg hadde ringt pappa, men blitt ledd ut. Og så hadde jeg måttet gjøre det selv.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:08   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Det hadde jeg ikke brydd meg om, bortsett fra at jeg nok hadde begynt å grine fordi jeg syntes så synd på dyret. *lettrørt og dyreglad*
Det eneste jeg virkelig sliter med er om jeg må drepe et skadet dyr. Da vi hadde katt tidligere, kom han ofte inn med halvdøde mus og fugler, og de var så hardt skadet at de måtte få dø, da måtte mannen ta seg av det. Han takler det dårlig han også, men han blir ikke så handlingslammet som meg, og jeg er så redd for å gjøre dem enda vondere, at de ikke skal dø med en gang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:10   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!



Er det dødt så liker jeg å tro at jeg skulle klart å fjernet det meste så lenge jeg er sterk nok til det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:10   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Det er ikke noe verre å plukke ut en sau enn et ekorn er det da?
Men jeg hadde definitivt ikke ringt noen andre nei. Jeg synes dere er pinglete nå faktisk. :dukker og løper:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:10   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Du har min fulle sympati.
Storesøs sitt hamster døde da hun var på leirskole. Jeg ringte nabogutten som kom og tok seg av det. Betalte han 50,- kr. for jobben.(Dette er 10 år siden,men jeg er ikke noe tøffere i dag).
Har ingen betenkligheter med å betale meg ut av slike problem.

Jeg vurderte faktisk å ringe naboen for å få hjelp, men fant ut at det er bedre å tape ansikt overfor nær familie... Må nok kjøpe noe til faren min som takk.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:17   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Jeg hadde nok fisket det ut selv, men også syntes veldig synd på dyret. :lettrørt og dyrekjær som Iset:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:21   #10
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes dere er pinglete nå faktisk. :dukker og løper:

Mm, skikkelig tøft å kalle andre pinglete og så legge på sprang.

:beinfly:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:21   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes dere er pinglete nå faktisk. :dukker og løper:

Du skulle sett meg da jeg tråkket på en sovende orm på Danmarkstur nylig.

Farlig, farlig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:22   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes dere er pinglete nå faktisk. :dukker og løper:

Jeg synes jeg er pinglete nå, så ingen grunn til å dukke eller og/løpe...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:22   #13
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Må nok kjøpe noe til faren min som takk.

Stopp ut ekornet!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:24   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Stopp ut ekornet!

Midt oppe i all pinglingen tenkte jeg faktisk på om jeg kjenner noen som kunne ønske seg et dødt ekorn for å stoppe ut...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:24   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:28   #16
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!



Jeg TROR at jeg skulle klart å fått ut ekornet. Villsvin og sebraer derimot, det føles litt for svært. :litt pinglete:

Kommer faren din til å mobbe deg i all evighet nå, eller lar han det gå forbi i stillhet?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:28   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Jeg er helt enig i at det er pinglete å ikke greie å fjerne en død gnager på egen hånd (med mulig unntak for flodsvin, de kan visst være ganske tunge ). Jeg ser ikke noen grunn til å løpe og gjemme meg av den grunn - noen ting er ganske udiskutable. Hvor stort er et middels stort villsvin, egentlig? :sjekke leksikon: OK, 50-200 kg; da spørs det vel hvor middels det var.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:34   #18
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Jeg hadde ringt pappa. Eller brødrene mine.

Eller mannen selvfølgelig, om han var i nærheten.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:35   #19
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Kommer faren din til å mobbe deg i all evighet nå, eller lar han det gå forbi i stillhet?

Jeg er redd dette kan bli tema en stund framover. Jeg har vokst opp på gård og burde være vant til å måtte lempe ett og annet dødt dyr, og familien min er nok hverken pinglete eller pysete når det kommer til dette.

Har lempet døde mus, fugler og grisunger tidligere, men av en eller annen grunn stoppet det helt opp med dette ekornet. Er det noen som har noen gode teorier for hvorfor?! Kanskje det var de små stirrende øynene... Stakkars ekorn.

Vel, jeg får leve med skammen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 10:37   #20
Bingo
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 103
Bingo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Kan ikke disse døde ekornene finne seg noe annet og mer fremtidsrettet å ta seg til enn å surre rundt i folks svømmebassenger. Man skulle nesten ikke tro de eide ekornskikk.

Bingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no