Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-14, 11:17   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Hvis du måtte velge ut noen få attraksjoner i Roma som er interessante og dannende ( ) for barn, hva ville du valgt?

Et av to barn hos oss må nok mer eller mindre tvinges/ overtales, mens det andre er svært interessert. Jeg tenker at vi må prioritere Forum og Colosseum, men hva mer? Hvor interessant er Pantheon, Spansketrappene, Trevi-fontenen, kirker og piazzaer for barn, egentig?

Vatikanet kommer vi heller ikke utenom, tenker jeg.

Katakomber? Det har jeg aldri sett, men vet ikke om det er vits å prioritere?

Rusleturer i Trastevere og sånt kommer vi nok til å gjøre en del av uansett.


Sist redigert av Hyacinth : 25-05-14 kl 20:20.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 12:07   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Vi kommer til å prioritere Colosseum, Forum, Vatikanet og Petersplassen tenker jeg. Det kommer litt an på hvor varmt det er og. Vi er der de to siste dagene av en 17 dagers ferie i Italia, så det er usikkert hvor motiverte vi er. Colosseum er innkalle fall helt klart. Barna våre er 8 og 11 år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 12:08   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Om barna skjønner engelsk så anbefaler jeg guidningen for barn (hodetelefoner) for både store og små i Vatikanmuseet. Det er lagt opp på en veldig grei og morsom måte. Herremannen og hans kamerat storkoste seg når det lyttet seg igjennom rommene. Ellers er det lurt å forhåndsbestille billetter der.

Colosseum er interessant, piazzaer uten trafikk og med is fungerer også veldig bra. Forum Romanum likte ikke våre så mye, men det var også på slutten av dagen.


Sist redigert av Pelen : 25-05-14 kl 12:15.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 12:15   #4
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Jeg noterer meg tips. Har så lyst å reise til Roma med ungene. Håper å kunne reise til neste år. Men med konfirmasjon i hus da spørs det om pengene rekker til ....

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 12:52   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Sightseeing bussen var kjekk. Trevi fontenen og Spansketrappen likeså. I tillegg til det dere allerede har nevnt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:09   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Da har vi vel dekket det viktigste. Vi er der i starten av en 17 dager lang ferie, Anne C. Ungene er 10 og 12. Og de kan ikke nok engelsk til å klare å følge en guide, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:13   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Nå har jeg sjekket opp sightseeing bussen. Den ser bra ut. Jeg tror vi skal gå for en 48t billett, da kan vi hoppe av og på som vi vil. Jeg regner med at det er sykt varmt, så da er det greit med buss mellom de store tingene.

http://www.city-sightseeing.com/tour...t-currency=EUR

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:15   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Det med guidet tur tror jeg er mest for å slippe unna litt kø. Jeg tenker at vi kommer til å forhåndsbestille litt, feks til Colosseum og Vatikanet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:20   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå har jeg sjekket opp sightseeing bussen. Den ser bra ut. Jeg tror vi skal gå for en 48t billett, da kan vi hoppe av og på som vi vil. Jeg regner med at det er sykt varmt, så da er det greit med buss mellom de store tingene.

http://www.city-sightseeing.com/tour...t-currency=EUR

Lurt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:25   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Ta med underholdning til køen inn i Vatikanet. (Eller snik skamløst på et hjørne i tumulteret som oppstår i det en motorsyklist kjører ned en fotgjenger... )

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 13:42   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det med guidet tur tror jeg er mest for å slippe unna litt kø. Jeg tenker at vi kommer til å forhåndsbestille litt, feks til Colosseum og Vatikanet.

Det guidade opplegget vi brukte i Vatikanmuseet var inspilt og du fikk hodetelefoner så du kunne lytte om mange ganger om du ville. Jeg tror barneversjonen var med en skuespiller som var Michelangelo og en annen som var en annen kunstner og så la de det opp til en morsom rundvandring og guttene ville nesten ikke gå derfra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 17:18   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Mine ble uhorvelig fascinert av Bocca della Verità. Ellers stemmer jeg i med koret, sightseeingbuss i Roma er veldig kjekt –*det er jo så vanvittig mye å se, og det kan være kjekt med en hurtigversjon.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 19:03   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Colosseum og Peterskirken (opp i taarnet for aa se utsikten) er mest barnevennlig. Pantheon kan man besöke veldig kjapt og spise is utenfor. Spansketrappene og diverse fontener rusler man forbi naar barna ikke tror at de er paa sightseeing ogsaa faar man det med seg likevel. Forum er ikke barnevennlig, faktisk ikke engang voksenvennlig dersom man ikke er spesielt interessert i historie og ruiner. Ganske kjedelige steinhauger enkelte steder, bare noe som man klarer aa forestille seg og det kan man like gjerne se utenfra. Er man der om sommeren er det supervarmt ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 19:31   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Vi var i Roma i fjor og hadde bare en full dag der. Vi gikk på noe som jentene fant på et turistkart og ønsket seg veldig, en slags opplevelseskino med Romas historie (ikke så veldig langt fra Colosseum). Den var helt grei, men det beste var at vi fikk en kombinasjonsbillett der vi kom foran køen på Colosseum, og den var kjempelang. Jeg tror at vi sparte inn hele tiden vi hadde brukt på den kinoen på å ikke stå i kø på Colosseum. Jeg anbefaler derfor veldig å skaffe seg en "forbi køen billett" der.

Mine to likte denne opplevelseskinoen og Colosseum. De var mindre begeistret for Forum Romanum, men det kan skyldes at det var blitt veldig varmt og at de hadde vært i Pompei tidligere i ferien og det var en mye større opplevelse.

Ellers anbefaler jeg masse is. Men det vet du sikkert fra før.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 20:17   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Colosseum og Peterskirken (opp i taarnet for aa se utsikten) er mest barnevennlig. Pantheon kan man besöke veldig kjapt og spise is utenfor. Spansketrappene og diverse fontener rusler man forbi naar barna ikke tror at de er paa sightseeing ogsaa faar man det med seg likevel. Forum er ikke barnevennlig, faktisk ikke engang voksenvennlig dersom man ikke er spesielt interessert i historie og ruiner. Ganske kjedelige steinhauger enkelte steder, bare noe som man klarer aa forestille seg og det kan man like gjerne se utenfra. Er man der om sommeren er det supervarmt ogsaa.

Takk, og er veldig enig i alt du skriver, men jeg koste meg med Forum likevel, selv om jeg ikke er mer enn gjennomsnittlig interessert i antikkhistorie. Kanskje mindre, til og med. Jeg tror det ene barnet mitt vil like det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 20:19   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Pompeii er noe vi seriøst vurderer, men vi har vel landet på å kjøre nordover i stedet for sørover, så da ryker det. Vi må snart finne oss et sted å være, ihvertfall en ukes tid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:10   #17
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Pompeii er noe vi seriøst vurderer, men vi har vel landet på å kjøre nordover i stedet for sørover, så da ryker det. Vi må snart finne oss et sted å være, ihvertfall en ukes tid.

Enklest med tog til Napoli og bytte til lokalbanen Circumvesuviana til Pompei Scavi.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 22:12   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Vi skal til Amalfikysten fordi mannen alltid har hatt lyst til å dra til Pompeii.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 07:40   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Vet det er forholdsvis enkelt, men vi kan ikke få til alt denne ferien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 22:16   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De viktigste høydepunkter i Roma for barn

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vet det er forholdsvis enkelt, men vi kan ikke få til alt denne ferien.

Jeg har egentlig mer lyst til å dra nordover til Toscana, men jeg tror nok Amalfikysten bli greit og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no